1 reakcí na tento příspěvek Toužím po ČZ 380 nebo 250
ale hlavně si to nakupuj,že na tom chceš jezdit!já ji měl-a věř,že za každou hodinou v sedle odmakáš 2 v garáži....
1 reakcí na tento příspěvek Toužím po ČZ 380 nebo 250
každopádne nechci zrestaurovanou motorku s originálním vzhledem, nepotrebuju aby byla krásná, klidne ať je od bahna, ale ať je v celku a schopna zkušební jízdy
jinak díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Toužím po ČZ 380 nebo 250
unn4m3d píše: jsem fanda a renovátor, ale chci taky jezdit, s tou spolehlivostí to je tak, že jak si uděláš, tak máš, aspoň co jsem pochopil z reakcii tady na fórku..
moje zkušeností jsou jiné.je to zmetek od výroby.jawa-to byly mašiny,ale ty čízy stojí za hovno,ta suchá spojka a pod-hrozný paskvil

neříkám,že to jedede,ale sralo se to furt-motor se půlil častěji,než se měnily pneumatiky.
1 reakcí na tento příspěvek Toužím po ČZ 380 nebo 250
1 reakcí na tento příspěvek Toužím po ČZ 380 nebo 250
1 reakcí na tento příspěvek Toužím po ČZ 380 nebo 250
To byla na tom ta zabava
Myslíš to opravování? Škoda je ,že to nedotáhli do konce by to byla super motorka.
miky650 píše: Myslíš to opravování? Škoda je ,že to nedotáhli do konce by to byla super motorka.
tak s tím souhlasím,soudruzi to totálně zazdili


1 reakcí na tento příspěvek Toužím po ČZ 380 nebo 250


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Toužím po ČZ 380 nebo 250
deda1 píše: Chlapi na čize jezdím i závody a když je vše jak má tak ta motorka jede jako pes ... ono origo zapalko je mimo mísu ale já jedu vape a motorka mi nikdy nevypověděla a ne jednou jsem s ní pojel Japonce
to ale nebylo motorkou,ale rukama

1 reakcí na tento příspěvek Toužím po ČZ 380 nebo 250
ale jinak jezdi super us ji mam mesic a zadna porucha.. vymenil sem nake veci jako packy, drapy, vymenil olej, liju tam 98-100oktan, zavodni olej castrol, ted budu predelavat na svicku champion l-78V bez kontaktu, tak sem zvedavy jak to pujde, jinak akorat me sere ze to ma suchou spojku pac se hur rozjizdi, ale uz to mam v ruce, dan zato ze nestratim 10% z vykonu :D
a kamos na ktm EXC250 1992 me nepredjel :D tak me hodne zajima jaky to ma vykon tac ta jeho papirove 42 ..takze kolem 40 ma ta ktm a nedal me na kdyz sme jeli vedle sebe .. byl proad za mnou :D
unn4m3d píše: tak zetku sem uz koupil, prvne sem si myslel ze je to 513, tak jak rikal i majitel, ale pak sem zjistil ze je to 980tka ale 4kvalt(???..nemaji to byt 5tikvalty???) s vyfukem ktery sem videl jen na fotkach tovarny, tak ted nevim jaky to ma vykon nebo tak nejake info o tom nemate ja sem nic poradneho na nete nenasel :( ..
ale jinak jezdi super us ji mam mesic a zadna porucha.. vymenil sem nake veci jako packy, drapy, vymenil olej, liju tam 98-100oktan, zavodni olej castrol, ted budu predelavat na svicku champion l-78V bez kontaktu, tak sem zvedavy jak to pujde, jinak akorat me sere ze to ma suchou spojku pac se hur rozjizdi, ale uz to mam v ruce, dan zato ze nestratim 10% z vykonu :D
a kamos na ktm EXC250 1992 me nepredjel :D tak me hodne zajima jaky to ma vykon tac ta jeho papirove 42 ..takze kolem 40 ma ta ktm a nedal me na kdyz sme jeli vedle sebe .. byl proad za mnou :D
Ahoj , máš nějaké fotky mohl bych ti pomoc s identifikací ... jinak 980ky byli taky 4kvalty 5ti kvalt se předělával a předělává z originálních karterů pro 4kvalt . Zatim se měj a ať se daří, jsou to fantastický stroje

1 reakcí na tento příspěvek Toužím po ČZ 380 nebo 250
pres zimu bych chtel predelat na klapku + karbec, pridat jeden kanal, predelat timearea, vyf. priveru, vyfuk, udelat waterjacket, jinaci predni vidlice, kyvku na central a udelat laminat + vystuhy rámu :D tak sem zvedavej esi se to podari :D
kdyz se na ni neco posere tak to nebude stat majlant a muzu to opravit doma na koleni da se rict.. jen pist do teho slavneho japonca bude stat od 60 do 100€ zatimco pist na cizu koupis za tisicofku... a to nerikam to ze si ho necham vyrobit... a porad to vyde radove o par tisic levneji .. a kdyz se mi to podari upravit aspon z casti jak chcu tak budou mit japonci problemy ..me nevadi kdyz se v tom motoru budu hrabat... koupit, jezdit a nechat opravovat v servisu kdejakymu suflikantovi.. tak o to zajem fakt nemam ..premyslej prosimte.. kdyz nejsi zrucny a o motorkach celkove moc nevis .. tak si kup 4 takt co ma maximum otacek nekde kolem 5000 a jezdi celej zivot bez nutnosti servisu.. jinak motku ani nekupuj... muj nazor ..SORRY ZA NEJ!
Naposledy editováno 23.07.2012 15:24:24
2 reakcí na tento příspěvek Toužím po ČZ 380 nebo 250
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Klikovka ČZ380(514 ČZ 380/514 | kocharowski | 5 | 2.10.2024 v 18:24 Kohlstein |
ČZ 250/513 střílý do výfuku ČZ 250/513 | Vrata21 | 6 | 21.2.2022 v 09:50 papiboy |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |
Rám ČZ 250/513 ČZ 250/513 | Anti | 26 | 10.11.2021 v 10:01 tomasNJ |
Zadní tlumiče ČZ motokros ČZ 250/513 | Anti | 17 | 9.11.2021 v 21:24 Anti |