Téma: Přidřený nejspíš
11.4.2014 v 13:59
Zdravim, před pár dny jsem koupil Tm 125 Mx Cross. Jela krásně a všechno bylo OK. Předchozí majitel mi natankoval plnou nádrž abych dojel domu. Ale včera jsem lítal po kopcích a z ničeho nic nešla od spodu vubec. Když jsem ji držel hodně v otáčkách tak jela ale bylo znát že nemá takovou sílu. Na roztlačení chytá až po delší době a pokud se nedrží plný plyn skoro tak nejede. Sundal jsem vrchní část hlavy abych viděl na píst. Neni to lesklé jak mám být (viz foto).
Co s tim ale ted? Predchozimu majiteli jsem psal a říkal že olej s benzínem namíchal tak jako vždy.
Nějaký tip na levnější opravu nebo nějaké jiné řešení? Poslední peníze jsem dal za motorku. Byla v top stavu. Nepočítal jsem s timhle. Nejspíš moje chyba.


Co s tim ale ted? Predchozimu majiteli jsem psal a říkal že olej s benzínem namíchal tak jako vždy.
Nějaký tip na levnější opravu nebo nějaké jiné řešení? Poslední peníze jsem dal za motorku. Byla v top stavu. Nepočítal jsem s timhle. Nejspíš moje chyba.


zadřený to je
levnější oprava ? výbrus, píst a modlit se at jsou ložiska a klika v klidu (ale není to zdaleka ideální)
Ale rozdíl v ceně to už takový nebude, řekl bych že je lepší našetřit 10 tis. a udělat to komplet
Byla tam voda ? dobře namíchaný olej ?
levnější oprava ? výbrus, píst a modlit se at jsou ložiska a klika v klidu (ale není to zdaleka ideální)
Ale rozdíl v ceně to už takový nebude, řekl bych že je lepší našetřit 10 tis. a udělat to komplet
Byla tam voda ? dobře namíchaný olej ?
To nema vlozku takze vybrus neprichadza do uvahy.
Bud nanovo nikasil alebo vybrusit a vlozit vlozku-
. ...
Z foto nieje dobre vidiet ci je poskodeny nikasil alebo len naneseny hlinik z piesta.
Mozno by stacilo ten odstranit jemnych brusnym papierom + novy piest.
Kazdopadne ak nebola nedavno menena ojnica a loziska na kluke vymenil by som aj tie - lebo po spraveni motora nanovo sa zvysia tlaky a vacsinou za chvilu pustia aj spomenute veci.
Mne to skor pripada na problem s teplotou - vody si mal dost ?
Pravdepodobne ti len zahryzlo piestne kruzky do piestu, cim sa znizila kompresia a stratilo to vykon na spodku.
Naposledy editováno 11.04.2014 15:28:36
Bud nanovo nikasil alebo vybrusit a vlozit vlozku-

Z foto nieje dobre vidiet ci je poskodeny nikasil alebo len naneseny hlinik z piesta.
Mozno by stacilo ten odstranit jemnych brusnym papierom + novy piest.
Kazdopadne ak nebola nedavno menena ojnica a loziska na kluke vymenil by som aj tie - lebo po spraveni motora nanovo sa zvysia tlaky a vacsinou za chvilu pustia aj spomenute veci.
Mne to skor pripada na problem s teplotou - vody si mal dost ?
Pravdepodobne ti len zahryzlo piestne kruzky do piestu, cim sa znizila kompresia a stratilo to vykon na spodku.
Naposledy editováno 11.04.2014 15:28:36
Opakujem - to je nikasil - to sa neda len tak doma brusit honovaciou hlavou 
To je tenka tvrda vrstva - ak je ten poskodeny - tak to musi ist na spravenie - cely zbrusit dole, naniest nanovo a vylapovat na mieru ...
Naposledy editováno 14.04.2014 09:39:35

To je tenka tvrda vrstva - ak je ten poskodeny - tak to musi ist na spravenie - cely zbrusit dole, naniest nanovo a vylapovat na mieru ...
Naposledy editováno 14.04.2014 09:39:35
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | Olihňos | 2 | 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB |
Prosím o vyjádření k pístu a válci.... TM 125 Cross | sakvan | 12 | 18.5.2017 v 00:06 Torino |
TM 125 cross TM 125 Cross | serwi014 | 2 | 19.4.2015 v 22:04 serwi014 |
vyrobce Tm TM 125 Cross | crossmen45 | 6 | 1.10.2014 v 21:38 RadimV929 |
Zapalovani tm 125cross TM 125 Cross | master150 | 6 | 5.9.2014 v 07:41 master150 |