já jsem spokojeným majitelem, tohoto kousku:
http://www.cezetmoto.wz.cz/roadster.htm
1 reakcí na tento příspěvek ČZ-cagiva Roadster
Vedle v příspěvku píšeš výkon 125tky 22 koní. Tomu skoro nevěřim. To už by muselo točit jako Mito. Spíš věřim tomu údaji na jawamanii 9,5 kW.
Miškin: stačila by čtyřstovka - i ta se ve Strakonicích vyvíjela. Jinak dvoustovka disponuje dostatečným výkonem i na pohodlnou jízdu ve dvou a s přívěsem - důkaz na http://strojemoje.wz.cz/index2.htm v sekci ČZ 200 Roadster :cool:
1 reakcí na tento příspěvek ČZ-cagiva Roadster
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ-cagiva Roadster
1 reakcí na tento příspěvek ČZ-cagiva Roadster
1 reakcí na tento příspěvek ČZ-cagiva Roadster
já nejsem závodník, výkon mi stačí, na 650ccm by ale asi už nestíhal zbytek
jinak gratuluju k pávovi, já ho mám zapsanej v techničáku u 477, ale nmám páva ani tažný.... na stk se po něm kupodivu nikdy nesháněli, rapidek taky pěknej.....
ICQ nemám - na netu jsem jen v práci - to jest skoro pořád )
S tím setkáním - napadlo mě využít k tomuto účelu sraz Jawamanie.onfo v Krucemburku - já tam pojedu na 95 procent. Ty to budeš mít blíž. Taky jsem si říkal, že zkusím najít a kontaktovat více majitelů dvoustovek a "srazit" se s nimi právě tam. Loni tam byl třeba LordJ90...
konkrétně na roadsteru je ale tvrdost vyhovující... měkká vidle postihuje spíše dvouválce, které jsou těžší na předek.. vidle je ovšem ale kontrukčně stejná.... utdíž platí stejné postupy... měkčí mi přijde na roadsteru spíše zadek, tam je ale štelung, předepnutí na tři polohy, takže tam přitvrdíš snadno......