Téma: Problém Te 610 2001
17.11.2014 v 17:34
Zdravím, mám husqvarnu te 610 2001 ostrá verze kopil sem jí pak se me párkrát ucpal karbec ale pořád jezdila no a jednoho krásného dne jesm byl u sestry ale tam me pak morotka chytla ujel sem asi cca 10m a vzdechla tak jsem hledal problém v karbecu sem tam blafla ale nenaskočila...karbec je čistej jiskra jde a když ani takhle nechtěla naskočit tak jsem si řekl že udělám ventilové vůle to se myslím povedlo ale stále motorka nejede.... po motorce skáču jak blázen a nic ona teda za studena špatně chytala takže jsem jí často pouštěl z kopce... ale pak už chytala na našlápnutí... Takže když to shrnu tak karbec je čistej jiskra jde vzducháč sem vypral a udělal ty vůle kde mám dané 0.05 a 0.05. Když sem vyndal svíčku tak i přez asi 5min hopsání na ní byla svíčka suchá.... sem v koncích .. a tak se obracím na vás esi někoho něco nenapadá ... předem Dík
Kamarád má naprosto ten samý problém. Od minulého podzimu (!!!) nechce chytit. Karbec je čistší než nový, vzduchový filtr čistý, nová svíčka, vůle ventilu v poho. Sem tam střelí do výfuku. Jednou chytla, jenže tak že opravdu - začala tak trošku hořet . Kdybys na něco došel, tak dej prosím vědět.
ajeje to nezni moc dobře napadlo mě ještě mrknout na rozvodák atd ... koukal sem na zapalování zda jsou rysky na sobě a vše bylo jak má jen teda ty rozvody jsem nezkoušel ... poprvé dělám 4t takže ani těch zkušeností moc nemám 2t motor rozdělám do šroubku a složím naprosto bez problému ale u tohoto si nejsem tak jistý a tak se chci poradit
Jo na to sem zapomněl, rozvoďák je taky nový. Byl vytahaný jak kšandy, tak sme ho vymněnili. Rozvody jsou na 100% nastavené dobře a stejně nic. K zapalku sme se nedostali, majitel motorky jezdí s kamionem a opravoval si ještě auto, tak na to nemá moc času.
No já jak mašinu koupil tak měla dělanej motor takže vše by mělo být cajk ale prostě me to nejde do hlavy co s tím může být.... jela parádně a najednou tohle .. ani jsem si na ní pořádně neužil ... myslím že to bude nějaká hloupost ale jen ji najít každopádně když na neco přijdeš tak piš a já udělám to stejné
Ostra - tzn to ma primej karbec s akcelerackou? Jestli mas suchou svicku tak holt tam benzin nejde - takze v tom karbci je jeste nekde error - me docela dlouho trvalo nez sem u te410 2000 tohle vychytal - vetsinou to chce ale fakt dost "uchlastat" proste ten motor naleju tou akcelerackou, proslapavam to pres dekompres a leju to tam heftem, pak je to uz otazka par slapnuti ...
Jo a zkontroluj jestli ti dost otevira sytic - me chodil malo a on nejdriv otevre vzduch a pak teprve palivo - tzn po vytazeni sytice to bylo chudsi nez bez nej :)
Dalsi paradicka byla ze na studeny hlave se srazela voda a jiskra pak skakala po fajfce - kdyz sem na hlavu kolem svicky chvili svitil horkovzduskou tak chytla :) nova svicka/fajfka/kabel a slape ok i bez horkovzdusky :) ale je fakt ze sem to ladil snad dva roky nez zacala poslouchat
Jo a zkontroluj jestli ti dost otevira sytic - me chodil malo a on nejdriv otevre vzduch a pak teprve palivo - tzn po vytazeni sytice to bylo chudsi nez bez nej :)
Dalsi paradicka byla ze na studeny hlave se srazela voda a jiskra pak skakala po fajfce - kdyz sem na hlavu kolem svicky chvili svitil horkovzduskou tak chytla :) nova svicka/fajfka/kabel a slape ok i bez horkovzdusky :) ale je fakt ze sem to ladil snad dva roky nez zacala poslouchat
1 reakcí na tento příspěvek Problém Te 610 2001
podívejte se na polohu cívek v zapalování , estli se neodlepily celá cívka a nepřetočila se uvnitř , je tam malá dírka cc 4mm a musí v ní být vidět dulek ktery je vykleplej na plastovém držáku cívek , když se to protočí ka se to musí vrátit zpátky a zapelit epoxidem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém Te 610 2001
Mirek12> to by znamenalo stahnout zapalovaní a překontrolovat...
nejčastější závada bývá právě utržený plastový koš s magnetama a nebo střihlý klínek na rotoru. Jak stáhneš rotor, budeš mít jasno. Úplně na pytel je taky když máš zteřelou gumovou přírubu ke karbecu. to si ani nevšimneš a najednou to nejede. Mezi karbecem a hlavou to jde omotat nouzově (na pár let ) páskou a ta druhá gumová botka buď přelepit nebo koupit novou. V odkazu jak poslal Mirek je to super popsané
Omlouvám se že píšu až tak pozdě ale mel sem toho tedkom moc a tak sem to netíhal
Zapalování vypadá že je cajk udělal sem aj fotky tak :
Ale zase sem po ní hopsal a nic tak jsem juknul na svíčku a je suchá ....
Sundal sem karbec a vypadá takovej začouděnej a to nebyl protože jsem ho mel rozdělanej a byl čistej :-\
Zapalování vypadá že je cajk udělal sem aj fotky tak :
Ale zase sem po ní hopsal a nic tak jsem juknul na svíčku a je suchá ....
