Téma: Interphone F5xt vs F5mc
Ahoj. Cas pokrocil a na trhu jsou nove intercomy, ktere tu jeste nebyly rozebirany. Chci si jeden koupit a zajimalo by me, co si o tom myslite.
Rozhoduji se mezi F5xt a F5mc.
Mc je o neco drazsi, ale mimo mozne kompatibility s nejakyma cizima jsem nenasel vyhodu. Nemate s tim nekdo zkusenost?
Xt jde v sesti lidech, kdezto mc jen ve ctyrech. Nenasel jsem nikde zadne srovnani techto dvou, nebo alespon recenzi na verzi mc.
Naposledy editováno 27.12.2013 08:30:14
Rozhoduji se mezi F5xt a F5mc.
Mc je o neco drazsi, ale mimo mozne kompatibility s nejakyma cizima jsem nenasel vyhodu. Nemate s tim nekdo zkusenost?
Xt jde v sesti lidech, kdezto mc jen ve ctyrech. Nenasel jsem nikde zadne srovnani techto dvou, nebo alespon recenzi na verzi mc.
Naposledy editováno 27.12.2013 08:30:14
Anketa: Ktery byste koupili?
F5xt
6
F5mc
10
Jiny. Zde bych uvital nazor ci radu proc.
0
1 reakcí na tento příspěvek Interphone F5xt vs F5mc
F5XT sice opravdu umí až 6 jednotek, ale z praxe se doporučuje právě max. 4. Je tam pak šum, může se to rozpadat, jsou tam přeslechy a skákání si do řeči,... Často to pak jezdci neumějí správně spojit, aby se slyšeli všichni,...
MC Series budou uvedeny na trh u nás v březnu. Nemám ještě info jestli už je TTS v češtině. Určitě se mi libí a považuju za hodně dobrý krok společný poslech hudby.
Uvidíme jaké budeme mít ceny.
MC Series budou uvedeny na trh u nás v březnu. Nemám ještě info jestli už je TTS v češtině. Určitě se mi libí a považuju za hodně dobrý krok společný poslech hudby.
Uvidíme jaké budeme mít ceny.
Tak mám F5MC od pátku. Zatím testuju jen na stole a dobrý.
Čeština je super jen neumí TextToSpeech, takže při příchozím hovoru na telefonu ti neřekne kdo volá.
Při zaplé Angličtině TTS funguje. Je znát, že jde o syntézu řeči, která je bohužel použitá i navigaci po menu.
Čeština je super jen neumí TextToSpeech, takže při příchozím hovoru na telefonu ti neřekne kdo volá.
Při zaplé Angličtině TTS funguje. Je znát, že jde o syntézu řeči, která je bohužel použitá i navigaci po menu.
Ahoj,chcem sa opýtat jak vám funguje na F5MC ukladaní radio stanic do pameti?Mne stanice uloží , ale ked ich chcem vyvolat, aktivovat, tak niekedy sa stanica z pameti nastaví a hraje.Väčšinou však CZ hlas spustí "Sdílení zapnuto, sdílení zapnuto, sdílení zapnuto... a tak to opakuje stale do kola a radio sa už nespustí až dokial ho stlačením tlačítka nezapnem.Mate nekdo podobný problém?
EDIT:Po prepnutí do Angličtiny, alebo Nemčiny to hlási: "Searching" alebo "Suchen lauft"
tz. že v CZ jazyku je chyba v preklade.Takže toto je hlásí ked uloženú stanicu nenajde a snaží sa ju naladit.
EDIT:Pomohlo prehratie Firmwaru povodný R88 aktuálny R100
Naposledy editováno 09.06.2014 20:18:59
EDIT:Po prepnutí do Angličtiny, alebo Nemčiny to hlási: "Searching" alebo "Suchen lauft"
tz. že v CZ jazyku je chyba v preklade.Takže toto je hlásí ked uloženú stanicu nenajde a snaží sa ju naladit.
EDIT:Pomohlo prehratie Firmwaru povodný R88 aktuálny R100
Naposledy editováno 09.06.2014 20:18:59
Jo něco podobného se mi stalo. Moc jsem to neřešil (jel jsem trochu rychlejc) a prostě jsem z FM vyskočil a znova zapnul FM, ale opravdu to vypadá na problém jak ho popisuješ. Firmware jsem měl původní R88, já tam dával nějaký R9x a s tím se to chovalo jak popisuješ. Zkusím nahrát nejnovější FW a otestuju - snad v pátek.
Edit: Aktuálně tam mám R91.
Naposledy editováno 10.06.2014 09:28:55
Edit: Aktuálně tam mám R91.
Naposledy editováno 10.06.2014 09:28:55
Ked sa podívaš na stránky interphone.cellularline.com/en/ tak u R100 je napísané, že odstranuje "bug fix" v CZ jazyku.Po prehratí Firmwaru to je uz OK, v tom zmysle že hovorí "vyhledávaní" nebo neco podobného.

