Kdybych se mel dneska rozhodovat, vybral bych si stejne. Uz jenom proto, ze 999 je naprosto jina (tak skareda az je pekna). 1098 je lepsi ( a rozhodne taky moc pekna ), ale trosku mi sklouzava k tomu beznemu co lze na ceste potkat. Proste me tak nefascinuje. Navic mi na ni chybi nektere propracovane detaily, ktere 999 nepostradala.
no a co se tyce pohodli, tak je to asi o zvyku. Ja se na ni moc casto nedostanu, takze mam ruce vzdycky kantare uz po 50 km.

999 se mi začíná líbit čím dál víc, asi to chce nechat v hlavě uležet, ale od modelového roku 05 není co řešit...



Že nemá 999 takový výkon jako 1098, budiž, to je dané objemem a komplet novým motorem s novými technologiemi u 1098...ale že si na slabší motorce, než měl zbytek světa, Bayllis ten zbytek světa dokázal vodit, to něco vypovídá...mimo jiné samozřejmě i o kvalitách jezdce...
Takže 1098 super, 999 ale taky...

Dave Reza>Když jsem začínal před nějakým časem uvažovat nad koupí 999ky tak mě většina lidí odrazovala a jsem rád že jsem ji nekoupil. Je to takovej nějakej hybrid kterej ani mezi Ducatistama, s kterejma jsem se o ní bavil, nejni moc v oblibě 1098 to je už úplně někde jinde
nezlob se, ale vzpominam si, ze jsme spolu o 999 komunikovali a negativni hodnoceni si z me strany rozhodne slyset nemohl. Obliba /neobliba je dana tim, ze naprosto vybocila ze zabehnuteho trendu 916-998 ke kteremu se 1098 zase trosku vraci. Urcite to neni hybrid, je to Ducna jako kazda jina, jen se trosku lisi. A je jen na Tobe jestli tu odlisnost dokazes ocenit nebo das prednost strednimu proudu.
DaliboRR>s4r> teda ty mas odvahu,,pry "Ducati batole" lol Typka co vodí 1098,R1 a GSX-R bych tak nenazýval.Kdyz nekdo nema duknu tak ho neberete a kdyz ji ma byť kratce je to batole,nebude to tim že kdo nepochlebuje Ducati toho sami dukatiste neberou? Neni to rejpani,jen úvaha.
Čekal jsem, že se někdo ozve a jsem rád, že se tak stalo... Tak to vůbec není, nerozlišuju "víc Ducatistu" a "míň Ducatistu", a už vůbec to nezáleží na tom, na čem jezdí... A ten kdo Duknu nemá, tak ani proti takovému člověku nic nemám, pokud se vyjadřuje nějak smysluplně. Ono totiž člověka zamrzí, pokud Ducati vlastní a tak nějak ví, kde teoreticky problém je a kde není, když čte špínu od někoho, kdo s tím zkušenosti nemá... A v tomhle případě názoru na 999 je to jen spolehnutí na "jedna paní povídala", což mi přijde jako škoda, protože 999 předvedla tolik úspěchů, že 1098 zatím ještě má co dohánět...
1098 bych chtěl, 999 ale taky... Na silnici totiž bohatě stačí výkon 999...

edit: navíc o 999 uvažovat a následně ji označit za hybrid, nevím nevím...
Naposledy editováno 15.07.2008 12:40:27
Michal_999>Dave Reza>Když jsem začínal před nějakým časem uvažovat nad koupí 999ky tak mě většina lidí odrazovala a jsem rád že jsem ji nekoupil. Je to takovej nějakej hybrid kterej ani mezi Ducatistama, s kterejma jsem se o ní bavil, nejni moc v oblibě 1098 to je už úplně někde jinde
nezlob se, ale vzpominam si, ze jsme spolu o 999 komunikovali a negativni hodnoceni si z me strany rozhodne slyset nemohl. Obliba /neobliba je dana tim, ze naprosto vybocila ze zabehnuteho trendu 916-998 ke kteremu se 1098 zase trosku vraci. Urcite to neni hybrid, je to Ducna jako kazda jina, jen se trosku lisi. A je jen na Tobe jestli tu odlisnost dokazes ocenit nebo das prednost strednimu proudu.
P Ř E K L E P :\
Naposledy editováno 15.07.2008 14:10:51
Dave Reza>Michal_999>Dave Reza>Když jsem začínal před nějakým časem uvažovat nad koupí 999ky tak mě většina lidí odrazovala a jsem rád že jsem ji nekoupil. Je to takovej nějakej hybrid kterej ani mezi Ducatistama, s kterejma jsem se o ní bavil, nejni moc v oblibě 1098 to je už úplně někde jinde
nezlob se, ale vzpominam si, ze jsme spolu o 999 komunikovali a negativni hodnoceni si z me strany rozhodne slyset nemohl. Obliba /neobliba je dana tim, ze naprosto vybocila ze zabehnuteho trendu 916-998 ke kteremu se 1098 zase trosku vraci. Urcite to neni hybrid, je to Ducna jako kazda jina, jen se trosku lisi. A je jen na Tobe jestli tu odlisnost dokazes ocenit nebo das prednost strednimu proudu.
Samozřejmě jsou lidi jako ty kteří ji mají a jsou spokojení

