aby se předešlo nějakým spekulacím a "spekulacím", co a jak bude na 300 ZGH 2011, tak napíšu asi toto:
300 ZGH se začaly po válce jezdit v roce 1961
až do letošního roku se nejely pouze 2x
proč?
protože nebyly peníze
ale i to jsme ustáli a závody opět rozjeli...a příští rok pojedeme 49.ročník
ano říkám, že POJEDEME....protože jsme o tom vnitřně přesvědčeni
ALE.........
musíme mít dostatečný počet lidí na přípravy
dostatečnou sumu financí na přípravu a odjetí
už jsem to zde jednou psal
začal jsem na zdejší forum psát o interních věcech v AMK Hořice
dával vám všem info co a jak chodí, co se chystá
čerpal jsem taky od vás náměty, přijímal kritiku
často jsme se tady dohadovali
mnohdy to vypadalo, že se hádáme
mě šlo jenom o to, aby 300 ZGH byly transparentní
jsem pyšnej na to, že v tomhle klubu jsem
že jsem v partě lidí, která pokračuje v historii 300 ZGH
nebýt práce oněch tří generací co dělají 300 ZGH
nebylo by nic
pracujeme týmově, nikdo z nás nemá exhibicionistický ambice se chlubit cizím peřím
práci lidí oněch tří generací beru jako stěžejní
proto se k nám pak rádi vraceli zahraniční jezdci
proto si zdejší trať přijeli vyzkoušet naši špičkoví jezdci
nebýt práce všech těchto lidí, nikdy by Zatáčky nebyly takovým motosvátkem
takovým lákadlem, takovou prestižní záležitostí
debaty na téma 300 ZGH se pak ale zvrhly do polohy už nepřijatelné
tak jsem se přestal angažovat
mnozí mě tady křižovali za to, že se urážím, nebo nasírám
ale i v tom se mýlili
nyní se spekuluje o tom, jaké třídy pojedou 300 ZGH 2011
co s veteránama atd
ČTT, tedy veteránská pravidelnost se zcela jistě v roce 2011 pojede
tak jako obyvykle, pojedeme jubilejní 20. ročník, tak to zachováme v obyvklém gardu
změny nastanou při ostrých 300 ZGH
jak to všechno bude je zatím v poloze dohadů, návrhů, diskuzí
někde jsem také četl slova o tom, aby naši jezdci nebyli nějak limitováni, nebo odmítáni na úkor jezdců ze zahraničí
ani toho se nemusí nikdo bát
určitě se nestane to, aby třeba do 600cc jsme přijali 20 cizinců a naše kluky nechali sedět na stráni s párkem v ruce
vím dobře, že řada našich kluků je jezdecky na tom lépe než někteří zahraniční
ale alternativ na řešení je několik
takže diskutujme, diskutujte....
potom Rada AMK Hořice nějak rozhodne
jistě to nebude jednoduché
a jistě se nebude rozhodnutí VŠEM líbit
ale bude nutné to rozhodnutí ctít
jinak pokud má někdo zájem si připomenout sezonu 2010
tady je nabídka
toto DVD obdrží i jezdci při vyhlašování v Hořicích
jménem AMK Hořice
děkuju všem věrným za přízeň
jezdcům za skvělé zážitky
vám divákům a fanouškům za skvělou kulisu
těšme se na 300 ZGH 2011
Uzavřeno 15.05.2011 v 21:37 uživatelem Larry
Otevřeno 16.05.2011 v 07:56 uživatelem Larry
Uzavřeno 16.05.2011 v 07:59 uživatelem Larry
Otevřeno 16.05.2011 v 14:16 uživatelem Larry
Uzavřeno 16.05.2011 v 14:17 uživatelem Larry
Otevřeno 17.05.2011 v 08:52 uživatelem Larry
Uzavřeno 06.06.2011 v 18:13 uživatelem Larry
Naposledy editováno 01.03.2011 11:07:20
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011
Je jasné, že budete odmítat, nejde asi pustit na trať každýho, ale pár kluků co umí kouká s tím párkem na stráni.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
vldouš>Hodně štěstí s prováděním změn. Určitě se nezavděčíte všem, ale změny na rychlých zatáčkách jsou nutné. Je to asi problém, ale hodně lidí co znám ( včetně mě ) chtějí na rychlých zatáčkách jen rychlé, současné moto. Rychlí klasici by měli jezdit TT. To je změna, která by všemu dost pomohla. Pak by šlo vyřešit problém s přeplněnýma třídama, kde musíte mnoho jezdců odmítnout.
