chci se zeptat na radu, jestli náhodou nemáte někdo zkušenost s novými slabšími kotouči, než byly originál? Jde mi o to, že na mé GSXR 1100 W r.v. 1993 jsou originál kotouče silné 5 mm a minimum je 4,5 a nové od firmy NG, které chci koupit jsou silné pouze 4 mm a min. je 3,5 mm.
1 reakcí na tento příspěvek Kotouče NG na Suzuki gsxr 1100W/P
Nacpat tam můžeš cokoliv, brzdiči je uplně jedno jestli mají kotouče 2 mm nebo 7, pístky budou fungovat i tak.
1 reakcí na tento příspěvek Kotouče NG na Suzuki gsxr 1100W/P
2 reakcí na tento příspěvek Kotouče NG na Suzuki gsxr 1100W/P
tenké kotouče se pak kroutí,špatně odvádějí teplo....
rozhodně si nemysli,že jsou z nějakého kvalitnějšího materiálu,než ty původní originální-to ani náhodou.výrobce tvojí motorky dobře věděl,proč dává minimum 4,5mm....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče NG na Suzuki gsxr 1100W/P
Edit:Jinak by mi zajímalo proč moje 6ka má min.4,5 mm a třeba těžší a výkonější CBR 900 3,5 mm?
Naposledy editováno 06.03.2015 18:42:45
Jirka.46 píše: Dolph-cz> Taky mi přijde divné,že by NG byly z lepšího materiálu než origo
Edit:Jinak by mi zajímalo proč moje 6ka má min.4,5 mm a třeba těžší a výkonější CBR 900 3,5 mm?
některé "staré" motorky měly vyloženě poddimenzované brzdy- ta cebra je možná jedna z nich(pokud je to pravda a je tam origo jen 3,5mm)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče NG na Suzuki gsxr 1100W/P
1 reakcí na tento příspěvek Kotouče NG na Suzuki gsxr 1100W/P
Předchozí má jedno malé "ale" - dost s tím zahýbou otvory. Čím více kovu a méně děr tím větší plocha, tím to samo "lépe" brzdí za cenu, že se v tom místě víc zahřeje. A naopak. Potom můžeš dojít k tomu, že různé konstrukce různě tlustých kotoučů jsou vlastně totéž. Také záleží jak jsou otvory umístěné, pravidelné děrování je lepší než nepravidelné oblasti velká plocha - velká díra, kde se pak zahřívá více nerovnoměrně.
Co je jediná zrada jsou všechno "pouze ilustrativní" obrázky po netu. Ve skutečnosti nevíš, co za kotouč dorazí než ho budeš mít v ruce. Pokud bude vypadat nějak rozumě, tj. pravidelné dírky či čárky, nebál bych se. Jinak na zadku mám design kotouč kde je špatně snad všechno, velké plochy a pár jakože děr (měl vypadat uplně jinak) moc lesklé, vyhřeje se že by ses možná i spálil a rozhodně se nekroutí nebo neplechu doteď neudělal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče NG na Suzuki gsxr 1100W/P
pospit píše: Dolph-cz> Osobně se mi to také moc nelíbí, že jsou tenčí, ale zkusím je. Nikde jsem nenarazil na to, že by vyloženě s NG měl někdo problémy, tak snad ví, jak je udělat. Jinak jak jsem psal, neměl by být snad problém je vyreklamovat, kdyby nějak zlobily a popřípadě bych šel do originálů.
a proč si nenecháš kotouče opravit?motokotouce.cz ti udělaji nové a se zárukou,která opravdu platí. cena kolem 3tis. osobní zkušenost.....
dj_hroch píše: Proč by nutně měly špatně odvádět teplo? Jinak - plocha je stejná, je menší objem, tudíž se rychleji zahřeje a rychleji zase zchladne. Abys je nějak pokroutil bys musel vyžhavit což dost nehrozí.
Předchozí má jedno malé "ale" - dost s tím zahýbou otvory. Čím více kovu a méně děr tím větší plocha, tím to samo "lépe" brzdí za cenu, že se v tom místě víc zahřeje. A naopak. Potom můžeš dojít k tomu, že různé konstrukce různě tlustých kotoučů jsou vlastně totéž. Také záleží jak jsou otvory umístěné, pravidelné děrování je lepší než nepravidelné oblasti velká plocha - velká díra, kde se pak zahřívá více nerovnoměrně.
Co je jediná zrada jsou všechno "pouze ilustrativní" obrázky po netu. Ve skutečnosti nevíš, co za kotouč dorazí než ho budeš mít v ruce. Pokud bude vypadat nějak rozumě, tj. pravidelné dírky či čárky, nebál bych se. Jinak na zadku mám design kotouč kde je špatně snad všechno, velké plochy a pár jakože děr (měl vypadat uplně jinak) moc lesklé, vyhřeje se že by ses možná i spálil a rozhodně se nekroutí nebo neplechu doteď neudělal.
aha,že to ještě nikoho nenapadlo?
4,5 je stejné jako 3,5 ......no to tam rovnou může dát 2,5 jak je na krose a jede se
1 reakcí na tento příspěvek Kotouče NG na Suzuki gsxr 1100W/P
Mr.Palda píše: A nemůže tam být jiné složení materiálu? V roce 1993 a dnes 2015 asi budou jiné materiály na výrobu kotoučů, tak třeba proto si můžou dovolit snížit servisní limit (lepší materiál co lépe odvádí teplo a nekroutí se) lze to?
materiál(tvrdost) je přesně daná,není tam moc prostoru pro nějaké laborování a už vůbec ne na nějaké zázraky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče NG na Suzuki gsxr 1100W/P
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče NG na Suzuki gsxr 1100W/P
pospit píše: Dolph-cz> Co jsem se u nich ptal, tak by mi za 3500 vyměnili věnec na jednom kotouči, jenže já sháním nové kotouče, protože mám vymačkané středy. Ty by prý také kdyžtak opravili, ale jsou to další peníze. Takže jsem se rozhodl nakonec pro kotouče nové. Jinak až mi přijdou nové kotouče, tak na nich schválně nechám udělat spektro analýzu a to samé na straých a pak můžu porovnat, které mají jaký materiál.
jo,to by mně taky zajímalo.stejně tak tvrdost,jestli můžeš....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče NG na Suzuki gsxr 1100W/P
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
GSXR 1100 SACS - odbrždění/přetrysk... Suzuki GSX-R 1100 | Normik | 1 | 20.7.2024 v 12:40 jeangone |
El schéma gsxr 1000 k7-8 Suzuki GSX-R 1000, Suzuki GSX-R 1100 | Lukydoga | 1 | 18.8.2023 v 05:05 hondaman1 |
typ motoru suzuki gsxr 1100,kde ho ... Suzuki GSX-R 1100 | Hovado-RC8 | 29 | 5.5.2023 v 16:35 hmm21 |
Výfuky 4-2 GSXR 1100 1989-1991 Suzuki GSX-R 1100 | Normik | 11 | 8.12.2021 v 22:38 Martin1200 |
kurevsky zalomenej šroub [1, 2, 3, 4] Suzuki GSX-R 1100 | Svobodak.T | 119 | 6.12.2021 v 01:01 kerut |