paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jaké pneu pro litra (Z1000)?
15.5.2009 v 19:34
Co byste mi doporučili na Kawasaki Z1000 - potřebuji něco, co vydrží alespoň 6000km, drží v zatáčkách a zároveň nestojí balík... Standardní Dunlop Qualifier je zhruba na 3000-3500km (zadní), což pro mě představuje asi měsíc ježdění... Dále by mne také zajímalo, jestli 2 nebo 3 směsové a jaký je mezi nimi rozdíl v praxi. Díky všem za příspěvky!

Naposledy editováno 16.05.2009 13:28:43
Předchozí
1 2
Následující

Jaké pneu pro litra (Z1000)?

15.5.2009 v 19:46 | Nahoru | #1
michelin pilot power 2CT

1 reakcí na tento příspěvek Jaké pneu pro litra (Z1000)?

15.5.2009 v 20:22 | Nahoru | #2
Metzeler Sportec M3. jinak teda každá liška si chválí svůj ocas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pneu pro litra (Z1000)?

15.5.2009 v 20:46 | Nahoru | #3

karf>Metzeler Sportec M3. jinak teda každá liška si chválí svůj ocas



karf> ty mrdky mi ani nepřipomínej

Michelin pilot road 2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pneu pro litra (Z1000)?

15.5.2009 v 22:07 | Nahoru | #4
misha> proč?

Jaké pneu pro litra (Z1000)?

15.5.2009 v 22:10 | Nahoru | #5
Michelin Pilot Road 2
10.000 km určitě dají.

Jaké pneu pro litra (Z1000)?

15.5.2009 v 22:34 | Nahoru | #6
Taky se přimlouvam za Pilot Road 2

Jaké pneu pro litra (Z1000)?

15.5.2009 v 22:55 | Nahoru | #7
hm, otázka jaké gumy obout je většinou nevyřešená, každý tady chválí něco jiného, proto by asi bylo lepší ptát se, jaké gumy neobouvat:)

Jaké pneu pro litra (Z1000)?

15.5.2009 v 23:43 | Nahoru | #8
Bejt tebou, taky bych zvážil dát na zadní 180 nebo aspoň 190/55. Citelně se zlepší ovladatelnost

Jaké pneu pro litra (Z1000)?

16.5.2009 v 00:00 | Nahoru | #9
Buď Pilot Road 2CT nebo Dunlop Roadsmart. Oboje výborně drží v zatáčkách a cca 10000 km by měli vydržet. A Michelina vydrží ještě o něco víc než Dunlopka.

1 reakcí na tento příspěvek Jaké pneu pro litra (Z1000)?

16.5.2009 v 00:59 | Nahoru | #10
Mam na FZ1 Pilot Road 2CT a pohoda,daji pres 10tis a v naklonu drzi jak prase

Jaké pneu pro litra (Z1000)?

16.5.2009 v 09:35 | Nahoru | #11
Jestli si na originální sadě najel 3500 km, tak 10000 km nenajedeš na ničem. Mam šestkovýho Horneta, najeto něco přes 18000 km a mam tam čtvrtou sadu - resp. poprvý jsem měnil jen zadní, pak už vždycky obojí. A to s tim negumuju, nejezdim po zadním ani po smyku. Origo tam byly právě Micheliny Pilot Roady a najel jsem s nima cca 6000 km - a to přisuzuju spíš tomu, že jsem se na tý motorce teprve učil jezdit. Když za to taháš, jako že asi taháš, tak ti to bude mizet před očima, ať tam dáš cokoli.

1 reakcí na tento příspěvek Jaké pneu pro litra (Z1000)?

16.5.2009 v 09:35 | Nahoru | #12
Nevím jestli tu Pilot Roadku nějak inovovali, ale před 2 roky to byly jedny z nejhorších gum na mokru.

(reakce na) Jaké pneu pro litra (Z1000)?

