Takže inovace následující v tom mám jasno GSXR 750 r.v.2007 a výš. Litr nechci je moc silný přece jenom ta 750 občas něco odpustí. A hlavně s agenturama jsou aspoň nějaké šance na poharky což v litrech a šestistovkach ani omylem.
Pro a proti: Jedno proti je fakt že s Majklem tvoříme team K1 což se mi líbí z duvodu stejnych stroju jak rokem tak vykonem. Další proti je v tom, že nynější motka má doklady a mohu s ní i na silnici. Se strojem jsem spokojen nemám co bych mu vytknul jezdí funguje časy se docela zlepšujou pořád mám pocit že k hranici motorky jsme se ještě ani nepřiblížili. No a pro logicky rok výroby je to novej stroj o několik let posunutý vyvojem trochu jinam. Nějaký ty koníci tam jsou navíc což se vždy hodí.
Jak by jste volili vy mít možnost koupit novější 750 na okruh a poté prodat K1.
aktuální stránka 124 od příspěvku 3718 ať tu není zbytečně kvatrilion vláken
Naposledy editováno 03.08.2009 12:41:46
http://www.motorkari...ins-vidle.57568.html
Dawe02>Laminaty a pak prepacko,gumy, prevodak do toho tlumice rizeni a 520 retez s pomalejsim prevodem, jak uz psal Milagros.
To vse neni drahe a je dost znat. Podvozek si nastavis jak ho zacnes citit, to se stejne neda udelat v tehle fazi.
píšu to na seznam
Dawe02 - do toho origo tlumiče převoďák? Je to pak tužší? Já ani nevěděl že tam jde ten olej vyměnit. Jinak jak poznám kolik ho tam dát?
majkl31>je fakt že s těma kolečkama na řetězovce bych asi začal. Já dal dopředu o zub míň a dozadu o zub víc a je to znát jak blázen.
Dawe02 - do toho origo tlumiče převoďák? Je to pak tužší? Já ani nevěděl že tam jde ten olej vyměnit. Jinak jak poznám kolik ho tam dát?
Kamarád z Brodu čoveče ho tam nalil co to šlo. Šlo mu to pak pěkně z tuha, ale přišlo mi to příjemný. Otázka je co to udělá když ho tam bude až po hrdlo jak se říká.
stepos>Zeptal bych se jak moc je znát to přepáčko v čem jsou ty výhody, ale nerad bych dostal facku jestli jde o to že origo škrtá a zavírá se tak se mi zatím nikdy nestalo že bych neškrtal stupačkama.
spíš že bys škrtal ne? Jinak krom toho, že se nezavírá, tak je podle mě i výhoda v povrchu (na origo stupačkách mi na vodě kloužou špičky bot dolu jak blázen) a ve snadné výměně jednotlivých dílů v případě pádu. Aspoň si to myslim
Boris_The_Blade>Já sem začal tím, že sem včera objednal lamináty, kryty na altik, spojku ,rám.... Víc řešit nebudu páč se budu hlavně učit.
Necháš origo lešení, origo napory vzduchu?
Ty kryty beru jako nutnost tam mít. Už těď mám poškrábaný rám a to jen od toho jak se to vezlo po zemi.
http://www.motorkari...ic-rizeni.68659.html
Ale přepáčko určitě není nutná investice.
Steposi dej budget a pak se podle toho dá zařídit.
majkl31>Dawe02 - do toho origo tlumiče převoďák? Je to pak tužší? Já ani nevěděl že tam jde ten olej vyměnit. Jinak jak poznám kolik ho tam dát?
Na tele tlumice je nalitek s odvzdusnovacim a plnicim sroubem. Ten si dej mirne vys a zacni. Povolis, zapumpujes a tim dostanes stary olej ven. Nechas vykapat, nasadis hadicku na nalitek, naplnis si olejem, natahnes pistnici a pak uz jen dolevas a pumpujes az si pekne odvzdusnis. Dokud leze, lejes. Musis pomalu, jinak ti hydraulicky raz vyhodi olej ven a muzes zacit nanovo. Je to poznat velmi, soucinitel tlumeni jde citelne nahoru a rizeni je pevne jak skala.
Obrazek lepsi nez tisic slov, mas kliku ze jsem tam mel fotak a napadlo me to aspon ke konci vyfotit :
stepos> stupacky v serii si na okruhu hned ubrousis, to uz vis. Navic stupky vys a vice vzadu (samozrejme individualni) ti zlepsi posaz a lepe se ti bude pohybovat i vysedat. Nekomu vyhovuji pevne stupacky, me ale jsou prijemnejsi sklapeci...i ted stale obcas brousim levou spolecne s kapotazi a kdyby neuhybala, tak bych nejspis uz mockrat lezel