Uzavřeno 10.03.2011 v 19:58 uživatelem Endy
Naposledy editováno 01.02.2009 15:55:49
Je to na tobě, ale myslím, že géeso později prodáš lépe, než GPZ, ale k tomu už se možná vyjádří jiní
Ty jsi zklamanej, protože pořád jen resuscituuješ jednu a tu samou a už ti leze krkem. Rozluč se s ní a kup tu nejdražší jawu co najdeš, na tu ti prachy stačí.
Koukej: www.jawamania.info/burza/detail.aspx
V takovém stavu neseženeš zahraniční motku za 25.000 !!!
Naposledy editováno 31.08.2008 13:13:38
taky mě čeká rozhodnutí za co vaměním MZ, rozhoduji se mezi cestovníma endurama, a naháčema, zatím to ale vypadá na naháče (ER-5). cestovní endura sou draší, a "do začátku" mají vyší hmotnost (transalp, ....)
To pozor, já jsem rád i za oponentní názory! Takže i Tobě díky za tip.
Jen pro upřesnění - Jawu mám druhou a i když ta současná projela Ukrajinu a Rumunsko, mě vozit nechce. Od Krucemburku jsem nenajel skoro nic, teď tam mám náhradní provizorní motor jen abych byl jakž takž mobilní.
No vono jde o to, že pokud nekoupí smrt, která bude kouřit jak Ester Ládová, tak by to mohlo něco vydržet. Vždyť je to osmiventil, vzducháč, aspoň už je to šestka, takže lepší krouťák, červený někde v devíti, takže motor, pokud je jetej turisticky, tak vydrží pěknou dávku km. Sám jsem jedno xj vlastnil skoro 4 sezony, naprostá spolehlivost a jednoduchost. Nevzalo mě to olej od výměny do výměny a mělo najetejch zhruba 35 tisíc. Jen škoda, že děvče, který to ode mě koupilo, to do tejdne pohřbilo tady v Brně u vodárny. Když se dívám na ceny xj teď, tak bych radši zvolil vránu xj za 40, než vránu GS za 30. O co by mělo mít xj větší náklady na provoz, než GS? Prostě ta motorka nabízí víc, než pětikila a když už nechce jawu, tak moje rada je Diversion. Vono i z těch vran se dá občas narazit na kousek, kterej ještě něco vydrží, jen to chce neukvapit se a vybírat.
http://www.tipmoto.c...i/99396-gs-500e.html
Naposledy editováno 31.08.2008 22:08:42
Jinak k GS500E ti musim rict ze pokud nemeris 165cm tak si ji nekupuj. Technicky lepsi CB500 jsou uz o neco drazsi. CB450S je taky skvela motorka a koupis ji uz za 15, ale vyzaduje uz technicke dovednosti a schopnost si neco opravit. Precejenom i tem nejnovejsim je uz 20 let.
Nedoporucuju 4-valcovy 6-stovky typu XJ600. Jsou oproti dvouvalcum tezsi, mene obratne, diky vetsimu treni vic zerou, silu maj az v nejvisich otackach a jsou vubec celkove nahovno
Mimochodem moje mlada jezdi na GS500E bezne za 3,6L a ja na CB450 diky sviznejsimu stylu jizdy o litr vic.
Nevyhoda novejsich 2-valcu je ze do 3000 otacek jsou nervozni a cukaj. Starsi 2-valce z 80tych let tento problem nemaj.
Co se tyce dovozu z nemecka, tak to neni nic slozityho. Potrebujes jen kamarada co umi nemecky (pokud neumis sam) a pak prives nebo dodavku. K motorce potrebujes odhlasenej nemeckej technicak.
JirkaFM>PetrSV>Jinak k GS500E ti musim rict ze pokud nemeris 165cm tak si ji nekupuj.
Co to je za blbost... mladá má 158cm a bez problémů ho zvládla...
Deadman myslel asi více než 165 Já mám ale 175 a poskládal jsem se na něj tak akorát
tak já mám 193 a nedělalo mi problémy...
Jsem zvedavej kdy se ozvou mnou postouchnuti majitele XJcek
po jawe jsem si koupil xt 600, jsou to ted dva roky, co ji mam, najel jsem na ni pres 40 tis. km, byl jsem na ni v asii, ted jsem se vratil z afriky.. soucasne ma najeto +75tis. km a je to asi ta nejspolehlivejsi motorka, jakou jsem kdy mel.. (urvane spojkove lanka, urvane retezy a tak se nepocitaj)..
jestli nekdy budu mit cas, tak napisu svoje zkusenosti s XTckem
ps: jo, a ve dvou plne nalozeni pri jizde cca 100km/h po dalnici to zere min nez 4 litry ;)
GS 500 (otevrena verze):
Power: 45.00 HP (32.8 kW)) @ 9000 RPM
Torque: 40.00 Nm (4.1 kgf-m or 29.5 ft.lbs) @ 7400 RPM
XJ 600:
Power: 61.00 HP (44.5 kW)) @ 8500 RPM
Torque: 53.00 Nm (5.4 kgf-m or 39.1 ft.lbs) @ 7500 RPM
Naposledy editováno 01.09.2008 00:21:00