Uzavřeno 30.08.2010 v 22:08 uživatelem LIBeeS21
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350 spojka
Řešil jsem to na 3 Jawách... ale proč psát o popsaném - www.jawamania.info - sekce poradna (do vyhledavani pak třeba "mezilamela" nebo "pružná" nebo "cukání") ... však nejsi hloupý
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350 spojka
Lamelu nepřihýbej, je z měkkýho plechu, za chvíli ti to síla pruzin narovná. Sežeň v krámě pružnou lamelu. Bohužel jen v některým věděj o co jde.
Gumičku vyhoď a taky si sežeň pořádný olej pro motocyklový převodovky, tahle spojka je na něj citlivá. Pokud máš axiální vůli přes čtvrt milimetru na koši, tak podložit vymezovacíma podložkama. Pokud tam máš i radiální vůli, tak udělat nový pouzdro do koše.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 spojka
LIBeeS21>Deadman> ložisko mám vyrobený nový, a axiálka tam není.. Vyskoušíme pružnou lamelu.. Díky!!!
Vykašly se na pružnou lamelu, mám všechny rovné a O kroužek tam mám taky a vše bez problémů. Ty plechové mezilamely musí být rovné jinak ti to bude bude dělat co popisuješ, ale pozor za studena mohou být ok a po ohřátí se začnou deformovat. Doporučuji všechny pl. lamely vyměnit za nové a nedržet dlouho spojku třeba na semaforech a nebo vyměnit za typ z 634 ta není tak háklivá
Toť můj názor a osobní zkušenost.
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350 spojka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 spojka
redwolf>Celou spojku z 634 a máš klid, koukám že je o tom přesvědčená spousta lidí
No nejen přesvědčena, to je prostě fakt.. Myslel jsem, že do všechy 640 se montovaly klasické spojky z 634 a že ten nefunkšční paskvil s gumovým okroužkem se montoval jen do 638..
Každopádně kup si kompletní spojku z 634 a budeš mít klid nadosmrti.. Na mé jawě 640-1 mám najeto 90tis km a zatím jsem měnil jen pružinky a 2 lamely, tolik nevydržela ani spojka na hondě
Člověk nedostatečně technicky zdatný se pozná podle toho, že si se spojkou 638 neporadí a vyhodí spoustu peněz za citelně horší spojku 634, která má dlouhý chod, větší ovládací sílu a nezvládne přenést sílu hodně dobře naladěnýho motoru 638.
Pokud spojku 638 vychytáš (odstraníš vůle, vyhodíš gumičku, použiješ správně pružnou lamelu a použiješ vhodný olej) pak chodí perfektně a mnoho desítek tisíc km se do té spojky nepotřebuješ hrabat.
2 reakcí na tento příspěvek jawa 350 spojka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 spojka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 spojka
A to nepočítám to, že pružnou lamelu vymysleli až po 10 letech výroby, kdy jim došlo že prostě ten gumovej kroužek nedokážou dělat z ničeho jinýho než z nejmizernější gumy, která v motoru do měsíce ztratí veškerou pružnost a rozteče se do drážky.
Ono vzhledem k tomu že průměrná clonkou škrcená Jawa 350 opouštějící továrnu nemá 19kW, ani těch papírových 17, ale od 10 do 15kw, tak ani s 634 spojkou nehrozí prokluz.
JyrkaFM>C.J.> to udělali podle mě jenom kvůli nářku zákazníků, kteří ji neuměli správně seřídit. Já jsem se osmičkovou spojkou nikdy neměl problémy, ale je fakt, že jsem asi měl štěstí.
taky nemam s 638 spojkou problem (akorat poloautomatika se musi peclive seridit)