16.5.2009 v 10:08 | Nahoru | #13
Dunric> na mokru stojej zahovno to máš recht...ale itak já na mokru jezdím jak připosranej

na pilot roadu sem najezdil na zadku něco přes 10 000km a pohoda ...člověk jí musel dýl zahřívat ale držela ... pilot power držela o dost víc a výdrž byla kolem 6000km (hold hodně jezdím po Praze)

Bazalka> co si s tím dělal když kluci co jezdili jak dobytci gumovali atd na a pilot roadu najezdili minimálně 8000km pokaždý

Hlavně se musíš rozhodnout jestli chceš nějakou sportovně cestovní (2 nebo 3směsovku) a nebo supersportovní gumu

Naposledy editováno 16.05.2009 10:10:01

Jaké pneu pro litra (Z1000)?

16.5.2009 v 10:53 | Nahoru | #14
BT O16, třísměsová pecka

Jaké pneu pro litra (Z1000)?

16.5.2009 v 11:23 | Nahoru | #15
pilot road 2, mám jí taky na zedovi a

Jaké pneu pro litra (Z1000)?

17.5.2009 v 18:21 | Nahoru | #16
ja myslím že bohatě stačí dunlop d208, mají je za supr cenu a mě vydržely cca 6000km, a drží dobře...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pneu pro litra (Z1000)?

17.5.2009 v 18:34 | Nahoru | #17

Jarno>Mam na FZ1 Pilot Road 2CT a pohoda,daji pres 10tis a v naklonu drzi jak prase



Tak to kecáš !!! Takové pneu neexistují !!!
Buď Pilot Road 2 nebo Pilot Power 2CT !!

tu se kukni !!!!

Naposledy editováno 17.05.2009 18:36:58

Jaké pneu pro litra (Z1000)?

18.5.2009 v 13:07 | Nahoru | #18
Tak mi Gallonero poslal něčí zkušenosti z Kawa.cz, skoro se mi tomu nechce věřit:

"Pred mesicem jsem nechal nazout na Z1000 nove pneu Dunlop RoadSmart (z vyroby tam byly Dunlop Qualifier - odlisne vsak od seriove prodavanych Qualifier) a teprve vcera jsem mel moznost vyzkouset jak se s nimi Zetko chova. Motorka je jak vymenena, konecne zmizel ten pocit ze s ni v zatacce slehnu (s puvodnimi pneu jsem tento pocit mel v kazde pomale zatacce), predtim Zetko neskutecne rozhodily vyjete koleje, takze to byl tanec, ted jede jak kdyby tam ty koleje ani nebyly. Proste se ted na tom Zetku citim asi tak o 200% lip jak na tech puvodnich pneu, fakt si ted muzu tu jizdu na nem uzit. Schvalne jsem zkusil jednu zatacku, ktera mi neda spat od dob ZR7 kdy jsme s Blankou jako batuzkem jen tesne nevymetli, v cca 150km/h, hluboky prikop. Na rexovi si ji obcas vychutnam mezi 160-170km/h a mam pocit ze je to tak akorat, na Zetku do tech 160km/h a velmi spatny pocit, toto vsak neplati po vymene pneu, vcera 180km/h a dala by se jeste vic (mel jsem tam fakt jeste velkou rezervu

No a jeste bych mozna mohl popsat zasadni rozdil mezi zadni pneu z vyroby a tou novou - kdyz zmerim jeji sirku suplerou tak je ta nova o 1,5 cm uzsi (samozrejme pri stejnem-spravnem rozmeru)."

Je možné, aby 190 z výroby nebyla 190, ale 205? Nebo naopak místo standardní Qualifier 190 se prodávala 175? Fakt divný...

Jaké pneu pro litra (Z1000)?

18.5.2009 v 13:25 | Nahoru | #19
Tak jeden týpek napsal o DUNLOP SPORTMAX ROADSMART tohle:

Zdar. Mám na nich najeto cca 7000 kilometrů, půl na půl dálnice a "normální" cesty a nemůžu si je vynachválit. Po těch 7000 je zadní sjetá tak ze 40%, na přední to není poznat.
(dalo by se říct, že jsem "kochač", rozhodně nejezdím pilu)

Proti původním Qualifierům je to obrovský skok dopředu v jízdních vlasnostech a hlavně výdrži. Já původní sjel za 3500 kilometrů.

