Téma: DR Big - laborování s řetězovkou
11.7.2013 v 14:08
Zdar všem minulým či současným Bigařům. Jelikož mě čeká akutně výměna řetězovky mám pár dotazů:
- zaprvé, jak dlouho vám průměrně vydrží řetězovka? viz. anketa
- zadruhé, čím spojujete řetěz spojkama či nýtujete?
- zatřetí, když už to budu měnit vymýšlím alternativní kombinaci kolečka a rozety tak abych si to porychlil na občasné přesuny po dálnicích či rychlostních silnicích. Takže bych rád zjistil kdo už jste s tím operoval jak velký kolečko a jak malá rozeta se tam dá dat aby to nikde nedrhlo a jakej je výslednej efekt.
Díky za reakce k věci, ostatní nekompromisně mažu.
- zaprvé, jak dlouho vám průměrně vydrží řetězovka? viz. anketa
- zadruhé, čím spojujete řetěz spojkama či nýtujete?
- zatřetí, když už to budu měnit vymýšlím alternativní kombinaci kolečka a rozety tak abych si to porychlil na občasné přesuny po dálnicích či rychlostních silnicích. Takže bych rád zjistil kdo už jste s tím operoval jak velký kolečko a jak malá rozeta se tam dá dat aby to nikde nedrhlo a jakej je výslednej efekt.
Díky za reakce k věci, ostatní nekompromisně mažu.
Anketa: Jak dlouho vám vydrží řetězovka na Bigu?
do 10.000 km
0
do 20.000 km
0
do 30.000 km
1
do 40.000 km
0
do 50.000 km
1
do 60.000 km
0
nad 60.000 km
2
2 reakcí na tento příspěvek DR Big - laborování s řetězovkou
Koukni na Gearingcommander a laboruj s nastavením počtu zubů na kolečku i rozetě. Když budeš mít 16/40 pojede ti to 215 km/h

Vydrz netusim. Koupil jsme Biga s DID retezem, spojenym perovou spojkou. Tu mi kamarad mekanik "goldene tsechische hende" vzapeti rozebral a znicil (probihalo pritom prani retezu od bahna v louzi v Boleticich a jine kratochvile
), tak jsem dojel na dva plisky z plechovky od piva misto perove pojistky. Cestou jsem se na jednom semaforu nechal vydrazdit blbem ve Volvu. Sice jsem mu dal hanebne na prdel, ale o 100 metru dal jsem ten retez rozpojil
. Takze novy retez CZ520SDZ - spojeny opet perkovou spojkou, po cca 20000km kvuli ometene rozete a pastorku (retez mi zustal - napinaky byly cca ve dvou tretinach, takze ke 30000km by asi vydrzel) vymena komplet sady - opet CZ520SDZ a kola JT - tentokrat jsem retez snytoval. Zatim najeto cca 10000km, dopnuto jednou po 1000km, od te doby se retez nehnul. Ale je pravda, ze jezdim jenom silnici a tzv. BMW teren (polni nebo lesni cesta, louka, sotolina
).
Co se tyce zprevodovani, nikdy jsem nemel potrebu to menit. Rozsahle se to resilo na www.dr-big.cz.



Co se tyce zprevodovani, nikdy jsem nemel potrebu to menit. Rozsahle se to resilo na www.dr-big.cz.
No-limits píše: Koukni na Gearingcommander a laboruj s nastavením počtu zubů na kolečku i rozetě. Když budeš mít 16/40 pojede ti to 215 km/h
teorie je hezka vec ... praxe je trosku jinde

JT kola
D.I.D. 525 řetěz
nejtovaná spojka
kolem 47tis km
nečistím,jen mažu,převod origo,sám,ve dvou,prázdnej,plnej,voda,sračky...
kamošovi jsem dával kdysi jinačí převod,ale ted nevím kolik 16/42 tuším
do 100km/h to jelo stejně,pak to šlo vejš pomalu,než se to rozmotalo
na spotřebu nevím jak to bylo,otáčkama mohl být tak o cca 500,možná i víc
Naposledy editováno 11.07.2013 19:20:44
D.I.D. 525 řetěz
nejtovaná spojka
kolem 47tis km
nečistím,jen mažu,převod origo,sám,ve dvou,prázdnej,plnej,voda,sračky...
kamošovi jsem dával kdysi jinačí převod,ale ted nevím kolik 16/42 tuším
do 100km/h to jelo stejně,pak to šlo vejš pomalu,než se to rozmotalo
na spotřebu nevím jak to bylo,otáčkama mohl být tak o cca 500,možná i víc
Naposledy editováno 11.07.2013 19:20:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DR Big - laborování s řetězovkou
No-limits píše: Koukni na Gearingcommander a laboruj s nastavením počtu zubů na kolečku i rozetě. Když budeš mít 16/40 pojede ti to 215 km/h
To je zajímavá stránka

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DR Big - laborování s řetězovkou
Danny350> pokud se ti zdá převod moc do síly, dal bych jen pastorek +1 zub, větší změny bych nedělal, ono to pak zase ztrácí použitelnost v nižších rychlostech protože ti blbě vycházej otáčky. To si troufnu tvrdit i když biga vůbec neznám, velký změny v převodování na obě strany většinou nic nepřinesou.
Jen je třeba si pohlídat aby počet zubů a článků nevycházel na dělitelný čísla, například 16 kolečko a 112 článků řetězu. Pak by šel řetěz rychle do kytek.
Jen je třeba si pohlídat aby počet zubů a článků nevycházel na dělitelný čísla, například 16 kolečko a 112 článků řetězu. Pak by šel řetěz rychle do kytek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DR Big - laborování s řetězovkou
Stev> no ono to právě teoreticky vypadá až moc jednoduše, proto hledám názor někoho kdo to vyzkoušel v praxi.
Jinak jakej má vliv počet článků řetězu na jeho životnost?
Jinak jakej má vliv počet článků řetězu na jeho životnost?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DR Big - laborování s řetězovkou
Stev> jinak změna o jeden zub dle mýho přinese jen těžko postřehnutelnou změnu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DR Big - laborování s řetězovkou
Danny350> v případě co jsem psal by vycházely stejný zuby na stejný články, jinak se řetěz vždycky o kus posune.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dr big 800 dvě lanka plynu Suzuki DR 800 Big | Petrcajk | 8 | 14.11.2023 v 02:49 karelsychra |
Kde sehnat šrouby ke kapotazi Suzuki DR 800 Big | Petrcajk | 6 | 11.11.2023 v 16:32 wedness |
Palivová pumpa Suzuki Dr 800 Suzuki DR 800 Big | Petrcajk | 9 | 19.10.2023 v 10:17 Petrcajk |
Kde shánět náhradní dily Suzuki DR 800 Big | Petrcajk | 7 | 1.10.2023 v 00:04 zdenysrx6 |
Suzuki DR 800 BIG - Laser Produro -... Suzuki DR 800 Big | Hejros | 10 | 12.4.2023 v 12:38 assassin |