2 reakcí na tento příspěvek Levna kroska
Protože pak vznikají ty třenice mezi náma a myslivci,zemědělci a spol.,když si každej jouda skočí na kdejakej vehikl a dělá peklo za barákem,víme?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levna kroska
to stana- kup si krosku za 20 zachvilku do ní stejně 15 nasypeš .
3 reakcí na tento příspěvek Levna kroska
http://www.motoinzer.../stm/245759-200.html
je to sice china ale neco by mohlo vydrzet ne?
Stana.k.>co si myslite o totom
http://www.motoinzer.../stm/245759-200.html
je to sice china ale neco by mohlo vydrzet ne?
Já bych do toho rozhodně nešel.
1 reakcí na tento příspěvek Levna kroska
podvozek
A motor už podle libosti, buď jak píše Čízáckej kross, ale na to musí bejt člověk dobrej mechanik a taky není levnej na provoz... Nebo cokoliv z ČS produkce, já bych volil motor typu ČZ 250/455
Pak už jen doladit elektriku a držáky motoru - hlavně aby rozeta a řetězové kolečko leželi v jedné rovině
Stana.k.>co si myslite o totom
http://www.motoinzer.../stm/245759-200.html
je to sice china ale neco by mohlo vydrzet ne?
ta už je na motoinzerci hooooodně dlouho, možná proto, že prva u ní měl fotky jak skáče
btw. pokud máš dvacku, a chceš fakt jezdit, kup piťoura, budeš s tím mít sraní, ale příjemnější než s těžce vylítanou old kroskou a ten pocit že je nováá ..a nebo pošetři a kup něco normálního
edit: To wencovo řešení taky není špatné :)
Naposledy editováno 01.01.2009 14:06:55
1 reakcí na tento příspěvek Levna kroska
WenCa>A abych svojí myšlenku doplnil, tak pro ilustraci:
podvozek
A motor už podle libosti, buď jak píše Čízáckej kross, ale na to musí bejt člověk dobrej mechanik a taky není levnej na provoz... Nebo cokoliv z ČS produkce, já bych volil motor typu ČZ 250/455
Pak už jen doladit elektriku a držáky motoru - hlavně aby rozeta a řetězové kolečko leželi v jedné rovině
do toho se mne moc nechce takovy prestavby jsou nahovno kamos jednou delal ze dal motor z ČZ 150 do jawy 23 mustang a nebylo to moc dobre
2 reakcí na tento příspěvek Levna kroska
1 reakcí na tento příspěvek Levna kroska
věřim že za 20tácu nějakou starou motku ještě v kondyci seženeš... na jawa 250 domacross jsem taky začínal - ale furt spravuješ...
WenCa>Nojo, tak cpát do fichtla něco většího než je sám fichtl je blbost už od pohledu.... Ten rám ten výkon nedokáže použít, prostě na to není... Jak kontrukčně, tak brzdama... Ale když dáš do silnějšího rámu motor slabší, tak je to bez problému... Leda, že by ten motor byl tak slabý, že by motorku nerozpohyboval.... Ale to bys musel udělat extrém typu rám CRF 450 a motor z pionýra, to je taky hovadina... Takže máš pravdu, když se u toho nepřemýšlí, tak ty přestvby jsou na hovno
ten ram mel upraveny (chtel to mit lehke- proto ram z pionyra) mne se to taky nezdalo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levna kroska
WenCa>Nojo, tak cpát do fichtla něco většího než je sám fichtl je blbost už od pohledu.... Ten rám ten výkon nedokáže použít, prostě na to není... Jak kontrukčně, tak brzdama... Ale když dáš do silnějšího rámu motor slabší, tak je to bez problému... Leda, že by ten motor byl tak slabý, že by motorku nerozpohyboval.... Ale to bys musel udělat extrém typu rám CRF 450 a motor z pionýra, to je taky hovadina... Takže máš pravdu, když se u toho nepřemýšlí, tak ty přestvby jsou na hovno
hele co všechno jsi dělal na tý motorce - ČZ 250/471
Jen by mě zajímalo kam ty pěníze šli. 30 tácu je docela balík a ja myslel že na tyhle stroje je všechno za babku...
Stana.k.>tak ja myslim ze ten pit bike bude s kvalitou neco podobneho ne? china jako china
Známej má dvacku AGB...
Před koupí jsme ho dost odrazoval.. ale lítá na otm už nějakej ten pátek... skáče... a všechno drží pohodička.. pokud se o to staráš, zalepíš nebo vyměníš něktewré šrouby tk je to prostě pohoda.. sámk jsem na tom jel a překvapilo mě jak to jde za plynem... krouťák pěknej.. (4T)
Akorát ksem to musel víc točit no ale to je tim že sem těžkej...
Nevim kolik vážíš... ale když koupíš 250 tak tro nemusíš řešit
J8 bych ji bral hned.. prostě na blbnutí.. nakopneš a vyjedeš...