Naposledy editováno 20.08.2010 20:26:41
2 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Bubrak ZX10R>dalsi co udelal krok zpet a pozna to az po case
omlouvam se, ze staryho Farose to mozna je krok vpred gratuluju
mates.tl>gratuluju konecne dalsi co poznal ze v4 je jen pro slecinky a pro poradne chlapy tu jsou v2
Díky...no zatím jsem ještě neměl šanci jí zatopit.Značky jsou na depozitu,takže vyjížďka krátká a opatrná.V pondělí mi ji týpek přiveze Už když jsem skoro před čtyřmi roky kupoval RR tak jsem váhal právě mezi RSV,ale ty ceny byli tenkrát úplně jinde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Bubrak ZX10R>omlouvam se, ze staryho Farose to mozna je krok vpred gratuluju
No proto Hlavně jsem zvědavý na antihopingovou spojku a tlumič řízení...zvlášť to byla věc co RR postrádá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
DaliboRR>No proto Hlavně jsem zvědavý na antihopingovou spojku a tlumič řízení...zvlášť to byla věc co RR postrádá.
Já myslím, že to moc nepostrádá, bo to až tak nepotřebuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Danielos>Já myslím, že to moc nepostrádá, bo to až tak nepotřebuje
Věřím,že 929RR ne,ale 900RR je i díky 16´přední gumě hodně neklidná.
2 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.
2 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
jo a když laďák tak jen s čipem, bez něj to má díry.
Naposledy editováno 15.08.2010 00:05:09
2 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.
260 tam jedes pro to, že ta suza ti ukazije o 40 víc než je skutečnost:))))))))))))))))))
2 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Milosek.m>tak z toho okamzite sundej ten origo lauf! dnes jsem ho nasadil jaky to je a ver mi vubec to nejede tak jak ma! myslel sem ze chcipnu nudou ,ten motor je pridusenej jaxvin s ladakem poznas vetsi peklo:)
No ten origo prý váží snad 10kilo Určitě půjde dolů Domů jsem jel na fárošovi a nějak jsem se po cestě nudil Stačila k tomu kráká projížďka na RSV Ne sranda...spíš jsem si uvědomoval ten obrovský rozdíl a tím myslím i V2 60´vs. V2 90
Naposledy editováno 15.08.2010 08:05:08
2 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Ale nezapomeň si přikoupit ještě jednu a mít na telefonu kamaráda s vozejkem!
Kdo jezdí Italky, ten se pozná podle špinavejch rukou a hojnejch návštěv servisu!
Víš jak se zdravěj dva takovýhle postižený: "Ahoj nemáš šestku imbus? Ne, ale nemáš náhodou osmičku očko?"
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6276 | 29.8.2024 v 16:32 Mileek |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |