Téma: Vysoký volnoběh
16.4.2013 v 10:44
Čau,
blbne mi volnoběh, po nastartování se mi samovolně zvedne na 2500 - 3000 otáček.
Štelování volnoběžným šroubem (lankem) nepomáhá, je bez odezvy.
Po přidání na sytiči motor chcípne.


Vysoký volnoběh

16.4.2013 v 10:58 | Nahoru | #1
Nemáš tam někde skřípnutý lanko od plynu?

Vysoký volnoběh

16.4.2013 v 11:17 | Nahoru | #2
Nebo skriple lanko sytice?

2 reakcí na tento příspěvek Vysoký volnoběh

16.4.2013 v 12:00 | Nahoru | #3
chlapci motorkáři mám problém na své mašince mám GSX 600F po zahřátí mi na volnoběh chcípá štelování otáček pod sitičem nepomáhá poradte prosím děkuju

(reakce na) Vysoký volnoběh

16.4.2013 v 12:23 | Nahoru | #4

Lubomírek píše: chlapci motorkáři mám problém na své mašince mám GSX 600F po zahřátí mi na volnoběh chcípá štelování otáček pod sitičem nepomáhá poradte prosím děkuju

?????????!

Vysoký volnoběh

16.4.2013 v 12:36 | Nahoru | #5
Stelovaci sroub volnobehu je primo na karbecich zepredu takove zlute zubate kolcko

Vysoký volnoběh

16.4.2013 v 12:46 | Nahoru | #6
No, ja tam zadne kolecko nemam. Mam vyvedeny bowden od klapky mezi karbcema dozadu na levou stranu pod sedlo.
Otacenim kolecka na bowdenu se stelujou otazky na volnobeh.
Akorat to holt nemaka, a furt to drzi tech 2500 - 3000 otacek.

Vysoký volnoběh

16.4.2013 v 12:49 | Nahoru | #7
Tak to mas nekde asi opravdu skriply od toho stelovani. Normalne to funguje ze na jednu stranu pridavas otacky a na druhou ubiras...

(reakce na) Vysoký volnoběh

16.4.2013 v 15:32 | Nahoru | #8
Lubomírek> na gsxf se ale otáčky neštělujou pod sytičem, nýbrž na boku motorky u karburátorů, přesněji na levé straně je kousek od kohoutu v zadním okýnku v kapotě malej černej "šroubek", kterým se otáčky zvedají

Nemusí to ale pomoct, pokud nemáš seřízený vůle ventilů a synchronizovaný karburátory - taky jsem měl s volnoběhem problém a synchro + seřízení vůlí ventilů to nakonec vyřešilo

Vysoký volnoběh

16.4.2013 v 17:15 | Nahoru | #9
Na cebru to je na ose plynovýho táhla vedle karbeců, já šteluju volnoběh zdvihem táhla osy karburátorů šroubkem, šteluju tedy jen doraz, který je vyvedený na otočnou matku, plastovou.

Vysoký volnoběh

16.4.2013 v 19:04 | Nahoru | #10
Podívej se zda se doraz táhla ke klapkám dotýká seřizovacího šroubu, abys vyloučil skříplý lanko. Možná máš díru v sacím potrubí. Zkontroluj zda tam máš záslepky přípojek pro kontrolu podtlaků.

Vysoký volnoběh

16.4.2013 v 21:21 | Nahoru | #11
a na obou dvou motorkách to dělalo i dřív?

Vysoký volnoběh

17.4.2013 v 10:00 | Nahoru | #12
Vcera jsem to rozklicoval.
Stelovaci bovden mi zustal v ruce.
Nejak se mi podarilo odsroubovat ten bowden od serizovaciho sroubu.
Takze uz zbyva jen schodit kapoty, nadrz, airbox a prisroubovat to zpatky...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dílenská příručka CBR600F 2007 Honda CBR 600F Horis9725 5 17.9.2024 v 12:30 Krautkopf
Map senzor Honda CBR 600F Alessandro600 0 8.9.2024 v 00:55 Alessandro600
Žárovky CBR 600 f pc 25 Honda CBR 600F seetron 2 1.9.2024 v 19:56 ja1
odpružené padací protektory [1, 2] Honda CBR 600F pepe363 32 20.8.2024 v 20:16 kratkej01
bezstarostnost [1, 2, 3, 4] Honda CBR 600F, Husqvarna Svartpilen 701 ILA 92 12.8.2024 v 04:21 MedWed


TOPlist