Naposledy editováno 16.03.2009 00:11:55
2 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 RC8 & KTM 1190 RC8R
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 RC8 & KTM 1190 RC8R
(a myslím, že jednu předváděčku tam mají s asi 100 slevou)
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 RC8 & KTM 1190 RC8R
Sefo>Mileek> Ten MOST by šel, dobrej nápad. Víš jak, já si řikám, když bych byl prodejce a někdo by projevil zájem o cenově náročnější motorku, tak si na něj vemu číslo a já se snažím ho ukecat, přemluvit, nabízet. To mě docela zarazilo, věta typu zavolej si v pondělí uvidíme je pakárna. Takhle se exkluzivnější stroje neprodávaj. Ale to je holt asi ČR.
Já mám tedy jiné zkušenosti s prodejcem KTM - tedy tady u nás na severu
...ještě se mi nestalo, že by mi někdo sám od sebe z dealerství (a že vědí o našem závodění a i nějaké ty výsledky byly) nabídnul na rok motorku! Aleš (f.UNIVOK) to tak udělal a jde mu i o dobré jméno značky, co se týká silničních motorek. Určitě je schopen udělat hodně zajímavé nabídky, má možnost sehnání zajímavých "předváděček"..
Mileek:
Tak to tedy oba jsme jeli na jiných RC8R. Na to, že na ní jezdím po GSXR a pak R1, tak mně ty vibrace nijak moc nepřekvapily a nějaké jsem čekal.. Dost jsem najezdil i na RSV (´99) a byl jsem majitelem SP-1 a teď i SP-2. Je fakt, že Honda vibruje míň, ale na RSV to bylo o dost horší, než na KTM.
A jinak 8 let rozdíl mezi SP-1 (nebo RSV) a KTM je určitě znát. Lehkost RC8 je úplně jinde a motor je brutální (zátah od 6 do 11tis.ot.). Ani moje stocková R1 se 193PS tě prostě na dvojku nebo trojku takhle ze zatáčky nevyšťouchne.. Nádherný přizvedávání na výjezdech rovnou z náklonu, je to hodně zábavný ...na silnici určitě!
Převodovka je tuhá, ale přesná s elektrikou a startováním jsem zatím neměl jediný problém.. Podvozek je kvalitnější, než na běžných "japoncích" (mluvím o verzi R) a škála nastavení je velká. I posaz jde hodně přizpůsobit (ikdyž já už tam dal PP-tuning přepáčko a řidítka CARBONRACE). Jediný, co mi chybí na udržení kontaktu se 4V (po tuningu!!), je pár koníků na špičce výkonu. Mám tam sériových 173PS a na té samé brzdě jsme sériovému BigBangu naměřili "jen" 167PS.
Tu motorku, když bych na ni měl a byl v situaci se rozodnout, bych na silnici bral. Je pohodlná a hodně individuální. V černo-bílý barvě s oranžovým rámem úplně skvostná! Ta zábavnost a lehkost je nějak lepší než na 4V. A brzdy Brembo - no comment ...brutal!
Jediný, co mě taky trápí a budeme muset teď po sezóně vyřešit je olej v airboxu po nějakým čase ježdění z oddechu motoru. KTM snad na to prodává nějaký kit, co tomu má pak zamezit. V rámci záruky se to tam snad pak montuje..
[img]
Naposledy editováno 06.11.2010 19:23:14
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
KTM RC8 Servis v okolí Kolín- Pardu... KTM 1190 RC8 | Kazna_Awakened | 2 | 4.6.2023 v 16:45 Filipvorl |
KTM - dostupnost náhradních dílů [1, 2] KTM 1190 RC8, KTM 1190 RC8R, KTM 1190 Adventure R, K... | Kalanis | 38 | 14.12.2022 v 20:42 tenere |
KTM RC8 - test KTM 1190 RC8 | Jounas | 12 | 5.11.2022 v 13:10 loguran |
Obutí na RSVMetzeler M7RR nebo Brid... Aprilia RSV 1000, Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000... | Mates92 | 12 | 12.6.2020 v 08:50 Ti_rex |