1 reakcí na tento příspěvek Jaké pneu pro litra (Z1000)?

18.5.2009 v 13:44 | Nahoru | #20
Tak poslední příspěvek z kawa.cz, který obsahuje i linky na německý test Motorrad:

Můj typ na sportovně turistický gumy je Metzeler Z6 s přehledem zvládne max. náklony motocyklu. A přikládám srovnávací testy z Motorradu. Nalevo můžeš přepínat mezi jednotlivými pneu, pak je tam bodový hodnocení jízdních vlastností krásně v tabulce na suchu i na mokru a u toho z roku 2007 je i test výdrže pneumatik.

Jinak sportovně turistické gumy nepotřebují pro max. přilnavost, tak velkou teplotu, jako gumy supersportovní, to znamená že pohodová jízda dostatečně zahřeje gumy a můžeš bez obav klopit. Také směs gumy obsahuje křemičitý písek a ten výrazně zvyšuje přilnavost na mokru a členitější vzorek lépe odvádí vodu.

http://www.motorrado...2?&ref_id=259364

http://www.motorrado...5?&ref_id=213641

U supersportovních pneu. musíš jet ostřeji, aby gumy získaly provozní teplotu, která přesahuje 60st.C (to znamená prudké zrychlování a brzdění nejúčiněji zahřeje gumy, kličkování na silnici moc gumy nezahřeje, ale používá se k tomu, aby si jezdec tzv. zkalibroval cit pro řízení, taky hned zjistí jestli nemá podhuštěné gumy a taky je očistí), při pohodové vyjížďce se neohřejí dostatečně a vykazují i horší přilnavost, než gumy sportovně cestovní. Použitá směs obsahuje siliku pro lepší přilnavost, která však na vodě moc dobře nedrží a decentní vzorek moc nepomáhá. Avšak přilnavost za sucha pokud jsou hodně zahřáté je tak velká, že jezdec může jet vysednutý v max. náklonu a ještě využít 10%až 20% brzdění (pouze přední brzdou!!!) a akcelerace do meze přilnavosti. (radši používat jen na okruhu, v provozu není vždy tak kvalitní asfalt a mez přilnavosti se velmi mění!!!)

http://www.motorrado...0?&ref_id=259519

http://www.motorrado...2?&ref_id=214321

Nová sada supersportovních pneu je navržena tak, aby obě gumy vykazovaly stejnou přilnavost a protože přední guma má menší styčnou plochu, než zadní, tak má předek měkčí směs gumy. Zároveň se obě gumy navzájem podporují v kvalitě jízdních vlastností.

A super je, že si můžete vyzkoušet v max. náklonu při akceleraci jak daleko leží mez přilnavosti a zjistíte jak přibližně hodně se dá brzdit v zatáčce ( pravidlo je brzdit o něco méně, zatímco cílený prokluz kola, při akceleraci se dá v pohodě zvládnout, brzda vás snadno pošle k zemi).

Ještě chci podotknout, že každé motorce budou vyhovovat třeba jiné gumy, které se umístily na jiném místě a některé vlastnosti se dají vylepšit změnou nastavení podvozku. Poněvadž se vždy testovalo jen na jedné moto, která pravděpodobně používá nastavení podvozku z výroby, tak ty testy dopadly tak, jak dopadly. Takže jsou tyto testy v Motorradu jen orientační.



Myslím, že je to celkem vyčerpávající

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pneu pro litra (Z1000)?

18.5.2009 v 15:48 | Nahoru | #21
Cmelak007> jestli dáš 3000-3500km měsičně tak 2směsovky určitě.Pilot Powery 2CT určitě to co chceš nesplněj.Buď Michelin Pilot Road 2 nebo Dunlop Sportmax Roadsmart(mám je zatim 800km a sem spokojen,jde až na hranu,dýl se ohřívají)

(reakce na) Jaké pneu pro litra (Z1000)?

