raceczech_listopad





Téma: Pomoc při výběru moto
Zdravím všechny. A dovoluji si požádat o malou pomoc. Ve svých skoro 45 letech jsem tak nějak propadl 2 kolům. Takže jsem začal tím, že jsem si v březnu 2015 koupil 125 skútr Peugeot Satelis 2 s tím, že to bude prostě jen přibližovadlo kolem Prahy, Kladna a okolí. Ale "bohužel" se stalo to, že mi pohoda, klid a relaxace za řidítky tak nějak učarovala. Rozhodl jsem se tedy, že si dodělám "plné Ačko" - už se na tom pracuje - a následně si koupím něco většího, co mi nahradí můj skútr. Ale.... Moje výška 197 cm mě donutila i při výběru skútru koukat se hlavně na jeho velikost - přeci jen "vosa na bomboně" nevypadá hezky. Celkem se mi zamlouvalo automatické řazení, dávalo mi to prostor ke "kochání se"... Je ale na čase postoupit o level výš. Proto si dovoluji požádat o rady, kterou cestou se vydat. Je mi jasné, že se mi dostane nejrůznějších rad o počtu koní atp. nicméně rozhodně trvám na typu "pohodové motorky na cesty i do města" - tedy žádný supersport ani něco podobného. Něco, co má adekvítní rozměry pro mou výšku, solidní výkon na předjetí při 80-90 km/h, pohodlný posez, a (tady mě asi někdo ukamenuje nebo vyřadí z fora) možná i automatickou převodovku. Sám mám automat i v autě, a jsem s ním spokojen, dává mi prostor k pohodové jízdě. A možná je toto cesta i na motorku. Osobně se mi moc líbí Honda NC 750 X s DCT. S ohledem na prostor místo nádrže, kam se dá uložit nejnutnější - jen nevím, zda pro mou výšku nebude spíš "minibike". Také jsem se díval na Suzuki V-Strom. Zkrátka hledám něco, co mě "nesežere", něco, kde se jezdí vzpřímeně (záda už nejsou tak ohebná jako byla), něco přvětivé, pro držitele "teplého" řidičáku. Horní hranice je cca 180 000 - s tím, že bych raději novou motorku (tím pádem s prokázaným "nepoložením" ve 180 km/h.) Je mi jasné, že se mi dostane informací, že na řazení si zvyknu, atp - asi je to pravda, zatím mám prostě trochu obavy zejména z rozjíždění - od 2 výš je to celkem ok... Ale zvyk ze skútru, kdy mohu z křižovatky vystřelit bez obav se mi prostě tak nějak líbí...Zkoušel jsem i "naked", ale tam je posez pro mne až moc skloněný... Zkrátka cestovní "enduro" nebo něco podobného se mi moc líbí - zatím mám i na tom bzučáku zvaném skútr najeto za 3 měsíce skoro 5000 km a nájezdy stoupají... kdykoliv mohu, jedu prostě na dvou kolech. Propadl jsem tomu asi moc.. a tak prosím - poraďte mi co možná nejzodpovědněji. Budu vděčný.
P.S. hledám prostě něco, na čem se dá "utéct" od volantu, od počítače, od chaosu... a prostě si vyjet po českých - i zahraničních - luzích a hájích. V obcích rozhodně rychlost dodržuji, mimo obec jsem ochoten na 100 - 110, na dálnici se mi nechce a pokud je to nutnost, tak jen krátce... Díky moc za všechny rady a podněty.
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 11
Následující

Pomoc při výběru moto

26.7.2015 v 10:19 | Nahoru | #1
nic neřeš a klidně si tu NC v automatu kup

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc při výběru moto

26.7.2015 v 10:19 | Nahoru | #2
Nová motorka do 180k bude vždycky sračka. Tyhle skůtry jako je Honda NC bych taky úplně vyřadil. S nimi budeš řešit za rok stejný problém, jako řešíš teď. Nechledě na to že s dvěmy metry výšky na tom fakt budeš vypadat směšně.
Jestli ti je 45 a máš 2 metry výšky, jdi do veliké motorky jako je třeba Varadero. A těch koní se vůbec neboj

Naposledy editováno 26.07.2015 10:20:22

Pomoc při výběru moto

26.7.2015 v 10:25 | Nahoru | #3
hehehee - už to začíná.. :) názor a) kup si NC, názor b) nekupuj tu sračku... :) :) bude legrace...
teď řeším jediný problém - a to je lenost skútru při 80 km/h do kopce - což při 11 kW je logické. Ale motorka s 40 kW by už mohla jezdit rozumně - jsem si myslel... A také posez na skútru je hodně "protizádový" - takže hledám také něco, co ty "krásné české asfaltky" trochu lépe přežije...
Ještě - a to myslím, vážně - nejsem "střelec" - takže se snažím fakt jezdit předpisově +/- - a také po městě najedu dost... takže rozjezdy, semafory a tak - to mě prostě maličko děsí, a proto jsem se koukal na tu NC s automatem... prišla mi i praktická...
Nebojím se koní - to ne - spíš si říkám, jestli by to stádo pod zadkem nebylo zbytečné... Pro moje "kochačky"... Sice hledám moto - ale pud sebezchovy jsem si už "vyladil" dostatečně - zejména s mou 15 měsíční dcerou... ale na druhou stranu je potřeba také někam "utéct" a proto ta dvě kola..

Naposledy editováno 26.07.2015 10:29:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru moto

26.7.2015 v 10:27 | Nahoru | #4
seikos> Tuhle info jsem četl už mnohokrát - a prosím tedy, je-li to možné - o konstruktivní info, proč je Honda NC sračka... připadá mi, že nízkootáčkový motor takto poddimenzovaný musí být skoro nesmrtelný... rychlost cca do 170 km/h je pro mne rozhodně dostatečná... posez na ní byl (zatím jen v salonu) příjemný... Kde je vlastně problém? Hodně lidí je odsuzuje, a já vlastně netuším proč...:(
a 180 000 není zase tak málo za "hračku".. :) :)

2 reakcí na tento příspěvek Pomoc při výběru moto

26.7.2015 v 10:28 | Nahoru | #5
Celkem jsi si odpověděl sám, pokud chceš automat, tak moc na výběr nemáš - NC, pokud motorku, tak jak píšeš - nějaké cenduro v 650 - Suzuki V-Strom, Kawasaki Versys, Honda Transalp, BMW GS,... Ale jestli by pro tebe nebyl lepší maxiskutr - třeba Suzuki Burgman

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc při výběru moto

26.7.2015 v 10:34 | Nahoru | #6
art007> motorka s manuálem je přece o něčem úplně jiném

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru moto

26.7.2015 v 10:35 | Nahoru | #7
Lyžař> Právě ze skútru se hodlám posunout - ani ne tak kvůli výkonu, ten má Burgman dostatečný, ale spíš s ohledem na má záda - na skútru se sedí hodně rovně, a já asi budu muset trochu změnit posez - proto to cestovní "enduro"... tam se sedí trochu nakloněně - a to je myslím lepší.
V-strom mám také v hledáčku, Honda Transalp vypadá také zajímavě, BMW je cenově trochu mimo :(, Kawa se mi moc nelíbí...
není to se mnou jednoduché - ale moc děkuji za konstruktivní nápady... Víš - ten automat mne prostě zaujal, protože je to usnadnění - ale zatím se ho nedržím tak úpěnlivě... až dodělám Ačko, zkusím si půjčit od kamaráda jeho Suzuki 650 (naháč) - ale model neznám - a párkát se projet bez zásahů druhých řidítek od instruktora... možná se můj názor změní... :) :)

(reakce na) Pomoc při výběru moto

26.7.2015 v 10:40 | Nahoru | #8
Speedy-Bikes> to já ale vím - stejně jako auto s manuálem.. mám nyní Peugeot 508 automat a jsem z něj už třetím rokem stále nadšený... a měl jsem Hondu Civic 5D s manuálem a z té jsem byl také nadšený - ale to bylo auto hlavně pro zábavu (a na pokuty za rychlost) - ale tak nějak jsem se asi zklidnil... tak prostě nevím.... Je mi jasné, že u motorky je to hlavně o řazení... - i když to tvrdí hodně lidí v autech, a tam já už jsem se oprostil od fofrklacku - nějak mi tam přijde navíc... Kromě toho na motorce je to - zatím - pro mne trochu chaos... ruka - noha - ruka - noha... hledat N - a tak dále.. :) (ano - vím že jsem totální amatér - ale každý nějak začal.. - já třeba na skútru... :))