Zistil som jeden vážny nedostatok, ktorý mne osobne velmi vadí. Ked napr. počúvam radio a vleze mi do počúvania druhý Interphone (napr. spolujazdec) tak sa automaticky odpojí rádio a počujem spolujazdca.Všetko OK. Ak sa rozhovor so spolujazdcom alebo iným Interphone ukončí rádio sa už samo nespustí a musíte si ho znova pustiť a aktivovať.Čo obnáša nevenovať sa jazde ale mačkať tlačitka na Interphone (celkovo 3-4x).
Aspoň, že naladená stanica zostane v pameti a tá sa spustí automaticky.
Ked porovnám F5 a F5MC, tak F5 je asi lepšia volba.
Naposledy editováno 13.06.2014 18:14:42

Aspoň, že naladená stanica zostane v pameti a tá sa spustí automaticky.
Ked porovnám F5 a F5MC, tak F5 je asi lepšia volba.
Naposledy editováno 13.06.2014 18:14:42
Tak mám další negatívnu vlastnosť.Používam Navi značky MIO.MIO sa pekne spáruje s F5 a funguje OK až do doby než sa na moju F5 nepripoji dalšia F5 napr. spolujazdec v režime Intercom.Pokecáme,prerušíme hovor a prd.... F5 sa už na Navi nepripojí.Musím dať Navi ručne vyhladať v menu F5 alebo ručne spárovať cez MIO alebo vypnúť a zapnúť F5.
Nemám to však odskúšané s originál moto-navigáciami Tom-Tom Rider, Urban či Garmin.
F5MC má síce nový mikročip a jednu funkciu na viac(spárovanie s inou značkou Intercomu) avšak na úkor starých vychytaných vecí.

Nemám to však odskúšané s originál moto-navigáciami Tom-Tom Rider, Urban či Garmin.
F5MC má síce nový mikročip a jednu funkciu na viac(spárovanie s inou značkou Intercomu) avšak na úkor starých vychytaných vecí.

