Naopak ... budou v ní nejlepší...
Já slyšel že to bude obsah 900 , 180HP , 150kg suchá a velikost nynější R6R, tohle jestli se jim povede, tak na okruhu poserou všechny litry ...
180 koní je zcela dostačující, navíc motorka co nic neváží ... to bude masakr, na šestce si litry v zatáčce krásně vychutnáváš, horší je to na výjezdu, ale pokud spojí vlastnosti šestky v zatáčkách s výjezdem litrové motorky , bude to bomba ... myslím že je to dobrá cesta, ne se hnát za max. výkonem, málo kdo umí využít 200koní, to je nesmysl ... až se jim povede 150PS narvat do šetsky, tak ta pak klidně posere všechny 200koňové litry ...
DavR1>buryk> proč by měli opouštět královskou třídu do 1000ccm??
Naopak ... budou v ní nejlepší...
Já slyšel že to bude obsah 900 , 180HP , 150kg suchá a velikost nynější R6R, tohle jestli se jim povede, tak na okruhu poserou všechny litry ...
180 koní je zcela dostačující, navíc motorka co nic neváží ... to bude masakr, na šestce si litry v zatáčce krásně vychutnáváš, horší je to na výjezdu, ale pokud spojí vlastnosti šestky v zatáčkách s výjezdem litrové motorky , bude to bomba ... myslím že je to dobrá cesta, ne se hnát za max. výkonem, málo kdo umí využít 200koní, to je nesmysl ... až se jim povede 150PS narvat do šetsky, tak ta pak klidně posere všechny 200koňové litry ...
Hezká představa, nicméně si myslím(pokud tě správně chápu), že z 600 ccm dostat 150 koní nelze... Ne v tuto chvíli za podmínek, že motor má mít životnost jako jakákoliv jiná současná produkční 600...
Rovná se to litrovému výkonu 250 koní a to myslím nebylo pravidlem ani u 990 ccm MotoGP...
A abych byl upřímný, tak ač nepopírám kvality současných šestek, tak je to kategorie, která mě naprosto neoslovuje, protože to pojetí motoru a jeho chování mi není ani trošku sympatické. Dolovat výkon někde v XXX tisících otáčkách mi opravdu přijde jako nuda... :\
DavR1>buryk> proč by měli opouštět královskou třídu do 1000ccm??
Naopak ... budou v ní nejlepší...
Já slyšel že to bude obsah 900 , 180HP , 150kg suchá a velikost nynější R6R, tohle jestli se jim povede, tak na okruhu poserou všechny litry ...
180 koní je zcela dostačující, navíc motorka co nic neváží ... to bude masakr, na šestce si litry v zatáčce krásně vychutnáváš, horší je to na výjezdu, ale pokud spojí vlastnosti šestky v zatáčkách s výjezdem litrové motorky , bude to bomba ... myslím že je to dobrá cesta, ne se hnát za max. výkonem, málo kdo umí využít 200koní, to je nesmysl ... až se jim povede 150PS narvat do šetsky, tak ta pak klidně posere všechny 200koňové litry ...
Souhlas Taky si myslim,ze dalsi cesta povede klidne ke snizeni objemu pri udrzeni cca 170 konove hranice,ale hlavne vahu budou tlacit znatelne dolu. A Yamaha je hodne prukopnicka,takze by klidne bude prvni.. A jestli by se chteli zbavit oznaceni R1,byli by padli na hlavu,takze R1 pico woe forever
Já na své R6R mám absolutně seriovej podvozek i nastavení a jezdím s tím už druhej rok na okruhu absolutně spokojenej...
a proč to tak dělají ??? Protože to tak lidi chtějí!! Chtějí mít tu supersportovní motorku co jede jak pila ikdyž s tím nikdy na okruh nepůjdou ... prostě to chtějí mít doma a cítit se jako závodník, ikdyž to na normální silnici není vhodný ... a výrobce chce prodat.....
80% lidí a možná i víc svoji sportovní motorku neumí využít, jen se vozí ...
DavR1>buryk> proč by měli opouštět královskou třídu do 1000ccm??
Naopak ... budou v ní nejlepší...
Já slyšel že to bude obsah 900 , 180HP , 150kg suchá a velikost nynější R6R, tohle jestli se jim povede, tak na okruhu poserou všechny litry ...
180 koní je zcela dostačující, navíc motorka co nic neváží ... to bude masakr, na šestce si litry v zatáčce krásně vychutnáváš, horší je to na výjezdu, ale pokud spojí vlastnosti šestky v zatáčkách s výjezdem litrové motorky , bude to bomba ... myslím že je to dobrá cesta, ne se hnát za max. výkonem, málo kdo umí využít 200koní, to je nesmysl ... až se jim povede 150PS narvat do šetsky, tak ta pak klidně posere všechny 200koňové litry ...
Takže ve zkratce jsi chtěl říct, že nej je GSX-R 750, viď? lol Já to říkám pořád... lol
DavR1>K7> bohužel ne ... já jsem psal o jízdě na okruhu .. tam je 750 na prd .... do šestek ji nepustí a na litry je slabá ... ,750 moc na okruhu ani nejzdí, špatně se tam porovnává výkon jezdce.
Do provozu je 750 asi dobrej kompromis
Tak to je jasný, že na okruh ne.Já taky na okruh nejezdím, co bych tam dělal... lol
A to je to, co mi není sympatické, větší krouťák z tohoto obsahu člověk těžko dostane a krása ve větším obsahu je ta, že i když míň otáček, tak víc adidas!
viděl jsem ji ještě v Italii, mohl jsem ji taky vzít, ale nešel jsem do toho ... jinak motorka je v supr stavu.