Je jasné, že budete odmítat, nejde asi pustit na trať každýho, ale pár kluků co umí kouká s tím párkem na stráni.....
..a kdo to tedy potom finančně "doplatí"...to by muselo být startovné cca 4-5x dražší!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
Veronika-Suzuki>2LEKO> Já myslím, že v tomhle by problém nebyl. Jezdů by bylo i tak hodně. Nech to na pořadatelích jak to vymyslí.
..takže si myslíš,že "600" a "1000" by ty závody naplnily!..tak o tom pochybuji!
..Proto o tom diskutuji!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
jinak ANO myslím že zaplnily. Pokud by se udělaly třeba závody A a B. každé třídy tak jak je to v Irsku, tedy v A by jeli ti co se kvalifikovali a byl by to závod počítaný do Poháru a B by jeli ti co se nekvalifikovali do závodu A a měli by tak možnost si i tak zazávodit a "natrénovat" na další rok...
z Irska a nejen odsud se sem chystá fakt hodně lidí...je to pro ně tady hodně zajímavé a dost se sem těší...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
Veronika-Suzuki>2LEKO> no tak za prvé "rychlé motorky" nemáš jen 600ccm a 1000ccm...
jinak ANO myslím že zaplnily. Pokud by se udělaly třeba závody A a B. každé třídy tak jak je to v Irsku, tedy v A by jeli ti co se kvalifikovali a byl by to závod počítaný do Poháru a B by jeli ti co se nekvalifikovali do závodu A a měli by tak možnost si i tak zazávodit a "natrénovat" na další rok...
z Irska a nejen odsud se sem chystá fakt hodně lidí...je to pro ně tady hodně zajímavé a dost se sem těší...
..tak jasně možné to je...akorát to beru,že vždy je veliký zájem a aktivita,a potom začnou zájemci odpadat z různých důvodů!...a jestli teda do toho ještě počítáš 125 a 250 tak možná by těch lidi bylo dost!....možná!
..ale já reaguji na názory ,že by měli jet jen ty "šestky" a "litry"!
..ale asi to ukáže až "skutečnost" co a jak je dobré a vyhovující!
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011
je mi jasný že tohle bude hodně hodně ožehavý téma...a už ted je jasný že se to některých tříd prostě dotkne a tak budou někteří jezdci mírně řečeno "naštvaní"...taky mě to mrzí...jenže mám obavu že se to jinak řešit nedá, než aby nastaly nějaké změny (a ted nemám vůbec na mysli aby to bylo tak jak píšu já, to je věc pořadatelů)...aby to zůstalo při starým nebude dobrej krok...musí se jít s dobou...co se zrovna nabízí a co je i finančně výhodnější (na co příjde víc lidí atd) aby ty závody byly zajímavý i do budoucna...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
veterány nikdo nezatracuje ale je pravda že dva tejdny po 300ZGH mají veteráni další svůj víkend, kterej je 100% prodělečnej...jezdí se pravidelnost..jezdí se na vlajku..veteránských tříd je hromada a přitom se to hodí spíš jako super exhibice...na veterány se čím dál hůř shánějí díly, nebo jsou drahý...nemluvě o tom že je tu mnohem více přírodních okruhů pro vetoše než pro rychlé motorky...at už se jedná o Nepomuk i Slovensko atd.
aby se ty závody udržely, chce to i příliv těch novejch a ti pojedou spíš na nových motorkách než na vetoších...obávám se že vetošů bude časem spíš ubývat než přibývat...ale to je jen můj názor...nejsem členem AMK Hořice...a vůbec jim nezávidím jakékoliv rozhodování...když to zůstane tak jak to bylo letos...bude tady spousta lidí řvát, že neměli možnost ani nastooupit do kvaldy...když se zruší třída 250SP jak tu bylo po závodech doporučováno, tak budou naštvaní ti co se rozhodli do 250 jít...a když veteráni tak zas budou nasraní oni...v podstatě nejde si nikoho nenasrat...ale pořád je v dnešní době důležitá kvalita závodů spojená s finanční stránkou a proto přeju Hořicím at se jim rozhodování daří co nejlépe.
