Nebo pak kup rovnou Vape zapalování a máš klid navždy od dobijení a seřizování kladívka
2. rotor když vyndáš, musí být šistý, lze umýt v tech. benzinu, koukneš na komutátor, nesmí být vydřený a nesmí být prozkratovaný.
3. do soustruhu s rotorem a přeleštit bud smirkem třebas 600, a nebo udělat radši zarovnání pomocí nože. a pak přeleštit.
4. zkontrolovat prozkratování rotoru, a izolaci mezi lamelami obnovit, stačí ostrý nůž a zarovnat kraje lamel komutátoru.
5. takto připravený komutátor opět zaleštit
6. zkontroluj spoje mezi vinutím a komutátorem, pokud to je puvodní je to pravděpodobně lisované, já doporučuji kvalitní letovací pastu a proletovat spoj mezi vinutím a lamelou ( není to vždy nutné ale pokud ano tak všechny lamely
7 změř prozkratování letovaných spojů na rotoru
8, zkontroluj celistvost a nepoškozenost rotorového vinutí. měř odpor mezi jednotlivými cívkami ( jde o smyčkové vinutí takže odpor mezi dvěma sousedními bude dejme tomu 0,1 ohm tak mezi 1. a 3. lamelou 2x mezi 1.a 2. zkontroluj celý komutator
9 pokud je vše ok a je to dobře zapojené slož to dohromady, namagnetuj jak jsem psal a musí to chodit...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa bizon 250/623 - 350/633 [1, 2] Jawa 250/623 Bizon | Loggy | 42 | 13.11.2023 v 22:59 Dolin |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |
Problém s babettu 210 Jawa 250/559, Jawa 50/20 Pionýr, Babetta 210, Jawa 2... | DrevoKocurik | 6 | 6.10.2021 v 19:59 DrevoKocurik |
Jawa 250 unifikovaná řada Jawa 250/623 | oojirka | 15 | 12.2.2021 v 08:33 Tačvůd |
Jawa 250/623 Bizon - číslo rámu Jawa 250/623 | muchaky | 2 | 3.7.2020 v 00:13 muchaky |