Téma: Tlumič řízení-funkce
 
15.11.2007 v 17:53
Zajímal by mě rozdíl ve funkci tlumiče štelovacího na víc poloh a tlumiče kterej má pevný nastavení...

Jak obyčejnej sériovej tlumič tlumí kmitání oproti štelovatelnýnu (poloha nejmíň a nejvíc) a jakej má přitvrzenej tlumič vliv na samotný jízdní vlastnosti

1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení-funkce

16.11.2007 v 09:43 | Nahoru | #1
rozdil ve funkci je ten ze jeden ma konstantni odpor a druhej jde stelovat:) necekane...

ten co nejde stelovat ma nastavenou nakou kompromisni hodnotu ... aby uz trochu tlumil a zaroven aby slo zatacet v pomale rychlosti....

tvrdsi nastaveni vice eliminuje zakmity... s mekcim nastavenim to preci jen trochu hodi riditkama nez se to ubrzdi...

3 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení-funkce

16.11.2007 v 09:59 | Nahoru | #2
Kuci to je super tlumic :lol: :lol:

(reakce na) Tlumič řízení-funkce

16.11.2007 v 10:16 | Nahoru | #3
assassin>tak to že je jeden na pevno a druhej ne mi došlo ;)

Kroutil jsem s öhlinsem postupně po třech polohách od nejmenší (která mi přijde jak u sériových) až po nejtvrdší a přijde mi že pěvně utaženej tlumič musí změnit chování motorky...nebo ne?

Tlumič řízení-funkce

16.11.2007 v 11:04 | Nahoru | #4
Ano,a ty musíš úměrně tomu přizpůsobit chování své.Je to divnej pocit,když jdeš do náklonu a nemůžeš hnout řidítkama :) je třeba si zvyknout,že musíš jít do řízení silou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení-funkce

16.11.2007 v 11:35 | Nahoru | #5
gsx: no jo meni chovani moto ... v tom je jeho funkce... zmizi nervozita "pod plynem" a na oplatku ziskas spatne ovladani pri rychlostech kde se zataci "tocenim" riditkama.....
u stavitelnych si muzes ten pomer te vyhody/nevyhody nastavit podle sebe...pripadne podle podminek... pri jizde ve meste je ideal aby tlumic temer vubec netlumil... na okruhu zase muze bejt na fest....
u nestavitelneho se musis spokojit s tim jak to nastavil vyrobce... pripadne si hrat s olejema....

(reakce na) Tlumič řízení-funkce

16.11.2007 v 11:39 | Nahoru | #6
assassin>takže to může bejt v jistý chvíly i nebezpečný ..kdyby mi s tím někdo pošteloval :/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení-funkce

16.11.2007 v 11:40 | Nahoru | #7
jj kdyz budes stat v meste na parkovisti... nekdo ti ho pritahne a ty na to sednes nastartujes a vystartujes ... tak je mozny ze trefis auto hned na parkovisti:) povolenej poznas za jizdy a dotahnes nez to zacnes vic "hrotit"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení-funkce

16.11.2007 v 11:41 | Nahoru | #8
ja treba jel nedavno nekam na moto - mam nestavitelnej a moto mi stoji v garazi - nevytapene .... a diky soucasnym teplotam ztuhl olej, tlumic sel fest a mel sem problem vytocit jen vyjezd z garaze:)

(reakce na) Tlumič řízení-funkce

16.11.2007 v 11:47 | Nahoru | #9
assassin>přemýšlím právě o investici do tlumiče...párkrát mi to cuklo...jednou od doradu k dorazu a žádná prdel....a jak jsou na tom rotační tlumiče? v USA to koukám valí

(reakce na) Tlumič řízení-funkce

16.11.2007 v 11:51 | Nahoru | #10
gsx: principielne jsou na stejno... zenes kapalinu skrz trysku... jen u rotacniho to neni pohybem pistu ve valci ale otacenim kridla v kruhove vyseci - jednodussi montaz, nekoliduje to s brejlema, zapalovaci skrinkou atd v ruznych uhlech natoceni... v usa koupis scotts (ma spoustu nastaveni) za cca 450 na tvoji moto...

1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení-funkce

21.12.2007 v 21:40 | Nahoru | #11
muzu tam dat tohle :lol: http://minibikeshop...More&iProduct=70 ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení-funkce

21.12.2007 v 21:43 | Nahoru | #12
milion>pro to tvoje šolícháni by to myslim stačilo :D

(reakce na) Tlumič řízení-funkce

21.12.2007 v 21:52 | Nahoru | #13
vypada to docela dobre... mozna kdyby se dal nejhustsi olej na svete tak by to neco tlumilo :lol: *yes*
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist