1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení Aprilia RSV 1000 Mille (2000)
Sefo>težko radit, asi podle toho kolik bys do toho chtěl dát a co od něj čekáš, jesli na okruh,nebo jen tak? Já mám třeba tlumič řízení přímo co aprilie dává na tuono a je to pohodička, funguje dobře,rozdíl je poznat když ho dám pryč. Stál mě asi 3 litry. Rozhodně já bych do toho třeba 12 tisíc nedal,ale každej jak chce
Tak to já taky ne.Stačí mi nějak základ pro běžný ježdění,ale bojím se koupit nějakej naprosto nejlacinější kousek,abych jednoduše nakonec nevyhodil peníze a ůčel žádnej.Ty jsi to vyřešil šikovně.Počítám že jsi ho kupoval starší za tu cenu,nebo ne?
1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení Aprilia RSV 1000 Mille (2000)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení Aprilia RSV 1000 Mille (2000)
1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení Aprilia RSV 1000 Mille (2000)
Všichni jsou s ním náramně spokojeni a mají ho i na závodních motorkách.
Odkaz
1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení Aprilia RSV 1000 Mille (2000)
Pro takovou normální a běžnou svižnější jízdu vůbec není potřeba. Když už jedeš střelbu, tak to chce aspoň ten originál, který ovšem netlumí nějak extra. Určitě to pomůže, ale žádná bomba. Já měl třeba problém v Mostě na okruhu, že úplně bez tlumiče nešlo jet plnej plyn před vracákem, pokaždý to chtělo jít od dorazu k dorazu. S originálem už nebyl žádný problém při závodech, ovšem v provozu to bylo nic moc, tak jsem koupil Oehlinse a je to nyní všechno bez problémů.
Jo a při CEC2 v Brně ke konci své jízdy jsem si říkal. Kurwa, jaktože se mi to za první zatáčkou na výjezdu vlní jako had ať na tom zkouším sedět všema možnýma způsobama??!!! No a doma v garage jsem zjistil, že jak jsem dostal někdy v půlce hasana ve Farince a skončil na nádrži, tak ten útlum Oehlinsu nevydržel šroub, který tlumič držel a ustřihnul se
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení Aprilia RSV 1000 Mille (2000)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení Aprilia RSV 1000 Mille (2000)
FiZzeR>Sefo> neříkám že je to shit, ale ten útlum není kdovíjakej, noo... i mě jako sranda jezdci se občas dost rozvlněj řidítka. ale účinek tam nějakej je, určitě lepší než nic
jeee na to sem zapomel, kdyz uz sem u tebe byl moh sem se kouknout jestli by sel rozebrat...
co sprovoznil si to nakonec? klouze jeste ta spojka ?
1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení Aprilia RSV 1000 Mille (2000)
Jojo, v sobotu jsem lítal a medil si. Spojka je o dost kousavější než před tim, taková trošku dukaťácká, chce to větší cit Ale už se mi nepodařilo vyvolat klouzání ať jsem se snažil sebevíc, tak už to snad bude v poho
No a ten tlumič rozebrat půjde....flexou...
Viděl jsem na bazaru pár štelovacích, tušim WP za trojku...to asi bude schůdnější cesta, a pokud se mi ten stávající podaří za litr prodat, tak to nebude ani tak drahý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení Aprilia RSV 1000 Mille (2000)
FiZzeR>jo sorráč, já slíbil že podám report a vysral jsem se na to
Jojo, v sobotu jsem lítal a medil si. Spojka je o dost kousavější než před tim, taková trošku dukaťácká, chce to větší cit Ale už se mi nepodařilo vyvolat klouzání ať jsem se snažil sebevíc, tak už to snad bude v poho
No a ten tlumič rozebrat půjde....flexou...
Viděl jsem na bazaru pár štelovacích, tušim WP za trojku...to asi bude schůdnější cesta, a pokud se mi ten stávající podaří za litr prodat, tak to nebude ani tak drahý
no nebo muzes koupit ten od loba... tan mas za podobnou cenu novej a podle me je ok, to se dyztak muzem domluvit...
1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení Aprilia RSV 1000 Mille (2000)
Plejba jr.>Tuono jsem měl bez tlumiče, s originálem a nyní s Oehlinsem.
Pro takovou normální a běžnou svižnější jízdu vůbec není potřeba. Když už jedeš střelbu, tak to chce aspoň ten originál, který ovšem netlumí nějak extra. Určitě to pomůže, ale žádná bomba. Já měl třeba problém v Mostě na okruhu, že úplně bez tlumiče nešlo jet plnej plyn před vracákem, pokaždý to chtělo jít od dorazu k dorazu. S originálem už nebyl žádný problém při závodech, ovšem v provozu to bylo nic moc, tak jsem koupil Oehlinse a je to nyní všechno bez problémů.
Jo a při CEC2 v Brně ke konci své jízdy jsem si říkal. Kurwa, jaktože se mi to za první zatáčkou na výjezdu vlní jako had ať na tom zkouším sedět všema možnýma způsobama??!!! No a doma v garage jsem zjistil, že jak jsem dostal někdy v půlce hasana ve Farince a skončil na nádrži, tak ten útlum Oehlinsu nevydržel šroub, který tlumič držel a ustřihnul se
To musel bejt slušnej kopanec,když to střihlo šroub!
mam take ten origo cerveny tlumic a uz dluhsi si nejak pri jizde vsimam, ze si tusim na nem nemam okrem farby ceho vsimat
takze teda rozebrat nepujde, no na paradu...no tak si mozu zapisat dalsi vjec do seznamu, co treba poresit....
1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení Aprilia RSV 1000 Mille (2000)
pokud bych si dnes kupoval bral bych tohle:
bitubo
cena je dobrá
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6276 | 29.8.2024 v 16:32 Mileek |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |