1 reakcí na tento příspěvek Proč je boční stojan na levé straně?
1 reakcí na tento příspěvek Proč je boční stojan na levé straně?
dohoja píše: protože většina je praváků a snáz přehodí pravou nohu než levou (stejně jak na kolo) na kolo taky nasedám zleva... nevim jestli bych nasedl z druhé strany
úplně Tě chápu. Mě se taky do auta leze blbě když tam náhodou musím pravou stranou1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?
charlie.vtx1800 píše: Nepřišlo by mi moc šťastný sesedat do škarpy ani zapichovat policajta do měkký krajnice..
Nebo narážet stojanem do obrubníku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?
edit: Ony i ty kanály a vpustě jsou většinou těsně u obrubníku, to by byla taky prdel...
Naposledy editováno 05.05.2013 15:02:31
1 reakcí na tento příspěvek Proč je boční stojan na levé straně?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?
p.a.t.r.i.k.7 píše: a ty neumíš sesednout pravou stranou,i když motorka stojí na stojanu vlevo?
nasedat takhle na něco vyššího snad ani nejde.
Nebo ano - nakloním si motku na sebe a nasednu - ale nedej bože se ti to nepovést. Hned se válíš na zemi a motka na tobě
Begy píše: nasedat takhle na něco vyššího snad ani nejde.
Nebo ano - nakloním si motku na sebe a nasednu - ale nedej bože se ti to nepovést. Hned se válíš na zemi a motka na tobě
Nesmíš být prcek. Nasedám na svou motorku pohodlně z obou stran. Když jsem měl dragstara tak nebýt širokých řidítek tak by podemnou snad i projel takže tam jsem to fakt neřešil
1 reakcí na tento příspěvek Proč je boční stojan na levé straně?
Ale bude to asi kvůli tomu praváctví. + většina je zvyklá kvuli razeni stat na prave noze.
_zdenda_ píše: Nesmíš být prcek. Nasedám na svou motorku pohodlně z obou stran. Když jsem měl dragstara tak nebýt širokých řidítek tak by podemnou snad i projel takže tam jsem to fakt neřešil
Taky sem nasedal z obou stran pak mi ale jawa spáleninama na pravé noze řekla ne :D
Naposledy editováno 05.05.2013 16:24:54
1 reakcí na tento příspěvek Proč je boční stojan na levé straně?
3 reakcí na tento příspěvek Proč je boční stojan na levé straně?
1 reakcí na tento příspěvek Proč je boční stojan na levé straně?
petrumr píše: motorka je stavěná, že když ji nakloníš na levo, tak bude mazat a kdyby byl stojánek na pravé straně, tak z důvodu sklonu silnice je to na hraně.Která motorka není stavěná na náklon, tak ji po vysunutí stojánku nenastartuješ.
A teď tu o Karkulce :D
1 reakcí na tento příspěvek Proč je boční stojan na levé straně?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?
kozel.ka píše: No tak ještě mě napadla taková vychytávka dát si boční stojany dva - na obě strany. To potom nemusíš řešit na kterou stranu to opřeš
No tak to pak bude frajer až před obchoďákem vykopne pravej a ze zvyku mašinu nakloní na levo
2 reakcí na tento příspěvek Proč je boční stojan na levé straně?
Úplně ze stejného důvodu se jezdí plochá dráha doleva. Pro praváky je to nejpřirozenější strana.
Mimochodem většině kluků, co jedou poprvé na okruhu a chtějí mermomocí dostat koleno na zem, se to poprvé povede v levé zatáčce.
Pravostranný nebo levostranný provoz s tím opravdu nemá vůbec nic společného
Naposledy editováno 05.05.2013 23:25:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?
docent píše: Člověk není souměrnej. Nováček (pravák) ti přistoupí k motorce nebo ke kolu vždy z levé strany.
Úplně ze stejného důvodu se jezdí plochá dráha doleva. Pro praváky je to nejpřirozenější strana.
Mimochodem většině kluků, co jedou poprvé na okruhu a chtějí mermomocí dostat koleno na zem, se to poprvé povede v levé zatáčce.
Pravostranný nebo levostranný provoz s tím opravdu nemá vůbec nic společného
Já třeba motorku víc nakloním v pravé zatáčce,protože v levé se bojím,že mám moc vystrčenou kebulku do protisměru a to jsem pravák
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?
Ale nic to nemění na tom, co jsem napsal. Můžeš s tím nesouhlasit, můžeš to odmítat, ale to je asi tak to jediné, co s tím můžeš dělat...
Důkaz?
Například to, že na celém světě se odjakživa vyrábějí motorky se stojany na levé straně.
A všechny druhy sportů, které se provozují na oválech - atletika, dráhová cyklistika, rychlobruslení, motosport, atd, atd, atd...
Míchání lžičkou v šálku...
Točení kličkou u ručních vrtaček, šlehačů atp.
Základní závit šroubů a vrutů je pravý (levý se používá pouze z konstrukčních důvodů)...
U kteréhokoli "rotačního" pohybu je drtivé většině lidské populace "přirozenější" některý směr točení. To je zkrátka biologie
Naposledy editováno 05.05.2013 23:51:03