Další možnost:Nemáš tam olej a je přidřený pís na kroužcích.Nehlídal si olej a je díra v pístu.Těsní ventilů je už v hajzlu,takže Ti to přisává olej a zamatlává svíčku.Ucpanej kohout v nádrži.Pokud máš dobrý víčko od nádrže tak ten benzín jen tak nezvětrá.Navíc enduro už chytlo,že? S nádrží jako má Gy 4 ze dvou půlek reciklátu nepřesně k sobě nalisovaných (může být toho tolik),že se to jen tak nedá.Vlhkost v elektroinstalaci.Probíjí nechráněný prodřený kabel na kostru: Skříplí krkem řízení,propálený od výfuku,rozdrbaný od sekundáru,vypadlí vybracemi s nekvalitního konektoru.To pak nechytne a mokrá svíčka jiskří takňák,ale nejvíc uvnitř sebe sama a prošlehne se. Proto se dávaj do různých motůrků,různé tipy svící.Musej se žárem sami vyčistit,ale nesměj se rožhavit natolik,aby zapalovali předčasně směs.To se pak moc hřeje a spolu s nedostatkem oleje udělá díru v pístu.Vyklopenej policajt u Číny znamenal,že nešlo nastartovat ani na neutrál,tak to raději odstřihávali,ale drát zamotanej nákou leukoplastí,tam určitě prodejce nechal a ted to může probíjet.Osobně bych sázel na tu elektriku,ale pokud Ti jde modrej dým s výfuku a je tam málo oleje,tak?Přicpanej přívod paliva-Motor chytí,ale přidáním se dusí.Zvětralej benál-škytne,ale pak už ani neškytá.U těchto skvostů to může být třeba i náká ta jejich krabička zapalování,která původně držela nějakou gumou co po týdnu praskla.Krabka se mele o rám,až to začne probíjet na kostru.Když vyndáš svíčku a bude suchá-Neteče tam palivo.( PROČ ? )Motor není schopen si ho nasát.Přilepený kroužky k pístu,díra v pístu,ucpaný přívod.Když bude mokrá:Vadná svíčka,vadná elektrika,benál co už chytne jen přiložením zapálených novin jak nafta,nasává to olej.Černá svíčka je vždycky když dáš sytič.Chce to mít vždy nahradní,aby se alespoň omezilo hledání závady.Po delší odstávce steče olejový film s válce a ostatních částí a někdy chvíli trvá než se to zmátoří.(Tobě to ale už chytlo).V kombinaci s malou kompresí to pak nechce nasát. Najeté km a na stěnách válce rýhy od nekvalitního filtrování vzduchu.To a zpousta dalších důvodů.A nebo ta největší hovadina.Přez zimu si zapoměl na kterou stranu se pouští kohoutek od benzínu.To ze mne mluví zkušenost s čínskými stroji,tak Ti je píšu.Takové nevšimnutí si vypnutého chcíp tlačítka na řidítku,umí taky pěkně potrápit.(když se to stane na křižovatce.) Nevim ovšem zda to má Gy-4.Honda xr 125 to má.Fajn vecička,když se nudíš čekáním na vlak. přejezdu a odloženejma rukavicema si to vypneš. Pak napiš,co to bylo.Hodně štěstí.
Naposledy editováno 09.04.2010 11:18:59