Sundal sem karbec a vypadá takovej začouděnej a to nebyl protože jsem ho mel rozdělanej a byl čistej :-\
podívej se do té malé direčky napravo na tom magnetu na fotce jestli vidíš malinkej dulek v plastovém rámečku, jestli to nemáš přetočený
na té vrchní fotce nic nepoznáš , tam jsou akorát cívečky, přetočej se magnety v plastovém uložení co je vmáčklé v tom železném rotoru, musíš mít 100% jistotu že se nehnuli pak se dá řešit dále, sundat to dolů celý aby nebyl klínek na klice atp.. sežen stahovak,n echej udělat
Naposledy editováno 25.11.2014 16:45:21
na té vrchní fotce nic nepoznáš , tam jsou akorát cívečky, přetočej se magnety v plastovém uložení co je vmáčklé v tom železném rotoru, musíš mít 100% jistotu že se nehnuli pak se dá řešit dále, sundat to dolů celý aby nebyl klínek na klice atp.. sežen stahovak,n echej udělat
Naposledy editováno 25.11.2014 16:45:21
Jo to jsem kontroloval ale nepovedlo se me to vyfotit aby to bylo poznat ale to je v poho je vidět dulek úplně krásně ... takže si myslím že tohle je dobré tedkom jsem ještě koukal na ten karbec celej sem ho rozdělal a znovu pročistil složil sem to a o5 sem po ní hopsal a nic .. tak sem sundal svíčku a ta byla stále suchá ..... nemužou to dělat rozvody nebo že bych udělal spatne ventilové vůle ? já už opravdu nevím ... .-\ ale vzdávat to nechci
Předpoklad,že benzín v nádrži je a opouští ji do karburátoru je asi samozřejmostí. V karburátoru je taky benzin v plovákovce? a Když ho sundáš od motoru a zataháš plynem stříkne pumpička? Pokud tohle všechno jde,tak podlej svíčku benzínem,případně dej čuchnout éteru. Pokud zablafe a chcípne,tak asi bude zrada v karbecu jasná. Ventily jsou dejme tomu podle manuálu. Lepší je nechat malinko víc. Mě se to osvědčilo a líp chytá na startér a nohou jde na cuk i studená. Mám sice "Ečko",ale krom karbecu je vršek stejnej. Pokud si nejsi jistej správnou funkcí,sundej víčka ventilů,šroubovák do válce a otáčej si klikou a pozoruj,jestli to otvírá a zavírá správně podle pístu. Tím vyloučíš nastavení a zbude ti elektrika,nebo ten karbec. Někdy je to peklo
Benzín jak v nádrži tak i v plovákové komoře nečekaně (za takovou závadu bych byl rád když by bylo jen něco ucpané).. sundat ho od válce a zatahat sem nezkoušel ... jinak stahovák na zapalování snad zítra dokončím a pak se juknu na ten klínek na klice a uvidím ...
stahovák hotovej ale k ničemu protože me nejde povolit ta matička tak sem se rozhodl otevřít druhou stranu od spojky a začínám se chytat za hlavu že jsem to kupoval .... všechny šrouby dole na motoru ohudlané na koši ulámané kousky pacek .... borci někteří lidi co dokážou když se v tom hrabou je až neskutečny... dost me to dnes naštvalo...
Cus kluci tak nervy se me sklidily a dal jsem se o5 do toho matka povolena i bez rázového utahovaku . když jsem si s tím hrál tak asi magnetky byly povolené ale na svém místě ted když sem to povolil tak najednou zadnej důlek vidět není a je poznat ze magnety jsou uvolněné takze se to snažím stáhnout jenomže to vypadá ze bude i strihlej klinek a vůbec to nejde dolů
No my sme se do toho dneska taky pustili. :) Magnety utrhlé, ven vypadly skoro samy, takže problém jsme asi našli. Jenže nemáme lepidlo a majitel zítra odjíždí na 14 dní pryč, takže lepit se bud až mezi svátkama. Snad se nám to povede a mašina pojede.
E: neumím psát
Naposledy editováno 13.12.2014 13:03:46
E: neumím psát
Naposledy editováno 13.12.2014 13:03:46
1 reakcí na tento příspěvek Problém Te 610 2001
Tohle magneto možná půjde stáhnou trojnožkovym stahovákem ne? Má to hranu a úzká nožka by se tam vlezla možná. Ne "E"čku máme magneto obráceně a musí být závitovej stahovák co se natočí na magneto a šroub uvnitř.
1 reakcí na tento příspěvek Problém Te 610 2001
No my sme to stahovali trojnožkovým stahovákem. Ale s lepením je problém, proože na magnetech je milion dírek (značek) a volal jsem s panem Kotrbou a každý je prý pro jiný rok výroby. Ten my ale nevíme. :D
Naposledy editováno 16.12.2014 18:50:22
Naposledy editováno 16.12.2014 18:50:22
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Husqvarna te 610 Husqvarna TE 610 | XT_600 | 6 | 26.5.2024 v 15:12 M6 |
Hledam odbornika na husqvarnu 610 Husqvarna TE 610 | brunob | 22 | 21.11.2023 v 16:29 assassin |
Obutí Husqvarny TE 610 Husqvarna TE 610 | vena96 | 8 | 9.8.2023 v 17:57 doktorM |
Husqvarna TE 350 1992 Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 610, Husqvarna TE 350 | AndyEnd5 | 4 | 8.8.2023 v 21:04 Samuel738842 |
Husqvarna TE 610 - přestavba na sup... Husqvarna TE 610 | HSQ610 | 8 | 21.6.2023 v 10:44 assassin |