http://jawamania.inf...aspx?questionid=7372
http://jawamania.inf....aspx?questionid=126
http://www.cesarrr.e...lacek/upravy-rozarky
co odkaz to thread s dotazem na dva karbecy, takže počti a hned budeš moudřejší
3 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 2 karburátory
Jinak jsem nedělal na motoru nic, kompresní poměr kanály .. vše původní)
Někdo tam psal:
Osazení motoru dvěma karburátory má výhodu určitě v tom, že se budou válce plnit rovnoměrněji, otázkou ale je, zda to k něčemu bude... Pokud se zahladí a mírně vyleští příruba karburátoru dojde také k rovnoměrnějšímu plnění a bude to mít ten samý efekt co ty dva karburátory... :lol: Tak to je k smíchu, můžeš z toho mít úplně jiný motor, je fakt, že když si seženeš dobrej větší karbec a vyladíš to, pojede to líp taky a seřídit jeden karbec je jednodušší. Jikovy nejsou levý a pravý, proto já mám k jednomu horší přístup, ale po pravdě - když sunám karbce, seřizuju je mimo a pak je nasadím a jedu.. Když to uděláš tak 30x, budeš to mít třeba taky v oku, možná dřív :thmubup: Nemám moc čas se tím bavit dál, ale jednou bych rád. Motor potenciál ještě má, horší převodovka :|
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 2 karburátory
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 2 karburátory
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 2 karburátory
Jenom přibližně: 634 měla celkový převod na 4. myslím 4,68. Při 6000 ot motoru máš na kole 1280 x asi 2 metry obvod kola je 2560 metrů za minutu se rovná 154 za hodinu v km.. 638 se moc lišit nebude. A nebuď vulgární *yes* co víš ještě o jawě?
při 10 tis by měla asi 250.......... dobře, ať mi to nemusím přepočítávat: dejme tomu 230
Jenže za normálních okolností na 4 snad nikdy jawu na 6 tisíc nemůžeš rozjet.....
640 s jedním a se dvěma jede stejně - tak to jste někde udělali opravdu chybu.
120 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 2 karburátory
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 2 karburátory
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 2 karburátory
Froggyc>laďa prášil> ale triapuly byly 5 kvalty,... akorat jen par prototypu ,.. teda pokud se nemejlim ,... tak kamenujte
tak to je filozofická otázka: říkáš byly - viděls nějakou? Teda pokud se nemejlim - a kdo ví, jestli se mejlíš? Viděls někdy rozdíl mezi 4 a 5 resp. už rovnou 6ti kvaltem?? Jestli ne, tak pak věř krkonošským poudačkám.
Tak kamenujte.....áááááááá pán je asi masochista, rád by si to užil
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 2 karburátory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 2 karburátory
Ároš> heh , ty jsi opravdu prášil viť , nech si spravit tachometr , 170 totiž s bídou udělá gs 500, ER 5 toho má taky plný oči , a podívej se jakej má kroutící moment ta pětistovka a jakej má jawa. Čili je to fyzicky nemožné tady je eště nákej podklad http://jenikovo.mis..._MAIL_/upravy/37.htm kde je to opravdu nějak podložený výpočtama a ne planýma kecama , z jawy by se to možná dalo dostat ale nikdy ne bez úprav motoru , kdybys chtěl aby to jelo 160 tak prvně začneš převrtáním na maximální průměr válce snížením hlav a úpravou časování kanálů, odlehčením kliky laděným vejfukem a dál a dál , samozřejmě taky jinej karburátor nebo dva jak máš ty. Dejme tedy tomu že s tím jak funguje tachometr na jawě tak jsi jel asi tak 140 když to máš dobře seštelovaný.Jo a taky nechápu jak můžeš štelovat karburátory zvlášť asi máš nákej analyzátor výfukových plynů , já to teda dycky musesl seřídit na motoře podle zvuku a zátahu protože dost často se ideální nastavení směsi dost liší od toho továrního někdy až tři otáčky. Narazil sem tady na to náhodou , sháním informace čím se osazují nový karburátory do jaw , protože sou tam trysky bez čísel je to ten čínské krám a já nevim jesis ho tam mám strčit se clonkou a nebo bez clonky.
Rozhodně s clonkou
Nejsem Prášil Vít, ale Laďa, to se opravdu píše s Ď.
Nemám jiný důkaz, a neříkám že to je max, co se to roztočí, ale ke konci je trochu vidět, že to trochu jede. Nesrovnávej nesrovnatelné, tedy moji jawu a tvoji, jenikovo misto znám. Viděl jsem i lepší 350 s klapkama.. ta je asi lepší než moje.. Říkám jenom, že mi jede dobře. Nakonec v rozvodu pístem a klapkama není až takový rozdíl v maximu, spíš v průběhu. Bych řekl.
Na dvoutaktních dvouválcích se závodilo od šedesátých let tak do roku 85 nebo dýl a nevšiml jsem si, že by někdo na závodech měl vedle sady trysek anylyzátor výfukových plynů... to bys asi mnoho lidí pobavil.
nemám motor kde změřit (resp. zaplatí mi to někdo?), nemám navigaci, abych změřil rychlost přesně, hádat se s každým opravdu nemůžu. Co jsem napsal, o tom jsem přesvědčený, ale nepřesvědčuju.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 2 karburátory
http://www.dailymoti...x6j3on_p2140126_auto
Naposledy editováno 30.08.2010 23:20:51
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 2 karburátory
Jo.... ta clonka, to je hotový zázrak O příznivém vlivu na motor bohužel nemůže být řeč.. tuhle pičovinu tam namontovali kvůli přísnějším hlukovým normám... A údajně "bez podstatného vlivu na výkon" - no říkám, hotový zázrak. A jestli jsi myslel moje video.. Natočím v létě jiný, máme jawy dvě, úplnou serii 638, tak to srovnáme.
Čím jsem urazil tvoji Jawu??? Že nepojede jako moje? Ale to není urážka. Moje zase nemá takovej krouťák vespod.
Já píšu co píšu, protože jawu se dvěma karbcema mám, na rozdíl od většiny lidí, co ji ani neviděli.
Karburátor z PRC (people repoblic of china). To není ani urážka karburátoru.
14/1138
Šternberk
IP:88.102.247....
Základ je snížit hlavy, vyleštit kanály a zašpuntovat kliku
Z tohodle sem pochopil, že jsi snižoval hlavy a lehčil kliku.
tady je soubor s grafem se clonkou a bez clonky http://leteckaposta.cz/814051695 . Boužel už nevim z jakých stránek je. A z toho grafu pozná každej, že něco jako hlukový limity sou krávovina. Důvod přidání clonky je zmenšení propadů při přechodech režimů karburátoru. A tady ještě něco z jawamanie : vysledky z brzdy : motor 638 /8 vybrus tk kit /doutniky /2000km najeto /dva lambdou serizovany karburatory = 38.3Nm 26.3k po dvou letech letos - motor ten samej 20000km jeden karburator serizenej od oka (ale myho ) - 38.8Nm 25.5k a i pro lepsim prubehu - myslim ze rozdil je tak zanedbatelnej ze se to skoro vejde do vlivu pocasi :-/ a za ty starosti ty dva karbce nestoji
Takže fakt nevím jak jsi dokázal tak vysoce zvýšit výkon pouze přihozením dalšího karburátoru, tadle úprava ti přidá tak dva koně a samotná nemá význam, takže dál tvrď že to jede 170.