P.S. Je to vhodný nástroj pro trening šlapaček, tak snad nejsem moc mimo mísu.
poř.cena 23.000.- ....prodej 12.000.- Kč
Nevyužité,máme více kol - Jezdíme DH !
Kona STUFF 2008,
výrobce: Kona 2008
Velikosti rámů M
Rámové trubky Kona Clump 7005 Aluminum
Vidlice Marzocchi Dirt Jumper 2 100mm
Hlavové složení FSA Integrated
Kliky FSA MOTO-X MegaExo
Převodníky Rockguard /36/24
Střed FSA MegaExo
Pedály Kona Jackshit
Řetěz Shimano IG-70
Kazeta Shimano HG30 (11-32, 8spd)
Přesmykač Shimano Alivio
Přehazovačka Shimano Alivio
Řazení Shimano Alivio
Řidítka FSA Maximus Riser OS
Představec FSA GAP OS
Gripy Kona Cowan Signature
Brzdy Hayes Stroker Ryde Hydraulic V6
Brzdové páky Hayes Stroker Ryde Hydraulic
Přední náboj KK Disc
Zadní náboj Shimano disc M525
Dráty Stainless 14g
Pláště Maxxis High Roller 26 x 2.35
Ráfky Sun DitchWitch
Sedlo Kona DJ
Sedlovka FSA Maximus Dbl
Upínání sedlovky Kona QR
Barva Blue & White Matt
[img]
Naposledy editováno 11.06.2010 08:09:35
A rozhodně to stojí za to, trénuju na něm mnohem víc jak na motorce - nemusím totiž nic nakládat a jezdit za město. Vlastně nemusím ani vyjíždět z garáže :))
Jinak jestli by to šlo i na nějakým kompromisním kole posoudit nedokážu, pouze se chlubím
Naposledy editováno 11.06.2010 10:15:07
1 reakcí na tento příspěvek kolo, tedy bicykl nejen pro trial
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolo, tedy bicykl nejen pro trial
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolo, tedy bicykl nejen pro trial
wert>roberto.cz> ale na tom, co ujede daleko si zase moc neposkáče
no koukni co treba na tom giantu STP jezdi Jeff Lenosky (youtube) ... jestli nechce ciste trial a neco malo na tom dojet tak to je presne styl co se jezdi "v ulicich" prvky obojiho.. a na to jsou vyse zminena kola.. pouzivana i na dirt atd ok...
fanda: ten stuff mi prijde jako slusna nabidka... spesl p2 a ten giant STP jsou v tyhle katgorii nejpouzivanejsi ramy..
2 reakcí na tento příspěvek kolo, tedy bicykl nejen pro trial
Já ovšem ano. Předevčírem jsem vyskočil 7 palet.Je to 103cm kolmá stěna. A po zadním koel seskočil dolů. A po zadním kole dávám už celé pasáže...
Naprostý základ je ale zadní brzda. Vozím hydraulickou ráfkovou ECHO CNC 2008 a nebo Magura HS33. Brzda musí být kousavá a podržet tě při každém poskoku.
Zvaž, zda nekoupit toto: http://dolekop.com/bazar/20562-kolo-na-trial-monty-231-x-lite Za super prachy myslím dobrá volba na univerzálnější kolo. Má zadní stavbu 400mm. Nabízí to za 5tis s pevnou p.vidlí a nebo za 6tis. se základní Marzochou.
[img]
Naposledy editováno 11.06.2010 11:35:35
Jak říká DavidH, brzdy musí být kousavé, což tekro nebylo. Ale hlavně jsem ho zlomil po 30 km... Ještě jsem vyměnil duše za Maxxis downhill, stály hříšný peníze, ale vyplatilo se. Povedlo se mi, jí píchnout jen jednou, ale to jsem trefil fakt těžce hranu. Jezdím a padám už rok a kolo drží. Takže za ty prachy dobrá věc.
Chtěl jsem sice taky čistokrevnýho triala, ale za jetý kolo chtěli stejný prachy, jako za novýho Aganga s mými upravami, tak jsem šel do funglovky.
Edit: odkaz A-gang
Naposledy editováno 11.06.2010 13:24:21
Naposledy editováno 11.06.2010 15:21:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolo, tedy bicykl nejen pro trial
A to modré kolo na fotce, je to Tvé, nebo to co ten kluk z inzerátu prodává? (Ale tak nějak si to představuji, nebo třeba i co prodává 2LEKO, jen nemám představu v čem se rozdíl)
Na to, co jsi popsal, je dle mě ideální ten Twister, co ho mám já: Twister street trial. Vhodná je i Monty. Konu neznám geometrii.
Já jdu dál a proto jsem zvolil speciál ZOO! Pitbull (bez sedla s radikální geometrií, jak má Vespa).