(reakce na) Pomoc při výběru moto

26.7.2015 v 10:42 | Nahoru | #9
art007> Pokud nejsi vyloženě "tele", tak bych se řadění nebál. Auto mám také v manuálu (automat jsem zkoušel, ale nějak mne nezaujal) a na motorce bez řadění...., no to mě ani neláká zkusit. Ale lidi co NC mají, tak jsou spokojeni. Držák to každopádně je, ale není to na tebe trochu malé? Vzhled je věcí názoru - mně se kawa líbí moc

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc při výběru moto

26.7.2015 v 10:44 | Nahoru | #10
Když teda budeš dělat Áčko, tak počítáš s tím, že to budeš muset odřídit s něčím velkým a automat to asi mít nebude

Naposledy editováno 26.07.2015 10:45:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru moto

26.7.2015 v 10:48 | Nahoru | #11

art007 píše: seikos> Tuhle info jsem četl už mnohokrát - a prosím tedy, je-li to možné - o konstruktivní info, proč je Honda NC sračka... připadá mi, že nízkootáčkový motor takto poddimenzovaný musí být skoro nesmrtelný... rychlost cca do 170 km/h je pro mne rozhodně dostatečná... posez na ní byl (zatím jen v salonu) příjemný... Kde je vlastně problém? Hodně lidí je odsuzuje, a já vlastně netuším proč...:(
a 180 000 není zase tak málo za "hračku".. :) :)



Ano, konstruktivně. Když se začala NC prodávat, stála 130. Skladba použitých materiálů tomu odpovídá. Stačí se na tu motorku podívat a postav si ji na salónu třeba vedle Hondy Crossrunner. A uvidíš ty obrovské rozdíly ve zpracování, vymyšlenosti a propracovanosti. NC je prostě nejnižší low-end od Hondy a podle toho je ta motorka od A do Z postavená. Rám (jekl namísto kyvky), podvozek (tupý, nenastavitelný), ovladače s vůlemi o 100% většími než má 10 let staré Varadero, tvrdé plasty, plastové tvrdé gripy apod. A ten motor? Afrika Twin 750ccm z roku 1993 měla 44kW. NC z roku 2014 má 40kW. Takže ten vývoj je vidět - kam to Honda po více než 20-ti letech dotáhla. Dotáhla do konce jednoduchý nevýkonný motor, který neoplývá ani nijak extra nízkou spotřebou, jak je o něm psáno. A navíc je ukrutně nezábavný. Většinou jezdí kolem 4,2 - 4,5 litru, což třeba BMW F600GS z roku 2001 jezdí skoro o litr levněji a to má cca podobný výkon.
To že je motor nízkootáčkový neznamená že je nesmrtelný. Obecně, Hondí motory jsou "nesmrtelný" všechny, bez ohledu na nějaké otáčky. Ten motor je nízkootáčkový proto, že to je prostě půlka motoru z auta (Honda Jazz) a ty prostě nejsou dělány na vysoké otáčky jako má motorka. Nejhorší je projev motoru. Opravdu, ať si kdo říká co si říká, motor je dobrý tak do Integry, ale ne do motorky, která ti má přinést trochu požitku z jízdy. Nízkootáčkový motor nijak moc nejede a jakmile začne už trochu jet (cca kolem 5500 otáček), tak záhy začne štěkat omezovač. Takže zážitek vcelku nijakej.
A o maximální rychlost ani nejde, ale o to jakým způsobem jí dosáhneš. Jede i 180, ale na tu rychlost zrychlí za týden a to ještě z kopce. A DCT? Nahoru to ještě tak řadí, ale podřazování, to je parodie na převodovku. To už lépe řadí i moje 10-ti letá dcera.

Ta motorka byla dobrá, když stála 130. Teď ji zdražili cca na 175 a to už bych si třeba připlatil za Yamahu MT-09, která se dá koupit kolem 190 tis.

