v tématech sem nic nenašel a mám konkrétní dotaz, tak mě snad nebude zase někdo kamenovat
Nemůžu na X11 najít konektor od senzoru zařazené rychlosti, kam se má napojit GIpro. Teda pod sedlem jsou tři konektory (zelený,bílý a černý) ale ani na jednom mi to nic neukazuje .
Pod nádrží sem nenašel žádný.
Nemáte stím někdo zkušenost? Typ ukazatele je PGX-H01 objednaný samozřejmě na X11...
Ten drát na připojení na kabel z tachometru, sem našel a zapojil bez problémů.
Jinak po napojení, mi to neukazuje vůbec nic, takže hádám, že sem úplně jinde, ale už nevím kde bych to ještě vyzkoušel...
1 reakcí na tento příspěvek GIpro a X11
Naposledy editováno 30.08.2009 14:26:45
Pripadne posli zpravu uzivateli "Kokin" - ten by ti mohl pomoci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GIpro a X11
Felotron>Ten konektor by mel byt na kabelazi mezi prevodovkou a ridici jednotkou motoru. Coz je ti teda asi jasny. Jinak nevim jak u X11, ale V-Stroma ma gipro ten mezikus konektor + cervenej kabl na plus na baterce - tak jestli to neni ten problem, kdyz pises, ze jsi neco pripojoval k tachometru...
tak sem na to koukal... ten konektor prijde zapojit k cidlu rychlosti... tzn najdi na motorce cidlo rychlosti - bejva na kolecku u retezovky - a jdi po dratech.. az na razis na konektor tak rozpojit a mezi dva konce zapojit GIPRO... a ten volnej drat neni k senzoru rychlosti, ale k otackomeru... tzn musis najit signal od otackomeru - anglicky "TACH SIGNAL" je dost mozny ze to nekdo popletl v prekladu....
Naposledy editováno 31.08.2009 09:03:33
assassin>tak sem na to koukal... ten konektor prijde zapojit k cidlu rychlosti... tzn najdi na motorce cidlo rychlosti - bejva na kolecku u retezovky - a jdi po dratech.. az na razis na konektor tak rozpojit a mezi dva konce zapojit GIPRO... a ten volnej drat neni k senzoru rychlosti, ale k otackomeru... tzn musis najit signal od otackomeru - anglicky "TACH SIGNAL" je dost mozny ze to nekdo popletl v prekladu....
Má pravdu, předsedo .
Sem měl za to, že všechny Hujdy jedou na DSka a chyba lavky. K
a signal pro otackomer ten samy konektor a kablik zluto/zelenej. Jinak el schema bych mel mit nekde v profilu - hledej v manualech (jeste neni schvaleny).
Jinak si myslim ze mas spatny indikator. Sice jsem nenasel presne model ktery popisujes, ale co jsem nasel tak vsechny (GIpro) byly pro motocykly co maji cidlo zarazene rychlosti. A to na X-11 fakt neni.
tak jsem nasel: ten konektor co mas na foto volny bude asi opravdu ke snimaci rychlosti co je na prevodovce - a vedou do nej kabliky v barvach cerna, zelena, ruzova a v konektoru se meni na cerno/hnedej, zeleno/cernej a zeleno/ruzovej. Najdes ho v takovym cernym futralu nad prevodovkou spolecne s dalsimy konektory. Futral se da po hlavnim kabelovym svazku posunout - pak je docela dobry pristup ke vsem konektorum. Chce to ale povolit a nadzvednout nadrz (nezapomen odpojit kabel k cerpadlu - ten je pod sedlem blizko baterky na leve strane(cerny tripolovy konektor - zeleno/cerny, hnedo/cerny a hnedy kabel)
PS kam vede ten kabel co na foto neni videt konec?
Naposledy editováno 31.08.2009 12:43:15
1 reakcí na tento příspěvek GIpro a X11
Jinak díky za rady
Jimmy00>Uf, to asi bude složitější, než sliboval výrobce Ten kabel co tam není vidět, tak se napojuje do CML (centrální mozek lidstva) na drát z tachometru. Mělo by to snímat otáčky, je to ten žlutozelenej kabel... Příští týden jedu do hondy, tak se tam zeptám.
Jinak díky za rady
Pokud dojedes na srazek do Vezek, muzem se tam na to podivat. Minimalne jeden den se tam ukazu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Appka Honda X 11 | Bekr13 | 9 | 11.10.2024 v 07:48 1100Virago |
Stator Varadero 1000 rv 2000 Honda XL 1000V Varadero | Patton | 8 | 30.8.2024 v 14:05 Gahan37 |
Slovensko nebo Polsko 26-31/8 Honda XL 1000V Varadero | Epidem | 3 | 17.8.2024 v 20:31 Rubini |
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing | Rocco10000 | 38 | 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp |
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero | mkl33 | 6 | 15.3.2024 v 23:48 Fiko |