Téma: Nastavení rozvodového řetězu Cagiva 600
17.8.2015 v 10:19
Ahoj všichni.
Kamarád má taky Canyona 600 a chystá se na repas motoru. Hlava půjde dolů a potřebovali bychom vědět, jak správně nastavit rozvody, jsou tam nějaké značky? A kdyby náhodou někdo věděl z hlavy ventilové vůe, bylo by to taky fajn
Moc díky za rady
Kamarád má taky Canyona 600 a chystá se na repas motoru. Hlava půjde dolů a potřebovali bychom vědět, jak správně nastavit rozvody, jsou tam nějaké značky? A kdyby náhodou někdo věděl z hlavy ventilové vůe, bylo by to taky fajn

Moc díky za rady

Ahoj, v service booku ani zmínka - mrknete se tam ještě někdo pro případ, že bych byl úplně slepej, prosím?
http://www.motorkar...giva-canyon-600.html
Naposledy editováno 19.08.2015 21:52:56


Naposledy editováno 19.08.2015 21:52:56
pokud jsi nenasel manual tak aspoň s vulema ti pomůžu : NASTAVENÍ VŮLE VENTILŮ
tento úkon se musí provádět při studeném motoru:
- seřízení se provádí skrz dva kontrolní otvory v hlavě motoru; proto je třeba demontovat všechny součástky, které brání přístupu k seřízení;
- demontujte zapalovací svíčku a jednotku zapalování vč. levého krytu;
- nastavte rysku kola setrvačníku (označenou A) proti pevné rysce nalevo (píst v horní úvrati tj. na konci fáze komprese);
- odstraňte kryty výfukových ventilů;
- povolte pojistné matice (1) obou vahadel ventilů (2);
- otáčením vahadel vymezte vůli výfukových ventilů na 0,05 - 0,10 mm ( 0,00197 - 0,00394 in.)
- utáhněte pojistné matice (1) a překontroluje ventilové vůle ještě jednou.
Dala bych obrázek ale nejde to. doufám ze to pomůže, pokud už sis to nezjistil
Naposledy editováno 02.09.2015 10:03:08
tento úkon se musí provádět při studeném motoru:
- seřízení se provádí skrz dva kontrolní otvory v hlavě motoru; proto je třeba demontovat všechny součástky, které brání přístupu k seřízení;
- demontujte zapalovací svíčku a jednotku zapalování vč. levého krytu;
- nastavte rysku kola setrvačníku (označenou A) proti pevné rysce nalevo (píst v horní úvrati tj. na konci fáze komprese);
- odstraňte kryty výfukových ventilů;
- povolte pojistné matice (1) obou vahadel ventilů (2);
- otáčením vahadel vymezte vůli výfukových ventilů na 0,05 - 0,10 mm ( 0,00197 - 0,00394 in.)
- utáhněte pojistné matice (1) a překontroluje ventilové vůle ještě jednou.
Dala bych obrázek ale nejde to. doufám ze to pomůže, pokud už sis to nezjistil
Naposledy editováno 02.09.2015 10:03:08
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso 6... [1, 2] Cagiva Canyon 500, Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso... | Slezy28 | 37 | 20.3.2024 v 17:19 Demonient |
starter cagiva canyon Cagiva Canyon 600 | jeniis | 2 | 1.1.2024 v 23:11 Zerog |
Cagiva Canyon 600 volnoběžka Cagiva Canyon 600 | civava98 | 2 | 19.6.2020 v 00:24 civava98 |
Cagiva Volnobezka (obj c 800084540)... Cagiva Canyon 500, Cagiva Canyon 600 | AvoG | 2 | 13.6.2020 v 18:58 HRace |
Spolehlivé cenduro nebo nějáký spol... Suzuki GS 500E, Kawasaki ER 5, Kawasaki KLR 650, Cag... | Káreo | 25 | 16.7.2019 v 18:14 Michaelgelo |