Jak obyčejnej sériovej tlumič tlumí kmitání oproti štelovatelnýnu (poloha nejmíň a nejvíc) a jakej má přitvrzenej tlumič vliv na samotný jízdní vlastnosti
1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení-funkce
ten co nejde stelovat ma nastavenou nakou kompromisni hodnotu ... aby uz trochu tlumil a zaroven aby slo zatacet v pomale rychlosti....
tvrdsi nastaveni vice eliminuje zakmity... s mekcim nastavenim to preci jen trochu hodi riditkama nez se to ubrzdi...
3 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení-funkce
Kroutil jsem s öhlinsem postupně po třech polohách od nejmenší (která mi přijde jak u sériových) až po nejtvrdší a přijde mi že pěvně utaženej tlumič musí změnit chování motorky...nebo ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení-funkce
u stavitelnych si muzes ten pomer te vyhody/nevyhody nastavit podle sebe...pripadne podle podminek... pri jizde ve meste je ideal aby tlumic temer vubec netlumil... na okruhu zase muze bejt na fest....
u nestavitelneho se musis spokojit s tim jak to nastavil vyrobce... pripadne si hrat s olejema....