Naposledy editováno 26.07.2015 10:51:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru moto

26.7.2015 v 10:50 | Nahoru | #12
Speedy-Bikes> Ačko už dělám (s 100 kg chlapem za zády co ti šmatlá do řízení je to fakt "zábava" :)) a proto jsem prostě tomu řazení na chuť nepřišel... No - snad se to po získání Ačka a samostatných cestách na něčem - možná z půjčovny - změní... možná... Zatím je to pro mne spíš utrpení než zábava... ale to asi je v Autoškole normální že... :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru moto

26.7.2015 v 10:53 | Nahoru | #13

art007 píše: Speedy-Bikes> Ačko už dělám (s 100 kg chlapem za zády co ti šmatlá do řízení je to fakt "zábava" :)) a proto jsem prostě tomu řazení na chuť nepřišel... No - snad se to po získání Ačka a samostatných cestách na něčem - možná z půjčovny - změní... možná... Zatím je to pro mne spíš utrpení než zábava... ale to asi je v Autoškole normální že... :)



Já, když něco posral, tak jsem dostal zezadu šlehu, že se mi přilba otočila o 360°

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru moto

26.7.2015 v 11:00 | Nahoru | #14
seikos> konečně něco skutečně konstruktivního - jen mě to zmátlo ještě víc.. :D :D - po přečtení recenzí od majitelů NC jsem se dočetl, že umí jezdit i pod 4... po shlédnutí videorecenzí ze zahraničí byly také poměrně pochvalné... to že to je vlastně polovina motoru z Jazu vím, ale když to funguje... a podle toho co jsem četl to funguje.. (budu muset samozřejmě navštívit hondu a zkusit si to v reálu - to je jasné) A o řazení jsem naopak četl jen pochvalné věty - tak fakt nevím.. Jak říkám, zkušební jízda bude samozřejmostí...
ohledně požitku z jízdy - popravdě zatím vlastně nevím co od něj čekat - jsem prostě "motopulec"... zatím je pro mne počitek, že si sednu, nastartuji a jedu.. :)
a bohužel cena není 175 (s automatem) ale 200 :( a to je také trochu cifra, co se mi nelíbí - na druhou stranu nová moto je nová moto. i auta už kupuji nová, přeci jen zkušenosti s technikou mi daly zapravdu, že bazary u nás nejsou zrovna "friendly" co se kvality týká...
Ale díky za postřehy... rozhodně je "nesmažu".
A Yamaha MT-09 se mi moc nelíbí - na první pohled mi prostě neskočila "do oka".... :)

Pomoc při výběru moto

26.7.2015 v 11:04 | Nahoru | #15
Hele, u automatu se nemáš moc v čem zlepšovat, oproti manuálu. Postupem času to začneš cítit a naučíš se poslouchat motor, jaký stupeň vyžaduje. Sám na sobě to pozoruji, za chvíli mám za sebou prvních 1000 a teď řídím mnohokrát lépe, než na začátku. Chce to cvik a pak už není potřeba nad tím přemýšlet. Třeba nedávno se mi stalo, že potřebuju podřadit a najednou jsem nevěděl, jestli dolů nebo nahoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru moto

26.7.2015 v 11:04 | Nahoru | #16

Lyžař píše: Celkem jsi si odpověděl sám, pokud chceš automat, tak moc na výběr nemáš - NC, pokud motorku, tak jak píšeš - nějaké cenduro v 650 - Suzuki V-Strom, Kawasaki Versys, Honda Transalp, BMW GS,... Ale jestli by pro tebe nebyl lepší maxiskutr - třeba Suzuki Burgman



tak.

(reakce na) Pomoc při výběru moto

26.7.2015 v 11:05 | Nahoru | #17
Speedy-Bikes> Já ne - mě šáhne do spojky, přibržďuje, a i v těch klackách je prostě cítit, že mi do toho sahá... a to je fakt strašně nepříjemné... příklad - najedu do zatáčky na kruháči cca 30 km, trochu naklopím motorku, a on mi přibrzdí - co to udělá - automaticky se mi stočí přední kolo víc k pravému kraji - a to fakt není moc ono... chápu, že u nás prostě systém dvojího řízení je a asi i bude, ale takhle se přece nedá naučit jezdit - takhle možná uděláš papíry, ale s ježděním to moc společného nemá...:(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru moto

26.7.2015 v 11:09 | Nahoru | #18

art007 píše: seikos> konečně něco skutečně konstruktivního - jen mě to zmátlo ještě víc.. :D :D - po přečtení recenzí od majitelů NC jsem se dočetl, že umí jezdit i pod 4... po shlédnutí videorecenzí ze zahraničí byly také poměrně pochvalné... to že to je vlastně polovina motoru z Jazu vím, ale když to funguje... a podle toho co jsem četl to funguje.. (budu muset samozřejmě navštívit hondu a zkusit si to v reálu - to je jasné) A o řazení jsem naopak četl jen pochvalné věty - tak fakt nevím.. Jak říkám, zkušební jízda bude samozřejmostí...
ohledně požitku z jízdy - popravdě zatím vlastně nevím co od něj čekat - jsem prostě "motopulec"... zatím je pro mne počitek, že si sednu, nastartuji a jedu.. :)
a bohužel cena není 175 (s automatem) ale 200 :( a to je také trochu cifra, co se mi nelíbí - na druhou stranu nová moto je nová moto. i auta už kupuji nová, přeci jen zkušenosti s technikou mi daly zapravdu, že bazary u nás nejsou zrovna "friendly" co se kvality týká...
Ale díky za postřehy... rozhodně je "nesmažu".
A Yamaha MT-09 se mi moc nelíbí - na první pohled mi prostě neskočila "do oka".... :)

tak každému vyhovuje něco jiného. Podle mě NC jen pro holky, nebo pro motochudáky, kteří jen dokola opakují to samé - krouťák v nízkých otáčkách, nízká spotřeba, nízká cena, blicí prostor namísto nádrže. Žádný jiný argument pro tu motorku nemají.
Pojezdí a za 2 roky to prodají, protože je to prostě nebaví. Buďto koupí pořádnou motorku, nebo s motorkařením praští úplně. Jak jsem psal - dává mi to tak nějak smysl v Hondě Integra, ale NC ni smysl nedává vůbec.
Ale jestli kupuješ jen kvůli ceně a vzhledu, tak si k tomu vyber ještě červenou barvu, ať jsi komplet

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc při výběru moto

26.7.2015 v 11:11 | Nahoru | #19
NC bych se taky vyhnul.Za mě V-strom,Versys nebo VFR 800.První dvě maj hodně nízkou spotřebu,možná lepší než NC a bude s nima o hodně víc zábavy.Objeď prodejce a svez se.

(reakce na) Pomoc při výběru moto

26.7.2015 v 11:12 | Nahoru | #20
Wakasaki> zatím prostě mám v hledáčku: Honda NC 750X, Kawasaki Versys 650, Suzuki V-Strom 650 - to jsou všechno nové moto s cenou do 200 000,- Projet - zjistit, zkusit - a tak dále - a pak se asi uvidí... Transalp nový už není, a do staré se mi zatím nechce (zatím), a BMW mě trochu odrazuje svými náklady - přeci jen tahle značka si nechává hodně zaplatit servis atp - nebo v autech alespoň ano - a já nejsem zatím tak vymotorkovaný, abych uměl celý servis sám.. :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru moto

26.7.2015 v 11:17 | Nahoru | #21
seikos> No tak s ohledem na zkušenosti za řidítky jsem MOTOCHUDÁK - to jsi trefil.. (takže bod pro Hondu :)) A blicí prostor se mi právě líbí - nevozím toho tolik abych musel hned vyhodit 30 000 za sadu kufrů a nebo 15 000 za ten jeden zadní. A proto mi přijde právě tenhle prostor opět jako výhoda... :)
Červenou bych si klidně vybral - s tím problém nemám...
takže jsem TOTÁL?? :D
je mi jasné, že ten, kdo má najeto desetitisíce na litrové motorce asi bude koukat na trotla jako jsem já s velmi roztaženým úsměvem.. na druhou stranu si říkám, že každý nějak začíná.. já začal na 125 skútru, abych si osahal co je to motor pod prde.í a provoz v Praze - mimochodem, ta motorka bude v Praze a městech dost často - není to jen na výlety, ale i na pracovní dojezdy ke klientům atp.
Ale díky za názor - každý se cení...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru moto

26.7.2015 v 11:20 | Nahoru | #22

art007 píše: seikos> No tak s ohledem na zkušenosti za řidítky jsem MOTOCHUDÁK - to jsi trefil.. (takže bod pro Hondu :)) A blicí prostor se mi právě líbí - nevozím toho tolik abych musel hned vyhodit 30 000 za sadu kufrů a nebo 15 000 za ten jeden zadní. A proto mi přijde právě tenhle prostor opět jako výhoda... :)
Červenou bych si klidně vybral - s tím problém nemám...
takže jsem TOTÁL?? :D
je mi jasné, že ten, kdo má najeto desetitisíce na litrové motorce asi bude koukat na trotla jako jsem já s velmi roztaženým úsměvem.. na druhou stranu si říkám, že každý nějak začíná.. já začal na 125 skútru, abych si osahal co je to motor pod prde.í a provoz v Praze - mimochodem, ta motorka bude v Praze a městech dost často - není to jen na výlety, ale i na pracovní dojezdy ke klientům atp.
Ale díky za názor - každý se cení...

jsi zbytečně moc vztahovačný. To nebylo nijak mířeno konkrétně na tebe. Ale spíše obecně. Kups is samozřejmě co chceš. Pokud shledáváš u NC výhody, které tě motivují k nákupu, klidně si ji kup. Já ti jen řídám že ten skůtr má i své stinné stránky.

(reakce na) Pomoc při výběru moto

26.7.2015 v 11:22 | Nahoru | #23

Kaja-SV píše: NC bych se taky vyhnul.Za mě V-strom,Versys nebo VFR 800.První dvě maj hodně nízkou spotřebu,možná lepší než NC a bude s nima o hodně víc zábavy.Objeď prodejce a svez se.



V-Strom i Vesrys chci projet - VFR je přesně to, co nechci....
Mmch - fakt bych nevěřil, že ohledně NC je to fakt jen černá - bílá (skvělá motorka - srač.a) ale asi si na to budu muset zvyknout, protože u aut je to dost podobné - každý mě odrazoval od Frantíků, a já mám doma dva "lvíčky", zcela bez problémové, spolehlivé, a nedám na ně dopustit... :)
Schválně jestli se najde někdo, kdo má doma litrovou moto a kdo napíše, že pro začátečníka na dvou kolech je NC rozumná volba.. :D :D :D

(reakce na) Pomoc při výběru moto

26.7.2015 v 11:25 | Nahoru | #24
seikos> to nebylo myšleno ve zlém - já to myslel doopravdy a racionálně.jsem skutečně motochudák - bez ironie. A nestydím se za to... :) začal jsem s motorem pod prde-í jezdit letos v březnu! tak nejsem motorkář... a stojím si za tím :) tak neboj - nejsem vztahovačný - naopak. Vím co si můžu dovolit a proto mám objektivní strach z něčeho, co má výkon jako auto a osminu hmotnosti, bez plechů kolem...

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc při výběru moto

26.7.2015 v 12:09 | Nahoru | #25
Pokud nechceš řadit a chceš motorku a né skůtra,tak pokud vím tak máš jen dvě možnosti,něco od Hondy s DCT (NC700/750,Crosstourer,nová afrika,taky se prý chystá DCT i pro crossrunnera) nebo Aprilia Mana 850.
PS:sice nemám doma litra,ale na nějakém nadlitru jsem měl možnost se povozit a to myslím trasy víc než 100km,né jen kolem baráku a klidně ti do začátku NC doporučím a znám i pár lidí co se vyblbli na silných mašinách a dnes mají NC s tím,že konečně našli co chtěli

Naposledy editováno 26.07.2015 12:15:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru moto

26.7.2015 v 12:17 | Nahoru | #26

keto píše: Pokud nechceš řadit a chceš motorku a né skůtra,tak pokud vím tak máš jen dvě možnosti,něco od Hondy s DCT (NC700/750,Crosstourer,nová afrika,taky se prý chystá DCT i pro crossrunnera) nebo Aprilia Mana 850.



