Je na mysli použití nehomologovaných dílů? (95% všech motorek v ČR na sobě má "něco" nehomologovanýho - i třeba jiná zrcátka, padáky atd.).
Nebo je to když si chopperák dá místo laufů dvě roury od kamen?
1 reakcí na tento příspěvek Policaity školili na odhalovani neschválených úpra
Policajti se skolit muzou jak chtej, od toho je tady technicka, hluk neumej merit ani tam (nehlede na to ze nato nemaj zadnou oporu v zakone). Takze skolit se muzou a taky me muzou polibit zadel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policaity školili na odhalovani neschválených úpra
gugo píše: A to bylo na zaklade toho nesmyslu to tady nekdo pred mesicem daval z facebooku ne ?
Policajti se skolit muzou jak chtej, od toho je tady technicka, hluk neumej merit ani tam (nehlede na to ze nato nemaj zadnou oporu v zakone). Takze skolit se muzou a taky me muzou polibit zadel.
Tak oni ho nemusejí za každou cenu měřit, stačí, když tam budeš mít nehomologovaný výfuk, případně neodpovídající sériovému stavu... Což není problém, můžou ho změřit a pokud má homologaci,tak jsou tam uvedené i dB..
CharlitoCZ píše: Tak oni ho nemusejí za každou cenu měřit, stačí, když tam budeš mít nehomologovaný výfuk, případně neodpovídající sériovému stavu... Což není problém, můžou ho změřit a pokud má homologaci,tak jsou tam uvedené i dB..
Tak znova ani na stanici technicke kontroly nejsou vybaveni technicky nato aby merili hluk.
Policajt muze za soucasny pravni upravy tak mozna koukat a kdyz se mu neco nebude zdat muze te poslat na technickou , v pripade ze se neprokaze technicka nezpusobilost, tak technickou prohlidku hradi PCR.
Necht se skoli. To je zase tema o prdu
1 reakcí na tento příspěvek Policaity školili na odhalovani neschválených úpra
2 reakcí na tento příspěvek Policaity školili na odhalovani neschválených úpra
autor Bc. Vladimír Dušek
Publikace volně navazuje na Metodickou příručku pro provádění technických silničních kontrol užitkových vozidel a podává základní informace o dokladech sloužících k prokazování technické způsobilosti vozidla a o nedovolených změnách motocyklů, jak z pohledu kontroly na STK, tak i z pohledu silničních kontrol prováděných Policií ČR.
Autor v publikaci vysvětluje, jaká vozidla podléhají povinné registraci, jaká vozidla mohou být provozována podle zákona po pozemních komunikacích bez registrační značky a jaké doklady předkládá provozovatel kontrolnímu orgánu Policie. Výklad zahrnuje i elektrokola a motorové koloběžky. Tato složitá problematika nebyla doposud v ČR publikována v ucelené podobě. Vzhledem k tomu, že tato problematika je úzce spojena se schvalováním vozidel, zařadil ji autor také do této publikace.
V části publikace věnované nepovoleným úpravám motocyklů jsou srozumitelně přiblíženy kontrolním orgánům, odborné i laické veřejnosti základní požadavky na konstrukci motocyklů, u kterých dochází nejčastěji k porušování technických podmínek. Na praktických příkladech jsou prezentovány nepovolené úpravy, odkazy na technické předpisy i způsoby hodnocení závad podle současné legislativy.
Publikace by měla pomoci také majitelům motocyklů a dílen, kteří se chystají vylepšit sériový motocykl, aby věděli, zda výsledkem jejich snažení bude „umělecké dílo“, které bude vhodné pouze na motorkářské výstavy a nebo vozidlo, které může vyjet bez obav na evropské silnice. Řada úprav totiž porušuje základní bezpečnostní požadavky a tím ohrožuje nejen účastníky silničního provozu, ale i samotného řidiče. Jedním z důvodů, proč vznikají neschválené úpravy vozidel, je všeobecná neznalost technických požadavků na konstrukci vozidel a malá informovanost o legislativních postupech při schvalování vozidel ze strany motoristické veřejnosti. Problematika schvalování vozidel je velmi složitá záležitost. Orientace v neustále se měnících předpisech je problémem i pro odborníky, kteří se konstrukcí a schvalováním vozidel zabývají.
V závěru publikace je uvedeno i nové rozdělení vozidel kategorie L podle Nařízení rady EU 168/2013.
Formát: A4, počet stran: 128
1 reakcí na tento příspěvek Policaity školili na odhalovani neschválených úpra
Nebo Výzkumák a DEKRA nemá kšefty a toto je zpusob jak jim ty kšefty zajistit .... chteji asi dosahnot stavu kdy bude mozné jezdit jen na sériovém stroji, nebo platit těžké penize státu za schválení úprav ... no hnus velebnosti
Naposledy editováno 13.04.2014 07:59:15
1 reakcí na tento příspěvek Policaity školili na odhalovani neschválených úpra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policaity školili na odhalovani neschválených úpra
miguel323 píše: Kdyby radsi vandraci koukali na to,jak jelita s denim svicenim/ty co sviti jen vepredu/jezdej v mlze, nejsou videt a kdyz se o nej skoro prerazis a ukazes mu at si rozsviti,tak na tebe cumi,jak na debila...
já zase miluji debily,kteří rozsvěcují mlhovky hned jak
trošku zhoustne vzduch
1 reakcí na tento příspěvek Policaity školili na odhalovani neschválených úpra
1 reakcí na tento příspěvek Policaity školili na odhalovani neschválených úpra
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policaity školili na odhalovani neschválených úpra
Orličan píše: Celý je to blbost jen zas na tom chce někdo rejžovat Ještě nikdy jsem neslyšel, že by měl někdo nehodu jen kvůli tomu, že mu na pár věcech chybí nějaký trapný E.
Některé nehomologované blinkry jsou hůře vidět a důsledkem toho může být dopravní nehoda. O jedné takové vím.
3 reakcí na tento příspěvek Policaity školili na odhalovani neschválených úpra
Naposledy editováno 13.04.2014 10:33:04
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Harley davidson - manuál sportster 883 [1, 2] Harley Davidson XL 883 | certisko606 | 48 | 31.7.2023 v 15:28 36362 |
Umístění SPZ - výklad zákona k disk... [1, 2] Harley Davidson XL 883 | JetFly | 39 | 14.7.2023 v 10:54 martjan_1098 |
kick start sportster Harley Davidson XL 883 | Adris-ERR | 9 | 9.7.2020 v 09:14 alls |
Čištění nádrže od rzi Harley Davidson XL 883 | MajklHornet | 12 | 8.9.2019 v 07:59 Slzic |
Vysoké otáčky Harley Davidson XL 883 | edymor | 4 | 26.8.2019 v 11:01 edymor |