1 reakcí na tento příspěvek Pájecí "trubičky"
mají to údržbáři v jisté nejmenované firmě na netu jsem ještě nekoukal, bo neznámpřesný označení (ted už vlastně ano), ale hodlám zapátrat, kde se to dá sehnat. na balení je pouze 50x stock NR 830320 což moc neobjasní
1 reakcí na tento příspěvek Pájecí "trubičky"
1 reakcí na tento příspěvek Pájecí "trubičky"
resumé: nouzová oprava - buď se povede že někoho seženeš, nebo?!?!? Podle toho jestli jezdíš po Evropě, nebo v Asii a Jižní Americe...
Nejlepší oprava je Ta, kterou dělá profík ;) ostatní jsou kutilové a to se vymstí zas někdy jindy a za jinou cenu. *yes*
1 reakcí na tento příspěvek Pájecí "trubičky"
A samozřejmostí je, že i trvanlivost čehokoli je konečná...nastavování atd je zas zdrojem dalčích poruch...
Mám na mysli, že změkčovadla v izolacích starých kabelů jdou časem minimálně do háje, když ne do p+dele a pak zkřehnou a nevíš co kde lepit dřív.
1 reakcí na tento příspěvek Pájecí "trubičky"
kabeláž už lehce ztuhlá je, ale s tím nic nenadělám, nejsem blázen tahat novou u 8let starý motorky :o)
výrobce neznám, fotku připojuju, kvalita foto nic moc
Spoje ve venkovním prostředí pokud možno necínované...a když, tak opatřené vrstvou, která chrání spoj proti mech. namáhání+vlhkosti (což trubičky jsou)
smršťovačky bez lepidla koupíš v GMelectonic. a samozřejmě vysvazkovat kabely a mechanicky fixovat, jinak jde do háje vše... na motorce se stejně všechno uklepe a uhnije ;) (20let a dost), ale to dřív bude po smrti motor, nebo majitel... *yes*