1)- Zakladni otazka tedy zni vyplati se investovat do vzduchoveho filtru namisto origos filtru?
2)- Ktera znacka filtru je podle vas nejlepsi a proc?
3)- je treba serizovat motor? Strikacka versus karburator
1 reakcí na tento příspěvek Vzduchove filtry a vse kolem nich
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchove filtry a vse kolem nich
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchove filtry a vse kolem nich
Stev>gorkin> u VTR je doporučená výměna papírovýho filtru po 18 000. Stojí asi 1 000 kč. KN stojí 3 000, BMC 2 000, takže se to vyplatí až při najetí minimálně 36 000 km. U ostatních motorek to bude podobně ... To jestli to snižuje životnost je otázka, může se to projevit až při nájezdu kdy se toho každej dávno zbaví.
Jenže tady spíše jde co ti ty vysoce propustné filtry nabídnou !!! je to otázka peněz a představě majitele motorky né každý mění moto co 2 roky !! O životnosti jsem nic nepsal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchove filtry a vse kolem nich
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchove filtry a vse kolem nich
Stev>gorkin> to by mě samotnýho zajímalo co ty filtry nabídnou kromě nutný častější údržby. Ještě jsem nikde neviděl graf výkonu motorky s laďákem, commanderem a propustnym filtrem a potom to samý s origo filtrem, samozřejmě patřičně naladěný.
No když to zkloubíš s tím co jsi napsal tj.Filtr+pow com. svody+koncovka tak to rozdíl bezpochyby bude
Cobra357>Věř tomu, že v těch fabrikách to nevymýšlí blbci! Asi vědí, proč a jakej filtr tam dávají.Pokud to nechceš bez ohledu na dlouhodobou životnost ladit na průběh nebo výkon tak tam nech originál. I když sání otevřeš průchodnějším filtrem ( a to neřešíme jestli to motoru ubližuje nebo ne), nedostaneš větší výkon v celém spektru ale většinou jen v určitém režimu.Budeš muset laborovat se seřízením a tryskami protože to bude chudý.
Taky to bude zároveň asi chtít otevřít výfuk. je to na sobě všechno závislý a nevěř tomu, že jsi chytřejší než ti konstruktéři z fabriky.Většinou udělají ten nejlepší kompromis.
No ve fabrikách hloupí asi nejsou!!! Ale proč by ti dávali do seriové motorky tuningový filtr když si mužeš dokoupit a upravit co chceš
Naposledy editováno 28.12.2008 18:15:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchove filtry a vse kolem nich
gorkin>No když to zkloubíš s tím co jsi napsal tj.Filtr+pow com. svody+koncovka tak to rozdíl bezpochyby bude
já ty pochyby narozdíl od Tebe mám Ale jistě to samozřejmě nevím.
Cobra357>Věř tomu, že v těch fabrikách to nevymýšlí blbci! Asi vědí, proč a jakej filtr tam dávají.Pokud to nechceš bez ohledu na dlouhodobou životnost ladit na průběh nebo výkon tak tam nech originál. I když sání otevřeš průchodnějším filtrem ( a to neřešíme jestli to motoru ubližuje nebo ne), nedostaneš větší výkon v celém spektru ale většinou jen v určitém režimu.Budeš muset laborovat se seřízením a tryskami protože to bude chudý.
Taky to bude zároveň asi chtít otevřít výfuk. je to na sobě všechno závislý a nevěř tomu, že jsi chytřejší než ti konstruktéři z fabriky.Většinou udělají ten nejlepší kompromis.
1 reakcí na tento příspěvek Vzduchove filtry a vse kolem nich
Podle tebe bych dal ucpanej filtr, tím dostal bohatou směs, ochudil, tím by šla spotřeba o litr dolů a výkon šel dolů o 0,001% jak si uvedl, to je blbost samozřejmě
img4.imgup.eu/P12-03-09_19.jpg][img]http://img4.imgup.eu/P12-03-09_19.jpg[/img
Naposledy editováno 12.03.2009 19:25:56