Zkoušel jsem různě hledat po netu náhradní díly, ale k převodovce jsem nic nenašel. Chtěl jsem alespoň přibližně zjistit kolik si mám připravit na opravu.
Máte stím někdo už praxi?
Díky za radu
3 reakcí na tento příspěvek 954RR převodovka v háji
spíš myslím, že bude na převodovce nějak vymletý nejaký kolečko. po prvý to bylo dost nepříjemný, protože je to jako kdyby jsi brnknul do spojky při snaze to zvednou na zadní.
Nejdrazsi bude prace, nekdo bude muset vypustit olej, rozpulit, vycistit, rozebrat a vymenit to jedno kolecko pro dvojku (mozna vic, treba jich je vic v haji ale jeste to nepoznas). Material by nemel bejt tak hroznej. Nekdy se to dela tak, ze se jenom zbrousi na krajich do ostra ty vystupky (ted jsou nejspis zaobleny), pak to zase chvilku funguje...
2 reakcí na tento příspěvek 954RR převodovka v háji
10000,- by se dalo v motorce utopit určitě užitečnějš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 954RR převodovka v háji
HonzaRR>to myslím že by se projevilo na každým kvaltu, minimálně na 1čku kde je síla zátahu větší.
Největší zátěž/krouťák přenáší spojka na šestku.
Danielos>Největší zátěž/krouťák přenáší spojka na šestku.
Me u ZX9 prokluzovala jen na 4ku (a na 2ku kdyz sem to zvedal na zadni) pri velky zatezi (jizda ve dvou s kletrem, podrazeni ve 220 z 6 na 4 a plnej knedlik, napriklad).
Jinak to bude asi nekvalitni prevodovka, konkretne u dvojkovyho soukoli.
Ale nebrec, ja si taky soupnu desitku do motoru u ZX. Jen sem najel vic, 40tis.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 954RR převodovka v háji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 954RR převodovka v háji
z-x-r>HonzaRR> Honzo...Zeptej se predchoziho majitele jak se mu radilo BEZ SPOJKY a vis hned cim to vzniklo
me se radi dobre a uz ma najeto 150.000 km takze problem bude asi jinde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 954RR převodovka v háji
lumberjack1>me se radi dobre a uz ma najeto 150.000 km takze problem bude asi jinde
jo ty radis bez spojky 150tis km? Tak to hned zavez do Hondy a daj ti novou pac mas asi kosmickou prevodovku
Jinak to ma razenim bez spojky...Smitec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 954RR převodovka v háji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 954RR převodovka v háji
lumberjack1>z-x-r> ...aaaa pan bude asi znalec
Ano pan uz videl par prevodovek s timto problemem a skoro vzdy vylezlo z pana predchoziho nebo stavajiciho ze jaksi testuje bez spojky...Tak pak at nebeci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 954RR převodovka v háji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 954RR převodovka v háji
lumberjack1>z-x-r> no ja uz videl veciii.... a skoro vzdy se dotycny ukazal jako richtig teoretik
To jsem rad ale asi u tech prevodovek si mel privreny voko ne?
Jinak take jsem videl i jine veci..ale TEBE jsem jeste nevidel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 954RR převodovka v háji
oprava 12000,- ale to jsem měl originál z hondy 3 kolečko + naproti to dvoukolečko(nateriál cca 7000) to dvoukolečko jsem měnil protože už tam byli omletý ty hajzli (taky nevím jek se to řekne česky)
Majitel předemnou byla asi pěkné prase a vůbec jsem netušil, kolik měla ta motorka natočeno km v té době. Tohle byla závada se kterou se potýkaly RF a GSX-R starších ročníků. Udivuje mě že tohle máš na Hondě.A podotýkám pro rýpaly-řadím se spojkou.
NA ŘAZENÍ BEZ SPOJKY NEVIDÍM PROBLÉM, ALE JE TŘEBA POSLOUCHAT MOTOR A NAUČIT SE TO. NE TO TAM MLÁTIT BEZ ROZUMU A SPOLUPRÁCE S PLYNOVOU RUKOJETÍ. POKUD TO NĚKDO NEUMÍ VĚŘÍM TOMU, ŽE TU PŘEVODOVKU PĚKNĚ DOJEBE.
