Děkuju
A jelikož se tentokrát chci vážně dozvědět jak to je, tak příspěvky od věci budu skrývat
Naposledy editováno 28.07.2014 10:46:54
1 reakcí na tento příspěvek Odstoupení od smlouvy- zadření
podle tvý poznámky 1:40 počítám, že šlo o dvoutakt a ten zadřít není zas takovej problém, aby se to nemohlo povést v jedný prasecký jízdě.
btw - honování je na válci, píst může mít maximálně stopy po soustružení, ale často má úplně hladkej povrch.
1 reakcí na tento příspěvek Odstoupení od smlouvy- zadření
Rozdělával jsem to, abych mohl majiteli říct co s tím je. Mám to složit zpátky?
Hned jsem majiteli volal, že s motorkou je něco špatně (mě bylo tak trochu jasný že se zadřela, slábnutí výkonu, mrd, vymáčkl jsem spojku a konec), jestli se mu to někdy stalo.
Doma jsem to rozebral abych mu mohl říct co s tím je.
KTM mám doma, tohle DT nebylo pro mě. A ne, nebyla těžká jízda po zadním.
Mám teda právo na úhradu?
Naposledy editováno 28.07.2014 09:09:46
1 reakcí na tento příspěvek Odstoupení od smlouvy- zadření
2 reakcí na tento příspěvek Odstoupení od smlouvy- zadření
A jinak taky nevim co by mel bejt duvod toho vraceni - to leda ze bys dokazal ze to bylo zadrene kdyz si to kupoval a to tezko
assassin píše: Heavyrun: jelikoz ses do toho vrtal - tak ne. Kdykoliv to protistrana hodi na to ze ses do toho vrtal a tim to rozbil.
A jinak taky nevim co by mel bejt duvod toho vraceni - to leda ze bys dokazal ze to bylo zadrene kdyz si to kupoval a to tezko
heavyrun píše: Je to DTčko. Měl jsem DTčko, zadřel jsem ho při 21 000 na origo pístu, tak vím jak ten píst vypadal. Máš pravdu, není to honování, ale prostě ten hrubej povrch pístu, kterej tam má být aby se na něm držel olej. No vypadal ten píst úplně stejně jako ten co jsem vyndal po 21 000.
Rozdělával jsem to, abych mohl majiteli říct co s tím je. Mám to složit zpátky?
Hned jsem majiteli volal, že s motorkou je něco špatně (mě bylo tak trochu jasný že se zadřela, slábnutí výkonu, mrd, vymáčkl jsem spojku a konec), jestli se mu to někdy stalo.
Doma jsem to rozebral abych mu mohl říct co s tím je.
KTM mám doma, tohle DT nebylo pro mě. A ne, nebyla těžká jízda po zadním.
Mám teda právo na úhradu?
Na stole Ti ležej díly z nějakýho rozebranýho motoru, jak chceš původnímu majiteli dokázat, že to jsou zrovna díly z toho motoru, se kterým jsi koupil tu motorku?
Proč asi je v každým záručním listě napsáno, že záruka okamžitě padá, jakmile se zákazník začne do výrobku vrtat?
Ano, hrubý povrch pístu má mimo jiné zajistit, aby se držel olej mezí stěnou pístu a stěnou válce. A co s tím má co společného zadření ložisek na klice? Tam se olej dostává úplně jinou cestou.
Při 15000 byl vyměněnej píst, dobře a co dál? Co ještě bylo měněný? Ptal ses?
Mně to spíš vychází, že ložiska jsou původní, ty se kously. S pístem ale nic není. Tak v čem je problém? Nebo si myslíš, že ložiska mají životnost neomezenou?
Obecně: připadá mi to furt stejný. Já mám čím dál tím větší dojem, že si lidi nekupujou motorky aby měli na čem jezdit, ale aby měli co reklamovat. Koupí, přijede domu, rozebere a hurá: našel se problém!
assassin píše: Heavyrun: jelikoz ses do toho vrtal - tak ne. Kdykoliv to protistrana hodi na to ze ses do toho vrtal a tim to rozbil.
A jinak taky nevim co by mel bejt duvod toho vraceni - to leda ze bys dokazal ze to bylo zadrene kdyz si to kupoval a to tezko
Na vadu způsobenou nesprávným používáním žádná záruka není...
1 reakcí na tento příspěvek Odstoupení od smlouvy- zadření
1 reakcí na tento příspěvek Odstoupení od smlouvy- zadření
BTW koukam na tu ludru (KTM) co jsi koupil, to je teda pekna zborenka. Muzu se ciste orientacne zeptat co jsi za to dal?
K temátu, v zákoně je jasně napsáno, že při poškození věci do ní nesmíš zasahovat, či jakkoliv upravovat a neprodleně to nahlásit minulymu majiteli. I tak je tam vyjímka, kdy pokud má nějakej doklad/fotku/fakturu z doby kdy dělal motor, tak tě vyhlásí za nevhodný využívání stroje.