Naposledy editováno 09.06.2015 08:01:57
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
Naposledy editováno 12.12.2011 22:47:12
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
Mimochodem, když dáš na tripla Arrow 3-1, budeš ho při výměně gumy taky muset demontovat.
Nevím, cos na triplu už najezdil, ale po přechodu ze SF se ti bude zdát, že by to mohlo jet víc. A je to tak, mohlo. Jinak gratulace k novému stroji.
3 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
Tipuji buď překlep, nebo jsi myslel modelový rok 2012 vyrobený v r. 2011?
Maty_Kolin píše: nějak mi logika nebera větu "Teď mám v garáži Triumpha Speed Tripla 1050 r.v.2012." datum odeslání příspěvku 12.12.2011 22:03
Tipuji buď překlep, nebo jsi myslel modelový rok 2012 vyrobený v r. 2011?
Nebo mam napsal z budoucnosti...to znamena že žijeme v minulosti...
Maty_Kolin píše: nějak mi logika nebera větu "Teď mám v garáži Triumpha Speed Tripla 1050 r.v.2012." datum odeslání příspěvku 12.12.2011 22:03
Tipuji buď překlep, nebo jsi myslel modelový rok 2012 vyrobený v r. 2011?
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
Sám se někdy divím, jak nesmyslně (nebo spíš lajdácky) jsou některé detaily na talošce řešeny. Osobně jsem už několik šroubů poztrácel nebo se mi povolily, ale to je zase daň za to, jaké je V11 dvouválcové kladivo Někam se nedá s klíčem či šroubovákem dostat ani při několikanísobné zlomenině ruky
Ale já ji mám pro to všechno a ještě mnohem víc rád
Naposledy editováno 13.12.2011 11:17:34
2 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
Je dost možný, že současná produkce je na tom s kvalitou hůř než starší kousky.
Nicméně jako majitel 1098 z roku 08 musím říct, že výše zmíněné vady laku zatím nepozoruji, taktéž barva kol se rozhodně nikde neodlupuje ani nezůstává na hadru. Zatím vše funguje dobře. Ano šroubky padaj, postačí je podlepit a už nebudou. Že je plast ze druhý strany nenalakovanej mi opravdu nevadí, spíš nevím proč by měl být, obráceně kapotu dávat asi nikdy nebudu. Kvalitu svárů jsem moc nezkoumal, takže se vyjadřovat nebudu.
Jen jesli si to neleštil až moc kvalitně, až si to celý tak trochu přeleštil :))
Jo jeden edit: Co mi vadí je, že se rosí světla, v růžku, tak trochu, kámoš to má u 1198 stejné....
Naposledy editováno 13.12.2011 12:20:47
a k těm öhlinsům.. mám tu 4 motorky a u všech to po +- roce teče.. zkoušel jsem gufera NOK, NAK, ariete, atd. a pořád stejné.. každopádně to nelze přisuzovat na vrub italské výrobě, když je to švédská firma, kterou vlastní yamaha!
E: a ono ten tripl taky není žádná výhra v kvalitě.. jo svezl jsem se, okoukal ji a super.. ale i ona má své mouchy.. kámoš ji měl, týden zpátky co ji prodal, a taky na to nepěl jen chválu a někdy ho stála i pěkné nervy..
Naposledy editováno 13.12.2011 13:56:20
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
Naposledy editováno 13.12.2011 15:37:30