Oprava: 4000.- kolečko se žlábky, 500.- srovnání výstupků na protikolečku, 4000.- práce. (vyndání a rozpůlení motoru)
Suma sumárum 8500.-
1 reakcí na tento příspěvek 954RR převodovka v háji
zkusím ještě zavolat předchozímu majiteli a uvidím jak se k tomu postaví, zázrak ale nečekám, kdyby byl frajer tak se na opravě alespoň podílí (ale asi těžko)
Doporučuju pořádně překontrolovat celou převodovku (kolečka,vidlyčky,kulisu) a vyměnit vše co vypadá načnutý (kolikrát je to jen nepatrně),protože to pak člověk může rozdělávat každej rok.
Od tý doby je to OK .
HonzaRR>tak díky za dobrý zprávy
zkusím ještě zavolat předchozímu majiteli a uvidím jak se k tomu postaví, zázrak ale nečekám, kdyby byl frajer tak se na opravě alespoň podílí (ale asi těžko)
Hele, vžij se do toho taky z druhý strany - koupil jsi jetou mašinu, 954 není žádná novinka, takže s nějakýma investicema musíš zákonitě počítat. Kdybych já prodal své GSX-R co má na budíkách cca 60 - 70tkm a kupující mi po měsíci a 1500km volal, že chce, abych se mu podílel na jakékoli opravě i když předtím odjel a na nic si nestěžoval, tak bych se musel hodně držet aby zůstalo jen u poslání do prdele a ne na facky. Na nějakou záruku na skryté vady můžeš v klidu zapomenout, protože nikdy nedokážeš, že vada o kterou se jedná existovala už v době prodeje (motorka jela přece normálně a i proto sis ji koupil a najel jsi 1500km) a i kdyby se ti to nějakým záhadným způsobem podařilo, tak bys musel prokázat, že o té závadě prodávající věděl. Takže ti nezbyde než sáhnout do kapsy a nechat to opravit - ne nadarmo se říká, že když kupuješ starou mašinu nebo auto, tak bys měl mít připraveno cca 120% kupní ceny. 100 na mašinu, 10% na výměnu věcí, co se opotřebovávají (gumy, olej, desky, řetěz atd) a 10% pro případ, že se něco fakt posere - málokdo si totiž kupuje mašinu na to, aby mu stála polorozebraná v garáži. Držím ti pěsti ať se ti už nic nesere a ať je ta oprava co nejlevnější. A ať ti to jezdí.
1 reakcí na tento příspěvek 954RR převodovka v háji
HonzaRR>dela to pakzdy a jenom na 2ku, myslim ze to na 99% bude to kolecko.... no typek se zatim po tel zachoval ferove a prislibil 5000t na opravu... z druhy strany na to koukam, taky na nej nejsem hustej, neohanim se smlouvou a zakonama a vim ze kdyz me posle do prdele, tak stim nic neudelam a nijak zvlast se na nej zlobit nemuzu. kazdopadne je to blba komplikace na zacatku sezony...
Minulý rok jsem Měl závadu na převodovce na R1. Mašinu jsem měl už rok a půl. Takže to bylo jasný. Žádná náhrada škody. Stalo se mě to koncem července! Pak jsem vyjel v říjnu na 200 km a konec. Bohudík to bylo jen pošunuté ložisko na převodové hřídely. Ale díly 1500 + zjištění závady a práce 7000kč. Bylo v tom i měření na dynu a seštělování kompletní + sundání víka ventilů a dodaní gumy na tlak oleje vaček po debilovy co mě seřizoval ventily naposled. S tím že byla moto opravená do 14 dnů!! Ale aspon jsem viděl u servisáka motor ze spodu a vím že je pěknej a kompletně prolezl převodovku atd.. Ty ho taky uvidíš. Prostě to se stane u starších strojů. Někdo má smůlu někdo ne. Nevíš jak se k moto choval ten před tebou.
Naposledy editováno 24.05.2010 00:05:18
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suchotavy zvuk spojky Honda CBR 954RR Fireblade | henobart | 3 | 21.6.2024 v 06:22 t_freedom |
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade | Rob7802 | 24 | 16.8.2023 v 10:15 Rob7802 |
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade | karloss200 | 58 | 10.4.2023 v 16:41 Gahan37 |
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... | Trollface001 | 25 | 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA |
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... | PůlPlyn | 2 | 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn |