1 reakcí na tento příspěvek Startovani motorky
1 reakcí na tento příspěvek Startovani motorky
1 reakcí na tento příspěvek Startovani motorky
1 reakcí na tento příspěvek Startovani motorky
Startovat pomocí nabíječky, to je pěkná hovadina :lol: :lol: :lol: jediný čeho člověk dosáhne je tak akorát to ž e v horším případě zničí nabíječku. (existujou i nabíječky co umožňují i "posílení startu" nebo jak se to píše či co to je, ale taková nabíječka má vlastní akumulátor).
Aby svíčka házela jiskru tak musí bejt ukostřená ;)
U Hond to je většinou tak, že když se vypne chcípák, tak startér pořád točí.
-
Včera sem oživoval Transalpa co sem ho skládal - všechno sem měl rozdělaný a pře oživováním ještě hodinu předtím i karby a kontroloval sem hladinu. Dal sem to na motku, napustil karby benálem, sytič ještě nejde pustit, protože lanka sou v háji, takže jsem pouze ručně nastavil vyšší volnoběh, startér otočil párkrát motorem, cca 1-2vteřiny a motor chytnul :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovani motorky
A moje ruská nabíječka má polohu "ZAPUSK", při které se promění v takové malé svářecí trafo Na ni se dá startovat v pohodě - ale to je dost netradiční výrobek.
1100 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovani motorky
Já mám třeba home made nabíječku - zkratuodolná. Je tam trafo ze starýho monitoru - dává asi 1,5A a 22V, pak jednoduchej obvod ze stábíku napětí je zapojen jako stabík proudu a nějakej "hřející odpor" (výkonovej) toť vše, jo ještě přepínač na 0,7A a 1A. Včera sem měřil počátek nabíjení - bateka skoro plná, naprázdno 12,33V, začal sme nabíjet a 12,56V a pomalu to lezlo nahoru. Po 4 hodinách sem měřil opět nabíjecí napětí a 15,36V (gelovku bych s tím ani náhodou nenabíjel) baterka samozřejmě "vařila" (bublala) jinak byla studená. Po odpojení nabíječky napětí na aku spadlo hned na 13,88V. Dneska oměřím po dni kolik bude mít (tipuju, že 12,6V).
Pokud chce někdo jednoduchou nabíječku, stačí mu trafo kolem 2A cca 16V-24V jedna výkonová dioda a žárovka 12V 21W (žárovka bude zapojena sériově a při nabíjení bude svítit a zároveň omezovat nabíjecí proud). Na to aby člověk v zimě oživil obyč baterku to stačí.
I když si myslim, že se dá dneska obyč nabíječka koupit za pár šlupek.
1 reakcí na tento příspěvek Startovani motorky
ten podtlak sem dělal pokaždé pač mě kohout PRI nefungoval a je to otázka 10ti sekund