A nějaký celokapotovaný rozpočtový cestovně-sportovní litr s kardanem by se taky mohl slušně uchytit.
Co Vy? (nereálné představy a srandičky prosím stranou)
Naposledy editováno 10.09.2019 17:49:37
1 reakcí na tento příspěvek Které typy biků Vám chybí na trhu funglovek
a taky kdyby se ve stejne kubature delal tocivy ctyrvalec, bylo by to fajn
u tvych predstav mi nesedi kombinace rozpoctovy a s kardanem... bohuzel kardan se u rozpoctovek moc nevidi, protoze to neni zrovna nejrozpoctovejsi reseni pohonu, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které typy biků Vám chybí na trhu funglovek
1 reakcí na tento příspěvek Které typy biků Vám chybí na trhu funglovek
1 reakcí na tento příspěvek Které typy biků Vám chybí na trhu funglovek
3 reakcí na tento příspěvek Které typy biků Vám chybí na trhu funglovek
sportovně cestovní kapotáž+ kardan je dle mě nejrozumnější volba VFR 800 ale cena 300t. no
FiFi.> Gladius, SV, Er-6F??? a naháčú 125 ccm je plná pr... dyt krome endur, YZF a CBR je všechno naháč
bledemon píše: Cosmogagy> no šlo mi o to, aby to nebylo prošpikované technikou jako bmw a udrželo si to "nižší" cenu. Takové novodobé xj900, nebo jako současné cbf1000 ale s plnokapotáží a tim kardanem.
jj, to by nebylo spatne... jedine celokapotovane co by trochu odpovidalo a co se ted dela je snad jen Fazer GT, a mozna trivalcovy Triumph Sprint.. akorat oboje jsou vcelku ostre a maj i trochu sportovni ambice (oproti treba CBFku), a nemaji ten kardan...
Lion píše: bledemon>
FiFi.> Gladius, SV, Er-6F??? a naháčú 125 ccm je plná pr... dyt krome endur, YZF a CBR je všechno naháč
jj, ty japonske dvouvalce okolo 600ccm se celkem najdou... ale japonsky 125ccm nahac je snad jen YBR cbr a YZF jsou kapoty, CBF je polokapota, suzuki ma jen DRko (a mozna jeste porad nejakeho chopprika), kawasaki ma jen endurko a motarda, honda krome CBR, CBF a Varadera taky nic nema, a Yamaha ma YZF, WR, XT a YBR.... fakt je YBRko jediny japonsky 125 ccm nahac
1 reakcí na tento příspěvek Které typy biků Vám chybí na trhu funglovek
Prostě jednoduchý, bytelný enduro s dvouválcem.
1 reakcí na tento příspěvek Které typy biků Vám chybí na trhu funglovek
Naposledy editováno 22.11.2010 22:43:13
c.j. píše: Lehké, nenaročné enduro typu XR 250/ TT 350/ DR 350.
jj něco takovýho, klidně bez startéru případně produkovat obě verze ať si každej vybere, takový stoje typu "kde nic není, nemá se co pokazit"
ideálně 6kvalt, dobře odstupňovanej i na případnej přejezd po silnici
vzduchem chlazenej motor, homologace pro dva, dostatečnej podvozek, karburátor žádná stříkačka a žadný katalizátory a podobný kurvítka, prosezený v jakýmsi pomatení smyslů, jež motorku označilo za hroznýho producenta skleníkových plynů a proto musí plnit Euro normy
1 reakcí na tento příspěvek Které typy biků Vám chybí na trhu funglovek
tak a teď další věc, když je někdo malej, že nedostane na zem, tak ať třeba zrovna na to enduro neleze, vono to nejde, aby motorka měla nějakou světlou vejšku a přitom nízko sedlo, to byste pak museli mít paty místo zadku, to je další věc co mě štve mam pouhej 191cm, jen 11 cm nad průměr a většina motorek mi je prostě nepohodlných, páč sou malý, buď si sedim na patách, nebo se krčim, řidítka kousek od břicha, prostě vosa na bonbónu, téměř všechny plexi mi foukaj vzduch na hlavu a ramena a taky to nikomu necpu, dělat motorky ještě menší, to už rovnou lidi můžou jezdit na pitbiku, zajímalo by mě navíc, kde ty ženský s těma necelejma 160 cm sou, vylezte z kanálů, že na ulici nejste vidět, a jak to děláte v autech abyste viděli přes volant?
1 reakcí na tento příspěvek Které typy biků Vám chybí na trhu funglovek
vencisimo píše: tak a teď další věc, když je někdo malej, že nedostane na zem, tak ať třeba zrovna na to enduro neleze, vono to nejde, aby motorka měla nějakou světlou vejšku a přitom nízko sedlo, to byste pak museli mít paty místo zadku, to je další věc co mě štve mam pouhej 191cm, jen 11 cm nad průměr a většina motorek mi je prostě nepohodlných, páč sou malý, buď si sedim na patách, nebo se krčim, řidítka kousek od břicha, prostě vosa na bonbónu, téměř všechny plexi mi foukaj vzduch na hlavu a ramena a taky to nikomu necpu, dělat motorky ještě menší, to už rovnou lidi můžou jezdit na pitbiku, zajímalo by mě navíc, kde ty ženský s těma necelejma 160 cm sou, vylezte z kanálů, že na ulici nejste vidět, a jak to děláte v autech abyste viděli přes volant?
Průměrná výška mužů v Evropě je 178cm, takže seš 13cm nad průměr, a podle toho co jsem našel je 95% populace menší než ty tak se nediv, seš přerostlej
Já měřím 177 cm, což je víceméně průměr a KTM 990 nebo F800GS bez sníženýho sedla jsou
A průměrná ženská vejška je kolem 166cm, takže myslím že kdyby nějakej výrobce udělal naháče vhodnýho pro lidi kolem 160-165cm, že by docela vydělal
1 reakcí na tento příspěvek Které typy biků Vám chybí na trhu funglovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které typy biků Vám chybí na trhu funglovek
Rubi píše: Moje představa je asi sice nereálná,ale je fakt,že chybí:jakákoliv motka,která trošku pojede,s nízkým sedlem a malou váhou. Silničky jsou vysoké a čopry těžké a co tu tak pročítám tak holek kolem 160cm je celkem dost.
Snižovací kity na "lehčí kategorie" jsou sehnatelné...
Mě zas chybí "opravdická" nahatá RETRO motorka od Káwy, ZRX přestali do Evropy dovážet... .
Nic jinýho nechci. (futuristické novoty nejsou pro mne, staršího pána...)