18.5.2009 v 17:45 | Nahoru | #22
karf> Sportec M3 je hodně dobrá guma

1 reakcí na tento příspěvek Jaké pneu pro litra (Z1000)?

18.5.2009 v 18:01 | Nahoru | #23
Ty jo, nechápu, jak vám může vydržet zadek 10 tis. km...k tomu jsem se v životě na ničem nepřiblížil, pohybuju se max. kolem 5 tis. km... To budou ty vaše čtyři válce s jemňoučkým výkonečkem...

1 reakcí na tento příspěvek Jaké pneu pro litra (Z1000)?

18.5.2009 v 18:07 | Nahoru | #24
s4r> Kolik ti na SSku vydržela ta Bridgestonka? Já jí mám 4000km, ale půjde pryč, ikdyž je tam ještě vzorek.

(reakce na) Jaké pneu pro litra (Z1000)?

18.5.2009 v 18:25 | Nahoru | #25
s4r> mě michelin pilot power 5500Km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pneu pro litra (Z1000)?

18.5.2009 v 18:25 | Nahoru | #26

RomanSS>s4r> Kolik ti na SSku vydržela ta Bridgestonka? Já jí mám 4000km, ale půjde pryč, ikdyž je tam ještě vzorek.



Ta tam máš vzadu ještě tu Bridgestonku po mně? Najel jsem na ní cca 3000, víc asi ne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pneu pro litra (Z1000)?

18.5.2009 v 18:46 | Nahoru | #27

Dina>Jarno>Mam na FZ1 Pilot Road 2CT a pohoda,daji pres 10tis a v naklonu drzi jak prase

Tak to kecáš !!! Takové pneu neexistují !!!
Buď Pilot Road 2 nebo Pilot Power 2CT !!

tu se kukni !!!!



No ale Pilot Road 2 má taky označení 2CT (dvousměsová) takže má pravdu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pneu pro litra (Z1000)?

18.5.2009 v 18:49 | Nahoru | #28

Indigo>Dina>Jarno>Mam na FZ1 Pilot Road 2CT a pohoda,daji pres 10tis a v naklonu drzi jak prase

Tak to kecáš !!! Takové pneu neexistují !!!
Buď Pilot Road 2 nebo Pilot Power 2CT !!

tu se kukni !!!!

No ale Pilot Road 2 má taky označení 2CT (dvousměsová) takže má pravdu.



N E M Á !!!!! myslím přimo v označení !! Jinak je to samozřejmě dvousměs .

Naposledy editováno 18.05.2009 18:51:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pneu pro litra (Z1000)?

18.5.2009 v 18:50 | Nahoru | #29

s4r>RomanSS>s4r> Kolik ti na SSku vydržela ta Bridgestonka? Já jí mám 4000km, ale půjde pryč, ikdyž je tam ještě vzorek.

Ta tam máš vzadu ještě tu Bridgestonku po mně? Najel jsem na ní cca 3000, víc asi ne...


Ano mám, kraje jsou pryč, střed je ještě asi 2mm. Ale půjdou tam Pirellky.

1 reakcí na tento příspěvek Jaké pneu pro litra (Z1000)?

18.5.2009 v 18:57 | Nahoru | #30
panove jaka je lepsi guma na zadek kawasaky gpx750r
140/70 v18
150/70 v18
160/60 v18
co by ste doporucily
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Oprava převodovky [1, 2] Kawasaki Z 1000 CHOSE123 38 16.6.2024 v 09:33 FiZzeR
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 Boban37 30 29.1.2024 v 11:22 puffybodie
Pozor neferovy prodejce Kawasaki Z 1000 VladiZ 14 1.12.2023 v 09:40 neznamyScooterD
neutrál Kawasaki Z 1000 marfajz 14 23.4.2023 v 21:40 JobboSK
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... KubaLC8 441 18.9.2022 v 13:23 maca44


TOPlist