Naposledy editováno 24.10.2010 12:44:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
vldouš>2LEKO> O šetkách a litrech tady nebyla řeč, pouze o rychlých a součsných motorkách... Ale částečně souhlasím i s tebou, že to co je dobré vyřeší až skutečnost a to by se AMK nemuselo vyplatit. Což v dnešní době asi není moc chtěný...
..a právě to slovičko "rychlé", může způsobit mnoho problémů!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
Veronika-Suzuki>2LEKO> tak já celou dobu čekám, že třeba napíšeš jak bys to řešil ty....jak by měl závodní víkend vypadat, jaké třídy atd., jak přitáhnout kvalitní jezdce, ale zároven aby hromada lidí nedržkovala že nedostali na ukor nich šanci a že se nedostali ani do kvaldy i když přihlášku poslali včas a jak to udělat aby se to vše dalo stihnout...
...tak já nemám patent na rozum...jen "diskutuji" a těžko dělat nějaké rychlé a unáhlené závěry,ale třeba z toho tady "vypadne" nějaká plodná a užitečná myšlenka,která pořadatelům a organizátorům pomůže v rozhodování!
...a hodnocení a systém jezdců/600 x 1000/,kteří mohou být připuštění k závodu a do treninku je asi otázka nejhorší! ..ale nějaké "chytré" myšlenky schované mám!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
však tady o nějakej patent na rozum nejde ne...jen prostě vždycky bude někdo naštvanej...ty jsi taky zainteresovaný, jezdíš klasiky, takže když se to bude týkat klasiků, budeš naštvanej ty předpokládám...
když 125SP tak zas budu držkovat já...atd atd.
a ted co je nejmenší zlo...aby to bylo přínosem do budoucna
Naposledy editováno 24.10.2010 12:37:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
Veronika-Suzuki>2LEKO> seš tajnej jako hrad v Karpatech já si ty myšlenky ráda počtu tak ven s nima...
však tady o nějakej patent na rozum nejde ne...jen prostě vždycky bude někdo naštvanej...ty jsi taky zainteresovaný, jezdíš klasiky, takže když se to bude týkat klasiků, budeš naštvanej ty předpokládám...
když 125SP tak zas budu držkovat já...atd atd.
a ted co je nejmenší zlo...aby to bylo přínosem do budoucna
..tak třeba u těch Hořic mě osobně "rozdělení", tak moc by nevadilo,i když spíše "mrzelo"!
..a určitá spolupráce teamů a lidí mezi "volnýma" i "klasikama" v jednom závodu v současnosti je veliká!Takže určitě by to přineslo i organizační problémy u těch týmů,co mají obsazeno více "třid" společně!
..to řešíme a diskutujem jen Hořice...ale ono v komplet rozhodování se musí vzít na vědomí,dle mého názoru i další závody,kde jezdí "volné" třídy společně s klasiky!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
v tomhle co píšeš máš sice pravdu, ale nejedná se o nějaké závratné počty lidí co by to takto měli, není to neřešitelné a hlavně tohle by asi nemělo být to, co by mělo při rozhodování zajímat pořadatele...to už si musí poladit jezdci (pokud máš na mysli třeba společnou dopravu, stan, nářadí,...)...
..a jak píšu ,třeba u Hořic, mě ,osobně to zase nějak netíží,i když by mě to dost vadilo,mám to kousek...ale kdyby došlo,což se může stát, "dělení" u ostatních podniků,tak tam už ta "teamová" spolupráce a jak píšeš,že to je starost jezdce, jak si to "poladí",tak tam už to jako dost závažný problém vidím!
2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011
Je to samozřejmně pohled diváka...jezdci to samo berou jinak,zvlášť,když se jich to nějakým způsobem dotkne.
Osobně už na ČTT nejezdím,protože ty klasiky vidím už na 300 ZGH.
No stejně to nakonec bude tak,jak rozhodne pořadatel a to je pak třeba akceptovat. Jestli nastanou zmněny (a ty jsou i podle mne potřeba) budou prostě i nasraný...tomu se určitě nelze vyhnout.
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
Kendoo>wusa> Četl jsem to, ale při ČTT bych ostrý nedával, prostě jen klasiky. Asi by to bylo i finančně někde jinde...
A myslíš, že by víkend jenom klasiků, byť rychlých, byl pro diváka natolik atraktivní, aby se na takové závody přišlo podívat třeba 10.000 lidí a ze vstupného se pokryla část nákladů na jejich pořádání? Nejsem o tom přesvědčený...