Koukám po kapotách, ale zároveň po něčem pohodlnějším.
Takže se rozhoduji mezi CBR 600F, Thundercatem a SV 650S
A teďka jsem narazil na SV 650 S , ale je neuvěřitelně levné. Chci se teda zeptat jestli ho někdo neznáte, nebo na co si mám dát pozor? Km jsou na 99,9% stočený, ale to asi u každé.
Nebo se mám na SV vykašlat a jít do něčeho jiného, jako je cebro a cat?
A pro rejpaly - rád bych opravdu s 25 kw, ale težko se scháněj , navíc nechci to až tak pro rychlost, ale pro klopení do zatáček...
Díky moc
1 reakcí na tento příspěvek Nějak moc levná???!!!
1 reakcí na tento příspěvek Nějak moc levná???!!!
1 reakcí na tento příspěvek Nějak moc levná???!!!
1 reakcí na tento příspěvek Nějak moc levná???!!!
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nějak moc levná???!!!
+ je treba myslet na to ze o to bude pripadne komplikovanejsi prodej
- po telefonu by ti mel rict, kdyz se zeptas zdali jsou papíry v poradku, jestli vsecko sedí.. výhodou je ze si to sam muzes na miste pekne zkouknout at mas jistotu kdyz on bude tvrditze to ok je..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nějak moc levná???!!!
O ročnících SV si počti tady:
http://suzukisv.cz/index.php/info-o-sv/rozdily-mezi-k-verzemi
Je tam krásně vidět, že třeba K05 má jinak řešený tachometr, potřebuje jinej snímač do předního kola, tak to ukazuje na nějaké všelijaké poskládání...
pylot>Takhle z fotek tezko soudit ale zda se mi nejaka kratka a predni kolo dost nacpany na kapotach. Kouknul bych na vidle a na krk rizeni...
Tak tohle mi taky přijde, to přední kolo je nějak až moc podezřele v tý kapotě....nevim, radši bych koupil nějaký neupravovaný normální, v normálním laku, stát to bude tak nějak podobně..
jirin.sv>tuffy> Nenapadá mě moc legální cesta, jak dostat na papíry 2004 (tedy SV s stříbrným rámem) SV rv. 2005 a novější tedy SV s černým rámem, při zachování správného VINu.
Přece když si někdo udělá barevné sladění motorky podle sebe tak to hned neznamená,že je to podvodník .
Ta motorka je komplet dělaná podle vkusu majitele. Takže se já ani nedivím,že má jinou barvu rám, hold se mu líbili s tou barvou novější ročníky tak ji přestříkal. Rovnou vzal na černo i přepákování,stupačky a řadičku. Na zlato vidlice apod.
Ale taky vidím,že je bouchla na předek a to docela fest , podle toho úhlu řízení to tipuju na deformaci v oblasti krku řízení. Když už je v loji krk řízení tak by mohl být deformovaný i ráfek,brzdové kotouče apod. . Ale barevné schéma má/měla udělané pěkně . Taky bych si radši připlatil pár tisíc za motorku,která bude mít tyto hlavní věci v pohodě a lak třeba oprýskaný .
Pokud budou hlavní věci OK, tak koupíš do 1000kč novou koncovku a nový lak dáš časem.
1 reakcí na tento příspěvek Nějak moc levná???!!!
A mimochodem, nenapadlo vás, že má ta motorka zvednutý zadek? Pak by tomu úhel řízení odpovídal... Stejně je hloupost soudit podle fotky, často to zkresluje...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Měnění oleje a Coyote 10W40 Suzuki SV 650S | Dandos489 | 10 | 19.8.2024 v 20:23 ALFA70 |
Kapotáž Suzuki SV 650S | Lála_ | 2 | 31.7.2024 v 17:42 Lála_ |
Moto po silném zmoknutí nedrží otáč... Suzuki SV 650S | johny6nine | 7 | 29.6.2024 v 12:29 ja1 |
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |