1 reakcí na tento příspěvek Klepající se přední kolo
1 reakcí na tento příspěvek Klepající se přední kolo
1 reakcí na tento příspěvek Klepající se přední kolo
1 reakcí na tento příspěvek Klepající se přední kolo
2 reakcí na tento příspěvek Klepající se přední kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepající se přední kolo
Naposledy editováno 07.09.2009 22:56:32
senior>caliber> no, nemám patent na rozum ale letos jsem to řešil na dvou motorkách. Vibrace při brždění (takové jakoby skákání) = kotouč/e v hajzlu. Na GSXR 1000 K4 vydržely jen 1000km a opět to samé (poprvé byl 1 kotouč křivý pak pro změnu nové kotouče vyhřály racingové desky (a ty samé na jiných motkách byly ok). Takže další kotouče, jiné desky a zatím ok. Druhá motka kotouč vyměněn, zůstaly jen vymydlená ložiska (na ty se teprve chystám), volnější vidle a i tak jezdí super. Ložiska v krku (pokud jsou v hajzlu) poznáš i na místě (netřeba s tím jezdit). Takže ........ kotouče (a dal bych i jiný typ destiček)
to vidím jako velice pravděpodobné a rozumné.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepající se přední kolo
1 reakcí na tento příspěvek Klepající se přední kolo
1 reakcí na tento příspěvek Klepající se přední kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepající se přední kolo
zula>treba u auta se to taky stava a tam to byvaji jak jsou na trmenu ty cepy(voditka)tak jsou uz vychozeny a pak se to trepe.zmackni brzdu a zkus chytnout trmen a zahybat s nim
jak sceš naras smačknut brsdu u auta s chytnut třmen druhu ruku si ty normalni to nejdeDvorik>caliber> díky.trocha optimizmu potěší.asi to hodím ze skalky a zkusím nějaký jiný model.12let starý bajk patří asi do šrotu
Do šrotu to nedávej, nebo jestli mermomocí chceš, tak to dej mě Jinak, ale přesto všechno mám tu motorku rád
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepající se přední kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepající se přední kolo
panteer>Ahojky. Zabyvam se opravama brzdovych kotoucu uz 8 let. To,ze ti kotouce pri brzdeni trepou je zapricineno nestejnou silou brzdoveho vence. Sila kotouce musi byt v toleranci 0.01 mm,na zmereni ti postaci obycejny mikrometr. Jinak tenax je totalni srot! Vloni jsem po nich opravoval 12 motorek! Maji nevyhovujici material,kotouce maji mekke,nepresne vyrobene,sila kotouce v hrozne toleranci 0.1 mm!!!!! Kluci kterym jsem tyto nove kotouce od nich repasoval,je dokonce reklamovali,ale bez uspechu! Vzdy jim bylo receno,ze je to spotrebni vec a to mnozi z nich nenajeli ani 1000 km!!!!!! Takze zkus reklamovat,ale asi moc neuspejes. Pokud budes chtit nejak poradit,nebo pomoct,klidne se ozvi,rad ti pomuzu. Me cislo je 604920421 Tony
dobrá nabídka a dobrá zkušenost. jaký máš názor na kotouče NG ?? měl jsem s nimi stejný problém, viz nahoře. jeden 0,02 a druhý 0,05 mm.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motorka po zahřátí nechce jet, nepr... Yamaha YZF 750 | Danybomber | 21 | 12.8.2024 v 15:32 Danybomber |
Moto díly Yamaha YZF 750, Kawasaki VN 1500, Yamaha XT 600Z | Trumen28 | 2 | 30.8.2021 v 21:35 zdenysrx6 |
Podtlak Yamaha YZF 750 | Paťo88 | 7 | 23.8.2021 v 09:44 Paťo88 |
Zaseknutá osa kyvky Yamaha YZF 750 | Gonzo | 11 | 28.3.2021 v 22:50 Branas_23 |
Rozdíl mezi typem 4HD a 4HN Yamaha YZF 750 | Kamosmartin | 2 | 15.3.2021 v 19:08 Kamosmartin |