1 reakcí na tento příspěvek Ladění výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladění výkonu
těch způsobů je hodně... a tady je dokonce graf z brzdy, jak to vypadá s propojkama...
i když, teď jsem si uvědomil, že falco má svody 2-1-2, že? takže koupit svody z RSV a upravit je... tohle je asi tak nejlepší (a nejlevnější) řešení no...
E: ten třetí svod je k hounu, páč nemá propojku u zadního válce...
Naposledy editováno 21.03.2013 23:32:34
Jinač já měl rsv se svodama 2-1-2 z falca, eprom se sériovou (odškrcenou) mapou (švindl arrow) a propad tam nebyl.
Naposledy editováno 22.03.2013 09:21:52
2 reakcí na tento příspěvek Ladění výkonu
Ještě poznámka, mapy se nesmí přepínat za chodu nebo při zapnutém zapalování, podle mě je nejlépší je přepnout za odpojené baterky (stačí vytáhnout pojistky).
Naposledy editováno 28.10.2013 15:44:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladění výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladění výkonu
Naposledy editováno 29.10.2013 18:43:34
Aktivace neškrcené mapy se provádí přerušením drátu viz. (platí pro evropské verze)
http://home.comcast....ille/derestrict.html
Výměna EPROM viz.
http://home.comcast....le/dyno-install.html
Naposledy editováno 06.11.2013 17:58:33
1 reakcí na tento příspěvek Ladění výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladění výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladění výkonu
Naposledy editováno 28.04.2020 05:13:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladění výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladění výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladění výkonu
Naposledy editováno 28.04.2020 21:42:36
1 reakcí na tento příspěvek Ladění výkonu
Nekdo tu pisal, ze uz nikdy ten dratek nebudes muset spajat. Ne uplne s tym suhlasim, lebo nektere aftermarket chipy su robene s dvoma mapama. Napr. jeden konkretny od Gabro Racing Team ma prvu mapu (spojeny drat) na 57mm vstreky s jednym vyfukem a druhu mapu (strihly drat) na 57mm s dvoma samostatnyma vyfukama na kazdej strane.
Takze radsi ten dratek strihat dal od konektoru, abys to mohel vpripade nutnosti spojit.
Ja osobne sem si na ten dratek dal jednoduchy vypinac, ktery bud spoji alebo rozpoji drat a prepnu si to jak chcu ja.
btw. nektere chipy maju napr. jednu mapu chudobnejsi a druhu bohatsi, teda napr. aj kvuli temu, jaky airbox pouzivas
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6276 | 29.8.2024 v 16:32 Mileek |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
Problém s elektrikou budíky vs čerp... Aprilia SL 1000 Falco | hondacbrko | 11 | 13.3.2024 v 14:56 Gahan37 |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |