dík všem za věcné odpovědi
1 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V
1 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V
Zásadní rozdíly mezi XL a TDM je v hmotnosti. TDM je cca o 60 kilo lehčí je to hodně znát. XL je prostě mastodont, kdežto s TDM se dobře proplétá i v městském provozu, nebo kraví v ostrých zatáčkách.
Jinak ty motorky jedou cca stejně. TDM lépe brzdí (čtyřpístky z R1).
Poruchy na TDM nejsou prakticky žádné. Proto se o ni říká že je to Téměř Dokonalá Motorka.
Naposledy editováno 05.09.2011 16:28:12
2 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V
Za me teda CBS ani nahodou...ale pravda je i to, ze si nepamatuju, ze by to delalo jeste nekomu jinymu, a vsichni co CBS maj doma a jezdej na tom si to chvalej.. No ale v neposledni rade je faktem i to, ze tihle kluci na tom za jizdy parkujou, pripadne jezdej rychle jen rovne a vozej si hranaty gumy.
1 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V
SPIJKER píše: akorat u toho CBS kdyz zabrzdis poradne predek, tak ti to zastavi zadek.. tedy zadek pujde smykem.. kdyz do toho bude jeste podrazovat, tak bude zadni guma řvááát... pekne nahlas.. pravda, tohle je muj poznatek ze Black Birda, ale CBS funguje na obou jiste stejne..
Za me teda CBS ani nahodou...ale pravda je i to, ze si nepamatuju, ze by to delalo jeste nekomu jinymu, a vsichni co CBS maj doma a jezdej na tom si to chvalej.. No ale v neposledni rade je faktem i to, ze tihle kluci na tom za jizdy parkujou, pripadne jezdej rychle jen rovne a vozej si hranaty gumy.
No proto je nejlepší mít to CBS v kombinaci s ABS.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V
jsem zvedavej co kluk vybere.. podle me je varan i TDM enduro na chuja.. resp ani jedno neumi v terenu.. takze pokud potom jizdu v terenu nebudu chtit, vybral bych si TDM.. lehci, skoro stejnej vykon, mensi spotreba a relativne obratna.. Varan sice neni spatnej, ale v terenu je stejne blbej jako TDM a z myho pohledu neumi ani po silnici nic lip.. takze pak uz jen otazka vkusu a preferenci kazdyho soudruha..
SPIJKER píše: boban01> varan vozi enduří gumy, tam se podle me trochu nahnes a jsi na kraji... tobe to zadni brzda stabilizuje, nazene ti hmotnost na predek a zatizi ho, pak je to uz mensi zmena nez kdyz jdes na brzdu jen vpredu, tak ti to varanek malej uz ustava..
jsem zvedavej co kluk vybere.. podle me je varan i TDM enduro na chuja.. resp ani jedno neumi v terenu.. takze pokud potom jizdu v terenu nebudu chtit, vybral bych si TDM.. lehci, skoro stejnej vykon, mensi spotreba a relativne obratna.. Varan sice neni spatnej, ale v terenu je stejne blbej jako TDM a z myho pohledu neumi ani po silnici nic lip.. takze pak uz jen otazka vkusu a preferenci kazdyho soudruha..
já dnes již zjištuji že terén jezdim tak z 10 procent, a to jsou jen šotolinky, tak že pro mne silnice je hlavní
1 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V
2 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V
1 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V
seikos píše: TDM ti jezdí běžně za 5 litrů. Nad 6 se s ním prakticky ani nedá dostat. Na nádrž dojedeš cca 380 km. Kamarád jednou dojel i 420, ale pak tlačil Běžné touring gumy (Metzeler Z6, Pirelli Angel) na nich vydrží cca 12 tis km. Olej po 10tis. km. Leje se 4,4 litrů + filtr za cca 80 Kč. Ventilové vůle po 40 tis. km. Vzduchový filtr překvapivě taky po 40 tis. Ten stojí cca 800 Kč.
Zásadní rozdíly mezi XL a TDM je v hmotnosti. TDM je cca o 60 kilo lehčí je to hodně znát. XL je prostě mastodont, kdežto s TDM se dobře proplétá i v městském provozu, nebo kraví v ostrých zatáčkách.
Jinak ty motorky jedou cca stejně. TDM lépe brzdí (čtyřpístky z R1).
Poruchy na TDM nejsou prakticky žádné. Proto se o ni říká že je to Téměř Dokonalá Motorka.
na co si dát při koupi případně pozor
1 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V
Spotřeba 4,5 - 6 , v průměru cca 5l/100km, pneu Dunlop Roadsmart, přední 16tis. a zadní 9-11tis.km
Varadero bude mít lepší ochranu proti nepřízni počasí, ale taky vyšší pořizovací cenu. Měl jsem možnost několikrát jet i na V-stromu 1000 (2007), je to taky hodně povedená a pohodlná motorka, ale TDM bych neměnil. Jak už tu bylo napsáno, každý si hájí to svoje
Jen jednu připomínku, po nákupu doporučuji výměnu origo řidítek za širší enduro řidítka. Zlepší se tím ovladatelnost.
Jinak koukni na www-tdm.cz, tam dostaneš další informace
Naposledy editováno 06.09.2011 07:07:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stator Varadero 1000 rv 2000 Honda XL 1000V Varadero | Patton | 8 | 30.8.2024 v 14:05 Gahan37 |
Slovensko nebo Polsko 26-31/8 Honda XL 1000V Varadero | Epidem | 3 | 17.8.2024 v 20:31 Rubini |
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 | Milanbohy | 9 | 14.8.2024 v 10:16 Weisner |
TDM 900 - při sepnuti ventilatoru t... Yamaha TDM 900 | 8632 | 10 | 11.7.2024 v 19:34 MILOS61 |
Motocyklový olej 4T Yamaha TDM 900 | Sidonius78 | 25 | 2.6.2024 v 10:37 combust |