ale pak jsou i takoví /a těch je mnohem víc/ kteří řeknou že poslední Ducati co byla opravdu Ducati byla 916 a všichni čekali a dočkali se až v 1098ce...
999 je jina nez zbytek sveta, ale moc se mi nelibi.. je fakt ze ma spoustu veci "osklivejch" z ciste ucelovejch duvodu (dvouramena kyvka) ale proste je "voskliva" ... a "obyc" verze navic nejede - motorove (plus minus podobne jako moje TL...)
vsechny jsou zajimavy, vsechny jsou Duc, ale asi bych si neporidil ani jednu:)
Dave Reza>Dave Reza>Michal_999>Dave Reza>Když jsem začínal před nějakým časem uvažovat nad koupí 999ky tak mě většina lidí odrazovala a jsem rád že jsem ji nekoupil. Je to takovej nějakej hybrid kterej ani mezi Ducatistama, s kterejma jsem se o ní bavil, nejni moc v oblibě 1098 to je už úplně někde jinde
nezlob se, ale vzpominam si, ze jsme spolu o 999 komunikovali a negativni hodnoceni si z me strany rozhodne slyset nemohl. Obliba /neobliba je dana tim, ze naprosto vybocila ze zabehnuteho trendu 916-998 ke kteremu se 1098 zase trosku vraci. Urcite to neni hybrid, je to Ducna jako kazda jina, jen se trosku lisi. A je jen na Tobe jestli tu odlisnost dokazes ocenit nebo das prednost strednimu proudu.
Samozřejmě jsou lidi jako ty kteří ji mají a jsou spokojení
ale pak jsou i takoví /a těch je mnohem víc/ kteří řeknou že poslední Ducati co byla opravdu Ducati byla 916 a všichni čekali a dočkali se až v 1098ce...
jj massimo tamburini rulez:)

DucatiSSJirka>Na TLR jsem jel a na dost upraveným ,závěr pro mě byl ten,že jsem byl moc rád ,že jsem do něj nešel,když jsem pokukoval po dvouvále,je to motorově srovnatelný s SS 1000 ds,jízdníma vlastnostma ani náhodou,brzdy ,podvozek. A 999S 2006,do který bych eventuelně šel je totálně jiná liga,zvuk s Yoshimurou nádhera TLR,ale Termignoni na 999s jsou opět někde jinde o jízdních vlastnostech ani nemluvím.Pro mě je 999,novější model nádherná a zajímavá motka,se super motorem,ale je jasný co člověk to názor.
no to ze by upraveny TLR bylo srovnatelny se vzduchacem duc se mi moc nezda... sice TLR taha min odspod nez TLS, ale zase az do omezovace to v podstate nabira... no tohle tezko soudit...
ja jel na obyc 999 tzn papirove kolem tech 125ps jako TL a jak zastanci duc rikaji "no jo ale to jsou uplne jiny, silnejsi, kone" tak s tim nemuzu souhlasit.... jako prubeh a chovani motoru o generaci jinde, ale vykon urcite ne...
o podvozku , brzdach o tom zadna, tam je jasne tech x let vyvoje znat... ale na tom motoru prave ne... a to me na duc docela zklamalo....
BTW ja stejne ten rozdil v podvozku nepoznam :) ja jedu na vsem stejne.... spsi poznavam rozdily mezi pneu:)
assassin>DucatiSSJirka>Na TLR jsem jel a na dost upraveným ,závěr pro mě byl ten,že jsem byl moc rád ,že jsem do něj nešel,když jsem pokukoval po dvouvále,je to motorově srovnatelný s SS 1000 ds,jízdníma vlastnostma ani náhodou,brzdy ,podvozek. A 999S 2006,do který bych eventuelně šel je totálně jiná liga,zvuk s Yoshimurou nádhera TLR,ale Termignoni na 999s jsou opět někde jinde o jízdních vlastnostech ani nemluvím.Pro mě je 999,novější model nádherná a zajímavá motka,se super motorem,ale je jasný co člověk to názor.
no to ze by upraveny TLR bylo srovnatelny se vzduchacem duc se mi moc nezda... sice TLR taha min odspod nez TLS, ale zase az do omezovace to v podstate nabira... no tohle tezko soudit...
ja jel na obyc 999 tzn papirove kolem tech 125ps jako TL a jak zastanci duc rikaji "no jo ale to jsou uplne jiny, silnejsi, kone" tak s tim nemuzu souhlasit.... jako prubeh a chovani motoru o generaci jinde, ale vykon urcite ne...
o podvozku , brzdach o tom zadna, tam je jasne tech x let vyvoje znat... ale na tom motoru prave ne... a to me na duc docela zklamalo....
BTW ja stejne ten rozdil v podvozku nepoznam :) ja jedu na vsem stejne.... spsi poznavam rozdily mezi pneu:)
souhlas. Ono je to totiz prave ten prubeh a chovani motoru co dela 999 pocitove silnejsi nez prave je. A jestli je 125 koni hodne nebo malo, to by bylo taky na diskuzi. Jak jsem psal, jsou situace, kde nejaky ten ponik chybi, ale jinde mi zase vyhovuje, ze ji tam je "jenom" tolik a ja muzu ridit motorku a ne ona me.