Jinak asi bude muset motor ven, protože odvrtávat šroub s pevností 10.9 nebo co to bude zač úhlovým nástavcem do vrtačky bych si nelajznul. To akorát zničíš závit v hlavě.
1 reakcí na tento příspěvek kurevsky zalomenej šroub
Nebo céočkem navařit kuličku, na ni další a další, pak přivařit šroub a klíčem vytočit..
Jo a závit v hliníku, když ten šroub z vrchu poklepeš, tak "odlehne" - uvolní se a půjde líp ven..
Naposledy editováno 16.06.2012 20:17:57
2 reakcí na tento příspěvek kurevsky zalomenej šroub
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kurevsky zalomenej šroub
3 reakcí na tento příspěvek kurevsky zalomenej šroub
Mrkni na FOTO , tenhle šroub byl pryč za tři hodiny
1 reakcí na tento příspěvek kurevsky zalomenej šroub
1 reakcí na tento příspěvek kurevsky zalomenej šroub
2 reakcí na tento příspěvek kurevsky zalomenej šroub
Nerikam ze ta kyselina nefunguje, jen bych se osobnebbal a nemam s tim zkusenisti, konvencnima metodama uz sem par sroubu vyoperoval...
1 reakcí na tento příspěvek kurevsky zalomenej šroub
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kurevsky zalomenej šroub
a konkrétně ten zalomený šroubek co je v tématu je hnusný dost-malý průměr,zalomený hluboko a oprava musí být 100%
pomalu začínám shánět tu kyselinu-to se může hodit
PS:o odvrtání toho šroubku bez vytáhnutí motoru z rámu bych osobně ani neuvažoval-procento možného neúspěchu se několikanásobně zvýší... a pak to budeš vytahovat stejně
Naposledy editováno 17.06.2012 11:46:33
gugo píše: Privarit matku TIGem, klidne bych i dojel a zavaril ale momentalne nemam argon. Elektrodou by to slo asi taky, ale bude o strachu se trefit
měl jsem jhednou zalomenej šroub co drží padák přes rám do motoru - návarky se lámaly jak máslo, takže to stejně nakonec musela pořešit vrtačka. Jenže v tomhle případě je vrtačka dosti nevhodné řešení - po vrtačce zůstane u takhle svinsky pevnýho šroubu díra jak po granátu, musel jsem pak díru vyvložkovat a dát místo původní osmičky šroubu desítkuSvobodak.T píše: assassin> bohuzel navareni neceho neni mozny ten sroub je cca 1cm zapustenej takze se tam ceočkem nedostanu a to odvrtani je taky dost slozity musel bych sehnat vrtacku kterou se tam dostanu, trefit to presne na stred a navic to bude nejakej pevnostni sroub a vrtat to na tak debilnim miste nebude jednoduchy pak zase ohlidat spony aby nenapadaly nekam do motoru, to uz je lepsi ohlidat tu kyselinu abych nekapnul nekam vedle a po naliti na sroub jen pockam takze to bude jednoduzsi varianta
Je to celkem velkej prumer, 1cm pod urovni by se dalo, vysoustruzil bych si tu matku s osazenim abych svarem neposkodil ten presnej prumer na ten "kolik"
Dej dyztak vedet jaks dopadl s kyselinou, docela by me to zajimalo
kolecko10 píše: Kyselinu jsem od někoho dostal Takže bohužel nemam zkušenosti se sháněnim. Jinak proč se tam vlastně lepí to víčko...jde o to, že nad šroubem musí být uritá zásoba kyseliny, pokud je jí málo tak reakce trvá kratší dobu a je potřeba kyselinu častěji odsávat a dávat tam novou čerstvou, ale je to taky řešení. Kdybych byl na tvém místě tak bych vzal několik vrstev alobalu přes sebe a pořádně s tim zakryl vačky, ventily atd. pak bych se pokusil nějak zvýšit okraje toho otvoru pro šroub, aby kyselina neutekla pryč. Takovej návrh je koupit obyč plastelínu a udělat z ní takovej kráter kolem té díry(nevim, nemam vyzkoušeno). Při shánění kyseliny musíš dát pozor na koncentraci, slabá koncentrace žere hliník, silnější hliník nežere. Pak mi někdo psal s opačným problémem, že kyselina byla moc koncentrovaná, zřejmě pak docházelo k něčemu jako pasivace oceli a se šroubem to ani nehlo. Takže až nějakou seženeš, tak vem hliníkovej kelímek, hoď do něj ocelovej šroub a nalej kyselinu abys věděl co to dělá. vysoká koncentrace se dá zředit vodou. Bohužel nevim správnou koncentraci, vim akorát že ta kyselina co používam já tak je správná Takže držim palce, a hlavně opatrně ať se neudělá víc škody než užitku.
Přesně tak, hodně koncentrovaná pasivuje i ocel, hliník se pasivuje při podstatně nižší koncentraci, ale pod určitou hranicí se nepasivuje, zkusil bych tak 70%hm. - nebo se to dá nějdřív vyzkoušet, udělat si roztok kyseliny a dát do něj přes noc ocelovej šroub a kus hliníku. Koncentrovaný kyseliny se prodávají v obchodech s laboratorníma pomůckama. Jinak při ředění velkýho bacha - dává se !!kyselina do vody, ne naopak!! Nejlepší je kyselina dusičná, sírová by to asi taky mohla zvládnout. Sírová bývá maximálně 96% a dusičná se prodává i 100%ní.Tady je odkaz na jeden e-shop, je docela drahá, protože je o analytické čistotě, pokud bys měl kde sehnat technickou, tak by to bylo podstatně levnější
kyselina dusičná
nebo tadyk je odkaz na dealera průmyslových chemikálií penta
Naposledy editováno 17.06.2012 11:57:56
Osobně použití různých vytahováků podle mě není moc štatná a mě přidělala jen další starost jak navíc vytáhnout ještě ten vytahovák.
2 reakcí na tento příspěvek kurevsky zalomenej šroub
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
GSXR 1100 SACS - odbrždění/přetrysk... Suzuki GSX-R 1100 | Normik | 1 | 20.7.2024 v 12:40 jeangone |
El schéma gsxr 1000 k7-8 Suzuki GSX-R 1000, Suzuki GSX-R 1100 | Lukydoga | 1 | 18.8.2023 v 05:05 hondaman1 |
typ motoru suzuki gsxr 1100,kde ho ... Suzuki GSX-R 1100 | Hovado-RC8 | 29 | 5.5.2023 v 16:35 hmm21 |
Výfuky 4-2 GSXR 1100 1989-1991 Suzuki GSX-R 1100 | Normik | 11 | 8.12.2021 v 22:38 Martin1200 |
Motorka nebo auto? ma lowcost klasi... [1, 2, 3, 4] Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZXR 750, Aprilia... | SPIJKER | 104 | 17.4.2021 v 23:15 SPIJKER |