Upřesním,že by se jednalo o modely VTR1000F r.v.2002 tady mě láká výkon a vzhled ,prostě se mi líbí.
u VFR 800 r.v. 99 bez V-Tecu tady mě láká system propojení brzd a vyloženě cesťák 4 válce,vzhled trošku mínus.....ale na cesty asi větší pohodlí.....díky za názory
1 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
1 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
1 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
Laďa.s>Pokud chceš někam cestovat a ve dvou tak určitě VFR, pokud chceš jezdit sportovněji a blbnout a líbí se ti 2V tak ber VTR. S tou spotřebou to není tak horké. A hlavně se na nich svez, kór na tom VFR, ten čtyřválec do V je dost specifický
zajímalo by mě v čem specifický?Nikde jsem nenašel křivky výkonu,ale VTR má vše položené o 1000 níže...
četl jsem že motory bez V-TECu mají propast někde ve středu.....?Kamrád ji měl 6 let ,pak zkoušel tu s V-TECem a jemu to přišlo nepříjemný tennástup a až moc ostrý,nevím zda má hladší křivku VTR?Každopádně bude mít (VTR) razantnější účinek při podřazení,aspon dle me.....?
1 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
Určitě VFR..
Protože má za A) motor do véčka
B) 4 válce jako pořádná motorka
Ne, vážně se na obou svez, uvidíš, co ti bude více vyhovovat.. Mi na VTR (a jiných dvouválcích) chybí ta elasticita čtyřválce. Prostě to dole je nervózní a ucukané, pak to zabere jak traktor, dobrý střed, začínáš si to užívat a najednou mrtvo a nezbývá ti než přeřadit výše. Teď jsem měl možnost přímého srovnání VFR a SV1000. Výjezd ze zatáčky na dvojku, oba plný plyn, SV mi o metr ujíždí, ale během chvilky je mimo rozsah použitelných otáček a musí přeřazovat na tři, v tu chvíli jsme o předni kolo před ním a stále jedu na dvojku až do 12tis ot. Řadím za 3 a SV je o předni kolo přede mnou. Jenže to už SV musí řadit za 4, kdežto já vytočím trojku na 170km/h a zase ho mám.. Nad 200 už je litr rychlejší, ty koně tam navíc jsou. Jenže motor není tak elastický jako na VFR.
VFR 800 jezdí běžně do 6ti litrů, lze se dostat při rozumné jízdě pod 5l. Já odjel dovolenou na VFR 750 a naměřil na některých úsecích (vždy cca 200km) spotřebu 4,8l. A to rozhodně nejezdím kochačku
S VTR, při slušné, jízdě se dá určitě jezdit s rozumnou spotřebou. Ale ne při "střelbě", tam se spotřeba hravě přehoupne přes 10l, což se mi nevede ani karburátorové VFR, při fakt otré jízdě max 8l.
1 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
2 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
VeFeRák>Čus, mám VFR, zkoušel jsem i VTR. Je to vcelku nesrovnatelné. Já bych VTR k Vefru bral na kravení, o nějaké sportovnější jízdě na VTR oproti VFR bych asi nemluvil, zato cestování na VTR oproti VFR mi nepřijde úplně ideální. Motor bez V-tecu mi přijde poměrně vyrovnaný, s V- tecem vespod mrtvější.
Tou sportovnější jízdou myslíš tedy,že VFR moc ne...bude asi těžší.....
1 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
1 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
1 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
2 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hledám svou starou VFR800 SPZ 5T4565 Honda VFR 800 | motokuba | 5 | 1.9.2024 v 17:13 Gahan37 |
Honda vfr800 vtec Honda VFR 800 | wer954 | 4 | 21.8.2024 v 10:47 Gapyra |
Výkon 72 vz 78 Honda VTR 1000F Firestorm | Nakamito | 13 | 17.7.2024 v 21:00 Nakamito |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 86 | 28.6.2024 v 22:13 ..Roko.. |
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm | Forgys69 | 23 | 19.6.2024 v 11:49 Stev |