1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení veterána
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení veterána
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení veterána
ja1 píše: jestli máš knížečku tak se stačí zeptat na úřadě zda je v evidenci a pak pojistit a jezdit. na přepis potřebuješ papír o dědictví a to je dlouhé a drahé.
to smrdí pokutičkou od čkp,pokud nikdo 20 let neplatil1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení veterána
valibuk píše: musel bys obnovit dědické řízení,tedy né ty ale dědicové, což asi nebude možný,takže dolž původ,což je kupní smlouva od dědice a jseš tam zase. cesta nejmenšího odporu je napsat čestné prohlášení,žes to postavil z dílů a testace historického vozidla. musíš být členem vcc ,platit členský příspěvek a jednou ročně testaci.
Členem VCC nemusíš být, na případnou testaci si najdi takový klub, který testuje i pro cizí. U nás ve Veteran Car Clubu Plzeň to jde úplně normálně, akorát členové mají zvýhodněné ceny.
valibuk píše: to smrdí pokutičkou od čkp,pokud nikdo 20 let neplatil
Prdlajs pokutičkou. Nic nehrozí. Pokud nebylo vozidlo pojištěno před rokem 2001, tak ho ČKP nezná a po přihlášení ho eviduje, jako nové vozidlo. Navíc, pokud je majitemrtvý, tak ani nemá ČKP, po kom dluh vymáhat (teda, kdyby vůbec mohl nějaký nastat).
valibuk píše: valibuk píše: musel bys obnovit dědické řízení,tedy né ty ale dědicové, což asi nebude možný,takže dolž původ,což je kupní smlouva od dědice a jseš tam zase. cesta nejmenšího odporu je napsat čestné prohlášení,žes to postavil z dílů a testace historického vozidla. musíš být členem vcc ,platit členský příspěvek a jednou ročně testaci.
Jak víš tak jistě, že dědické řízení nepůjde otevřít? Znám spoustu případů, kdy se šlo s pozůstalými normálně domluvit a doklady se oživily. Jde navíc sepsat i plná moc, ve které se uvede, že dědicové se nároku na doklady vzdávají a o dědické řízení se už starat nemusí a nikdo je s tím obtěžovat nebude.
Pro testaci na HV není třeba být členem klubu. Je jen nutné podstoupit klubovou testaci (ceny dle klubu), za kterou dostaneš do protokolu 3 podpisy klubových komisařů. Hodnotí se autentičnost vozidla. Pak podstupuješ krajskou testaci (870,-), za kterou dostaneš další 3 podpisy krajských komisařů. Hodnotí se technický stav. Po té jdeš na DI, kde i za správní poplatek (dle kubatury) vystaví průkaz HV a dostaneš zelenou značku.
editace písmenek
Naposledy editováno 18.02.2014 07:59:27
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení veterána
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení veterána
valibuk píše: to smrdí pokutičkou od čkp,pokud nikdo 20 let neplatil
pokutu zaplatí 20let mrtvý strýc?? to až najdeš doma veterána s papírama tak ho vyhod at to nemusíš doplácet. nejezdíš..neplatíš.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení veterána
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení veterána
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 550, motor nejde do otacok Jawa 50/550 Pionýr | TomanPCM | 8 | 8.9.2024 v 07:11 troppau |
pincek netáhne na trojku Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/21 Pionýr, Ja... | dom_burda | 13 | 12.3.2024 v 19:51 kasssy |
Ultrazvuk - čištění karburátorů Pra... Jawa 250/559, Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 250/590, Jawa ... | vrbkys | 11 | 7.9.2023 v 15:10 Jenik789 |
Jawa 550 technický průkaz zrušený Jawa 50/550 Pionýr | a1a2a31 | 10 | 12.5.2023 v 09:48 CRF1000 |
Praskání světel jawa 50/550 Jawa 50/550 Pionýr | stepanem | 7 | 16.12.2021 v 20:39 Kohlstein |