Software je zcela zdarma a palivové mapy jsou k dispozici - minimálně Triumph origo mapy, ale i další.
Lze eliminovat i SAI a O2 senzor, dle chuti každého soudruha :)
Namontoval jsem aftermarket 3-1 výfuk a zatím jsem k němu dal mapu, kterou Triumph používá pro Arrow lowboy, v zásobě mám ještě jednu mapu pro MIVV GP, tak uvidím jak to bude fungovat.
Práce s tím je jednoduchá a intuitivní, samozřejmě lze mapy i editovat, ale to bez přístupu k brzdě nemá smysl. Každopádně jako diagnostika a upgrade map je to velmi sofistikované a levné - kabel stojí cca 300 CZK a to je celá investice. Porovnejte s přehráním mapy u dealera.
Samozřejmě opakuju, že ladit bez brzdy a zkušeností s tím nejde, nicméně typicky stav kdy koupíte výfuk a potřebujete přemapovat, k tomu je to super. Doladit mapu můžete vždycky u profíků.
Kabel, který jsem koupil a funguje:
http://aukro.cz/diag...eat-i1806335925.html
TuneECU:
http://tuneecu.com/TuneECU_En/index.html
Mapy:
http://www.tomhamburg.net/Tune_List.html
Nikde jsem nepsal nic o přidání koní, ale o doladění po nějaké změně v HW. To víš, se třema válcema to není jako s polomotorem, tady musíš všechno dělit třema a to už je vysoká matika takže musíme používat tyhle udělátka
t_freedom> Ty seš zase chytrej woe
děkuji, tohle slyším vždy rád
udělátka...ty fole, vyvážit dva válce a ještě s tak debilním úhlem sevření, to je cca. o třetinu horší, umím-li počítat... Mám taky ECU, ale jde o to s jakým štekrem ...ale já jsem teď spokojenej...
Mimochodem já jsem teď nasadil ten Triumph-OEM Arrow full systém, trochu to ztichlo což kvituju páč to původní bylo při delších vyjížďkách už nepříjemný a hlavně se trochu vylepšila střelba do výfuku. Výkonově nepoznám rozdíl, jen v nízkých otáčkách to už nemá tendenci občas jakoby zhrubnout, jede to lineárně. Takže dobrý
Já stejně už nic dávno neslyším...takže je to vpohodě(ale do Rakouska bych s otevřeným laufem nejel,mohl bych polišům spustit alarm). Kámoš má Tigra800XC a s origo vejfukem to poprdlává(sice ne nahlas,tlumeně)neustále...ale to je tím, že tam chybí válec-ta směs navíc musí někde shořet Jak znám anglány koupili někde běžný vstřikování od japonců a jednu trysku vyvedli do vejfuku a nějak to sofistikovaně nazvali jako třeba "TFEB - Triumph final eco burning" nebo tak něco...
Všechny dnešní motory jsou krmený kvůli ekologii na minimu a někdy i pod minimem bohatosti - zejména na spodku. Proto cokoli co "nějak" otevřeš a namapuješ tak, že mu lehounce přidáš, začne vykazovat o něco lepší chování ve spodku ...moje Duckna toho nebyla vyjímkou...
Ty s tím hlukem nebudeš mít moc problém, máš konec tlumiče hodně za sebou tak to nevnímáš, ale když jedu za tebou a zatopíš, tak je to pěkněj kulomet to se neboj...já mám ten konec mnohem blíž a proto to víc vnímám. Samozřejmě ten čtvrtej vstřik tam je přímo ve vejfuku, však jsi viděl ty plameny když jsme v Ústí sjížděli z dálnice ... jojo náklady je třeba snižovat kde se dá. A nejmenuje se to TFEB, ale SWDR - "Say WOW Ducati rider"
1 reakcí na tento příspěvek TuneECU - změna ECU map
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TuneECU - změna ECU map
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TuneECU - změna ECU map
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TuneECU - změna ECU map
Naposledy editováno 05.12.2012 13:36:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TuneECU - změna ECU map
tornadoGSX1400 píše: gorkin> No právě jsem začal dělat kroky abych si s tím nějak poradil,kabel s OSB2 na přechod na KTM objednán,laďák taky skoro opraven,předešlému majiteli se rozpadnul titanoví Akráp,K&N a úprava na přímé saní bez airboxu se taky dokončuje,jen jsem koukal že je potřeba přesně nastudovat přehratí softveru a reset co se pak ma udělat a tak kdyby někdo měl zkušenosti je to snadnější cesta než cesta pokus a omyl.....
skoda, ja kabel mam na prodej a je otestovan
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TuneECU - změna ECU map
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TuneECU - změna ECU map
1 reakcí na tento příspěvek TuneECU - změna ECU map
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TuneECU - změna ECU map
Naposledy editováno 12.12.2012 22:32:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TuneECU - změna ECU map
1 reakcí na tento příspěvek TuneECU - změna ECU map
?
Čízák píše: Ahoj, u Triumph 800XC mi svítí servis , neporadíte prosím jak a čím ho smazat , nemůžu to na TUNE ECU najít
?
Zkus dealer tool, ale bohuzel neni zadarmo.
http://dealertool.we...live.com/default.htm
1 reakcí na tento příspěvek TuneECU - změna ECU map
EFI - electronic fuel injection, vstřikování paliva
EPT - electronic power throttle, sekundární škrticí klapka
Vždycky musíš sladit obě mapy, nebo teda přehrát nějakýma staženýma z netu.
Naposledy editováno 15.11.2013 17:23:11
1 reakcí na tento příspěvek TuneECU - změna ECU map
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... | Apo-Rider | 8 | 7.9.2024 v 13:48 kratkej01 |
Klíč na utažení řetězu triumph Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955 | Dikobraz | 10 | 20.4.2024 v 20:49 Marty_B |
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |
Nenabíjí se baterie Triumph Speed Triple | blážič | 11 | 7.4.2024 v 13:49 JMan |
Sundání olejové vany Triumph Speed Triple | vr46. | 4 | 3.4.2024 v 22:44 Valve |