Mně se stalo, že po ukončení tel. hovoru už nešlo rádio. Vyskočil jsem do hlavního menu, 2x dolu (FM), potvrdit středním (FM aktivováno). A ticho. Ladění nahoru, ladění dolu, paměti, všechno hlásilo, ale nic nehrálo. Pomohlo vypnout a zapnout F5MC.
Koukám, že ty ji používáš hodně, tak si dělej poznámky co je tam za chyby a jak k nim dochází a pak to pošli na www.recall.cz.
Zajímavý, ale až s použitím Interphonu jsem si uvědomil, jak je moje přilba hlučná (Shark S900). Začínám pokukovat recenzích a testech , kde se hodnotí i hlučnost.
Telefonování do cca 50km/h super. Do 90km/h je to s hlukem u mě tak na hraně rozumného použití na straně druhé OK. Telefonát jsem ve vyšší rychlosti nezkoušel, neboť jsem druhé straně přestával rozumnět. Rádio do 160km/h už jen jako zvuková kulisa. Při 180km/h už neslyším ani vlasní slova.
Koukám, že ty ji používáš hodně, tak si dělej poznámky co je tam za chyby a jak k nim dochází a pak to pošli na www.recall.cz.
Zajímavý, ale až s použitím Interphonu jsem si uvědomil, jak je moje přilba hlučná (Shark S900). Začínám pokukovat recenzích a testech , kde se hodnotí i hlučnost.
Telefonování do cca 50km/h super. Do 90km/h je to s hlukem u mě tak na hraně rozumného použití na straně druhé OK. Telefonát jsem ve vyšší rychlosti nezkoušel, neboť jsem druhé straně přestával rozumnět. Rádio do 160km/h už jen jako zvuková kulisa. Při 180km/h už neslyším ani vlasní slova.
Ja mám taktiež S900C (s dofukovánim) a fučí do nej tak, že musím privierať oči aby som nechytil nejaký očný prievan.Stále ma tlačia sluchátka, takže to neustále v prilbe presúvam a upravujem. Pred tým som mal Scala Rider Solo a aj ked nemala radio a všetky tie veci okolo, sedela mi v prilbe na 100%. Počúval som len Navi alebo len telefon.
Čo sa týka rýchlosti, tak som testoval radio do cca 130 na dialnici a ešte sa to dalo.Velmi záleží na naladenej stanici.Ak je to nejaký malý miestny vysielač, tak "nula bodov". Ak je to Český rozhlas alebo O3, alebo Radio Wien tak bez problémov.
Pevne verím, že to výrobca počase novým firmwarem dopiluje. Inak, ako som už písal F5 je lepšia volba ako F5MC .Škoda, že už nie su na trhu.
Čo sa týka rýchlosti, tak som testoval radio do cca 130 na dialnici a ešte sa to dalo.Velmi záleží na naladenej stanici.Ak je to nejaký malý miestny vysielač, tak "nula bodov". Ak je to Český rozhlas alebo O3, alebo Radio Wien tak bez problémov.
Pevne verím, že to výrobca počase novým firmwarem dopiluje. Inak, ako som už písal F5 je lepšia volba ako F5MC .Škoda, že už nie su na trhu.
1 reakcí na tento příspěvek Interphone F5xt vs F5mc
Nevim jakej mas telefon, ale na iphonu u nekterych navigaci musi clovek vyjet tu spodni listu a jako zdroj zvuku zvolit interphone.... U nekterych to jde samo: tomtom to ma primov menu odkud chci zvuk sluset. Samozrejme vse legalni a upgradovane na nejnovejsi verze.
Nevim jak to tam je udelany, ale urcite tam nekde pujde zmenit vystup zvuku na bluetooth. Nicmene my kdyz mame spojeny tri jednotky do konference, tak neslysim ani navigaci ani prichozi hovor ani jakykoli zvuk z telefonu. Nevim jak to je, kdyz jsou dve jednotky, to jen vim, ze jde normalne prijmout hovor a druhy strane to nahlasi intercom odpojen a pak zase automaticky pripojen.
2 reakcí na tento příspěvek Interphone F5xt vs F5mc
Další postreh proti F5MC.Ako som písal mám F5MC Twin.Ak chcem nabiť obe jednotky naraz, tak použijem nabíjací kábel ktorý je vyhotovený tak aby bolo možné nabíjať obe jednotky súčasne.
Pri nabíjaní musí byť jednotka umiestnená na prilbe, lebo len cez konektor určený pre AUX vstup je možné nabíjať jednotku a ten je na pevno spojený so sluchátkami a mikrofonom .Ak ste doma tak v podstate nie je problém. Ked ste však niekde vyjetý na Tripe, nabiť obe jednotky súčasne je skoro nemožné.
1.V sade nie je nabíjačka na 230V (musí sa dokúpiť, investícia naviac)
2.Nabíjací kábel k nabíjaniu má USB koncovku
3.Nabíjací kábel je krátky pre nabíjanie oboch jednotiek súčasne. Ak máte napr. autokonektor pre NAVI umiestnený na riaditkách tak vám jednoducho nedočiahne na obe jednotky.
Všetky tieto neduhy riešila F5 bez problémov.Jednotky nemuseli byť trvale na prilbe,nabíjačka bola súčasťou balenia,kábel dostatočne dlhý.Takže další palec dole pre F5MC.
Pri nabíjaní musí byť jednotka umiestnená na prilbe, lebo len cez konektor určený pre AUX vstup je možné nabíjať jednotku a ten je na pevno spojený so sluchátkami a mikrofonom .Ak ste doma tak v podstate nie je problém. Ked ste však niekde vyjetý na Tripe, nabiť obe jednotky súčasne je skoro nemožné.
1.V sade nie je nabíjačka na 230V (musí sa dokúpiť, investícia naviac)
2.Nabíjací kábel k nabíjaniu má USB koncovku
3.Nabíjací kábel je krátky pre nabíjanie oboch jednotiek súčasne. Ak máte napr. autokonektor pre NAVI umiestnený na riaditkách tak vám jednoducho nedočiahne na obe jednotky.
Všetky tieto neduhy riešila F5 bez problémov.Jednotky nemuseli byť trvale na prilbe,nabíjačka bola súčasťou balenia,kábel dostatočne dlhý.Takže další palec dole pre F5MC.

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.