Než jsem ho koupil, tak jsem našel inzerát na tu modrou Monty. Je to biketrialový speciál stavěný podle trendů té doby. S pánem jsem si psal. Tady jsem zkopíroval z mailu:
Dobrý den,
kolo je z roku cca 2002-3, kupované nové u Pepy Dresslera, rovnou jsem tam nechal přidělat kousek sedlové trubky, aby se tam dalo dát normální sedlo na rychloupínák ( klasika ) , zadní stavba je myslím 40cm, nebo necelých a je to originál na 25" zadním kole. prý to takhle dělali, aby mohli dát širší gumu při zachování stejného celkového průměru .. ale vejde se tam v pohodě 26". Já jsem si ho koupil pro to, že syn začal jezdit trial a mě nebavilo jen tak koukat, tak jsem se taky vozil, ale jen lehce, tenkrát mi bylo 36..jezdili jsme asi 3 roky , pak syn začal jezdit dirty, rampy ale do toho jsem nešel, od té doby to leží v garáži...
Myslím, že za 5 tisíc lepší neseženeš. Napiš na kontakt v tom inzerátu.
Jinak DH je downhill (sjezd), DJ je dirt jump (skoky na způsob free style motocrossu).
Jinak geometrii Kony STUFF 2008 od Leka neznám. Přijde mi to dost podobné Twisteru, ovšem s o mnoho, ale o mnoho lepší výbavou.
Závěr: nejlevnější a zároveň nejlepší kompromis mezi trialovým speciálem a schopností někam dojet je ta Monty.
Dražšší, ale splňující tvé zadání je Twister i Kona (jen někde změřit zadní stavbu). I Assasinem zmíněný Giant STP je zajímavý. Zadní stavba (délka z.vidlice osa šlapání-osa z.kola) je 406mm (kratší než Twister). To je OK.
Snad jsem ti poradil jak nejlépe umím. Cokoli není jasné, tak napiš.
...na "yotubu" je toho kupa......tak tam uvidíš co a jak se jezdí od amaterů po profi!
...mě je 50 a jezdím a snažím se sjet a jet všude /mimo asfalt/........nebo to objedu!! ..a to kolo si nekupuješ na týden,tak promyslet!........i když u nás taky to šlo postupně .......jak technicky ,tak finančně!
pro začátek ti stačí asi fakt jen ten tlumič vepředu a trochu "normální" kolo!
...nakonec během doby jsem pořídil toto:
[img]
a syn má toto.......ale jezdíme hlavně "z kopce" a neupraveném terénu.......teda oni jezdí a já "sestupuji!"
[img]
Naposledy editováno 17.06.2010 08:15:54
1 reakcí na tento příspěvek kolo, tedy bicykl nejen pro trial
3 reakcí na tento příspěvek kolo, tedy bicykl nejen pro trial
Co se jízdy nebo spíš nejízdy týče, jsem pěkný kopyto. Jezdit se na tom zas tak moc nedá a to poskakování mi moc nejde, u většího kola mi to nedělalo takový problém jako tady. No uvidíme.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolo, tedy bicykl nejen pro trial
Já už s Davidem taky tuním - představec, převody, špalky, nálepky 8-), ještě vybírám náboj s dynamem, blatníky a košík na nákup.. tam akorát váhám jestli titanovej nebo carbonovej.
brzdu koupíš za 2500 slušnou hydraulickou a nebo 1500 lankovou.. jestli je to pocitově krátký a malý tak představec. atd atd
Naposledy editováno 23.06.2010 09:55:19
Vespa>Já bych to neviděl tak tragicky, investice do čehokoliv ojetýho vždycky budou.. Pouze pokud bys naprosto přesně věděl co chceš a koupil si kolo seskládaný z tebou vybraných komponent tak je to "bez investic".
Já už s Davidem taky tuním - představec, převody, špalky, nálepky 8-), ještě vybírám náboj s dynamem, blatníky a košík na nákup.. tam akorát váhám jestli titanovej nebo carbonovej.
brzdu koupíš za 2500 slušnou hydraulickou a nebo 1500 lankovou.. jestli je to pocitově krátký a malý tak představec. atd atd
...jasně,proto je možná lépe "přitlačit" hned u pořizování a jezdit.....a né montovat a opravovat!.......ale to je jako u mota viz. třeba croska za 30.t.!
www.kupkolo.cz/produkty/Komponenty-horske-brzdy_29/Brzdy-kotoucove_83/
ono u kol pada cena rychleji nez kde jinde, kolo co bylo pred pul rokem za 60 koupis za 20, a ze das par tisicovek do servisu uz je detail.. cim lepsi kolo tim casteji odchazi komponenty a jsou drazsi.. servis drahyho kola na kterym se jezdi treba myho brachu vychazi draz nez me servis trilitrovyho auta:)
dyztak tu maguru nekde doma jeste budu mit. jestli se nevraci pistky tak vycistit, zkontrolovat, ale me teda nenadchla, na trial ji lidi porad jezdi, ale na DH to bylo marny, sla pryc hned jak byla sance koupit slusny kotouce... na tom DHcku(kdysi davno) mi stejne prislo z brzdi lip mechanicke XTcko:)
Naposledy editováno 23.06.2010 10:27:15