Naposledy editováno 06.01.2014 18:42:56
1 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia
sejrac píše: To bude zase diskuze Má to taky i jinej podvozek a brzdy. Ohledně motoru nevím. Před barákem nám doma stojí standardní 1.8T přejednotkovaná na těch cca 130kW a jede to jak šlak. Je to o pocitu, protože je to na standarních pérech a těžko to udržet na silnici . Pokud bys měl zájem, válí se nám na půdě KONI tlumiče mají najeto pár desíteck tisíc. S nimi to bylo daleko lepší, ale zase všude drhneš (máme šusplech pod motorem). Teď s tím jezdí mamka občas do kostela, tak ji to na standarních pérech stačí, ale musí mít tzv. vodšťuch! .
Dík za mabídku, ale snižovat to nechci. Sem tam to používám jako traktor s vozíkem A origo podvozek už nemám. Jen bych potřeboval tvrdší pružiny se standartní výškou a bylo by to fajn
2 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia
3 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia
Naposledy editováno 11.12.2013 15:21:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
1 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
Tom_L píše: Myslím, že to není zase tak hodnotný vůz, aby mělo cenu dělat něco jiného než "chip". Přehrát software třeba cimbu a úplně to bude stačit
Jen ne Cimbu, už jen ty jeho grafy jsou holé nesmysly . Konkretně u nás není snad nikdo kdo by dokázal fakt perfektně odladit benzin(u nafty asi jen TDIfun a Dieselpower). Jedna obstojna firma je v Polsku.
Naposledy editováno 11.12.2013 22:59:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
2stroke píše: Nejlepší úprava 1,8T motoru na vyšší výkon je koupit si 3 lirový šestivál ...aspoň odpadá problém se zadřeným turbem ...
JO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
PetrXX píše: JO
Jeste ho nemas! :D
Osobně bych šel do čipu, pokud bys chtěl měnit HW, tak se pak díly co musíš vyměnit postupně nabalujou a leze to do peněz.
Osobně mám AUQ (132kW), mám komplet laďák s větší downpipe bez katu a jiné sání před turbem... Jede to hezky, ale asi by to bylo potřeba pořádně odladit. Pokud bych chtěl jít s výkonem dál, tak to chce velký FMIC, turbo, vstřiky, silnější benzinové čerpadlo, regulátor tlaku paliva a pak už lítáš...
Samozřejmostí je podvozek a brzdy...
2stroke> Za dobu fungování na různých škoda, seat, vw forech sem nezaznamenal nějakou rapidní spotřebu turb.
2 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia
FORM píše: Jen ne Cimbu, už jen ty jeho grafy jsou holé nesmysly . Konkretně u nás není snad nikdo kdo by dokázal fakt perfektně odladit benzin(u nafty asi jen TDIfun a Dieselpower). Jedna obstojna firma je v Polsku.
Snad nevěříš tomu, že Janda (Cimbu) ty mapy dělá Samozřejmě, že je kupuje. V podstatě ze stejného zdroje jako MTM.
Nejlepší ladiči jsou ty, co se tě ptají "kolik tam dáme ..... 120 - 130 - 150kW
Jinak mám starou A4 1,8 bez turba a po dvou letech si říkám, že jsem si měl nějaký 3L benzín koupit hned...njn, chybami se člověk učí...
Naposledy editováno 12.12.2013 11:46:22
3 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia
Za mě jednoznačně: motor do auta začíná na 6 válcích a turbo je marketingovej blábol pro pubertální výrostky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
MedWed píše: Jeste ho nemas! :D
Čeká na mě v garáži, voe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
PetrXX píše: Čeká na mě v garáži, voe
ale ne ve Tvoji woe :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
2stroke> 1.8T bral při režimu 50tkm/rok 8,5l, 1.8tsi 8,3l, 2.0tsi s cimbu má cca 240 koní a bere po 20 tis. km 8,8l... kolegova 3,6 má dlouhodobý proměr pře deset
atmosféra je fajn ale ten skoro čtyřlitr jede jak ten oturbený dvoulitr.... i když už teď cimbu umí i 220 kw superba... to už by šlo, ale stejně...
Naposledy editováno 12.12.2013 22:59:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
MedWed píše: ale ne ve Tvoji woe :D
To je jedno, prostě v garáži, woe