jojo - bohužel Crossrunner je mimo to, co mi doma projde (ono je mimo i to co stojí NC, ale tam bych snad týden tiché domácnosti přežil - u Crossrunnera by to bylo mnohem déle... )
Aprilia se mi nelíbí...
Takže se pomalu dostávám do zjednodušeného dilema - a sice NC nebo V-Strom. Cena shodná (skoro), jen u Suzuki je nutností dokoupit kufr - do nádrže nic nedám - takže praktičnost.
Tím se zúžil můj výběr a budu otravovat méně dealerů. Nicméně - rozhodující bude projetí - jak říkám, s mýma skoro 2 metry není jednoduché se někdy na něco poskládat - když jsem si na NC sedl v salonu, tak mi to připadalo pohodlné... tak uvídím - sednu na Suzuki - a třeba to "lupne" a bude rozhodnuto... a pak pár kilometrů - a další rozhodování... Kdyby to stálo 50 tisic - tak to neresim, ale 200 uz proste s sebou v penezence nenosim...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru moto

26.7.2015 v 12:23 | Nahoru | #27
art007> jezdíme taková parta na NCéčkách já měřím 186,ale máme tam i vyšší a ti si zvedali řidítka v rozmezí od 20mm do 35mm,nezdá se to moc,ale je to znát celkem dost.

(reakce na) Pomoc při výběru moto

26.7.2015 v 13:07 | Nahoru | #28
keto> tak to bych se rád potal - jestli tam najdeš někoho, kdo to dělal, a napsal by názor.... :)
a mmch - jak se zvedají? nová řídítka, nebo nějaké podložky?

pardon - už jsem se dočetl.. podložky do 35 mm jdou přý bez problémů,.... tak uvidím - a v případě nouze aplikuji. Záleží také na tom, jak moc se změní nebo nezmění posez, řízení atp..

Naposledy editováno 26.07.2015 13:25:57

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc při výběru moto

26.7.2015 v 13:43 | Nahoru | #29
Versys vs V-Strom... V-Storm ti bude menej vybrovat, a bude mat lepsi zatah od spodu. Celkovo sa bude tvojmu staremu skutru podobat viacej. Versys budes zase tocit trosku viac a bude ti viac vybrovat(a vydavat milion dalsich zvukov). Neviem ako V-strom ale Versys ma mega tichy vyfuk takze pocujes iba motor. Vstrom ma central, Versys nie, cize pre Versys budes musiet doplatit 220€ na central od SW-Motech alebo kupit kolibku/servisny stojan za 40€. Versys ma kratsi razvor, je viac na hranie, kdezto Vstorm je uz taky slusny cestovatel. Versys ma 17" vpredu, Vstorm 19". Versys ma skovany vyfuk na spodu takze nikde nic netrci, je to estetickejsie, Vstorm ma klasicky.

Urcite sa zvez na oboch, podla toho budes vediet lepsie co ti viacej sedi. Z hladiska ochrany pred vetrom sa nenechaj odradit, vzdy sa to da riesit inym plexi alebo deflektorom.

Jo a Versys ma dost vysoko sedlo...ale aspon mas dobry prehlad naokolo....a Versys je krajsi :)

(reakce na) Pomoc při výběru moto

26.7.2015 v 13:53 | Nahoru | #30
Wakasaki> diky za info. Ochrana pred vetrem je taky dulezita, sice jsou ruzne nastavce, ale nekdy to pak vypada dost odpudive. Ale Spis muze byt problem v delce nohou. Ale to musim zkusit. To jinak nejde.. Uvidim. Kratsi rozvor Kawa muze prinest horsi pozici pro nohy. Musim zkusit a uvidim. Diky za srovnani.
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 11
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Přešití sedla ,pohodlnější [1, 2] Honda NC 750X stafler 49 13.11.2024 v 19:51 stafler
Oblecenie k V-stromu pre zaciatocnika Suzuki DL 650 V-Strom abgx1 28 31.10.2024 v 21:49 abgx1
Pneu na Stromka Suzuki DL 650 V-Strom NoAngel 16 30.10.2024 v 17:23 Peppi
Vyber vyssej prve moto Suzuki DL 650 V-Strom abgx1 16 22.10.2024 v 19:58 abgx1
Elektrické schéma Honda VFR800X (20... Honda VFR 800X Crossrunner Ryzmen 3 16.10.2024 v 15:43 Strider

TOPlist