Cau lidi... mam podobnej problem . Cely leto jezdila miluna bez problemu na 74st. Nastartoval jsem, motor klapal a dlouho blikalo COLD. Pak naskocila teplota a pomalicku polehoucku stoupala do tech 74st. a drzela i kdyz jsem ji nechal klapat treba hodinu. Takhle to krasne chladilo i pri jizde. Vzdy jsem mel 74 max 75-6 kdyz byl joo hic a ja stal treba na cervene. Jednoho krasneho jsem motku umyl s tim ze ji celou strikam hadici a tady nevim jestli mi napr nezatekla nekam voda a neco se nezkratovalo. Po nastartovani to neukazovalo teplotu jen blikalo EFI. Projel jsem ji ale porad EFI a sem tam skocila teplota. Pak uz to ukazovalo ale jamile jsem nastartoval tak par sekund COLD, hned teplota a jela nahoru cca 5s o 1st az do 97 kdy seply vetraky a udrzovaly 95-97. Jamile jsem se dal do pohybu teplota klesla na 74 ale musel jsem valit. Jamile jsem jel pomaleji hned 97 a vetraky
Chladici kapaliny bylo dostatek. Na druhej den jsme meli naplanovanou motodovcu. Nevedel jsem co tomu je tak jsem se zatatou prdeli jel ale motka dostala dost na prdel, ujela pres 3500km porad na 97st se spustenyma vetrakama (dost jsme se courali prumer tak 70-80km/h). Pod dovce jsem ji chtel projet ale uz nechytla. Podival jsem se akorat na pojistky a vporadku. Ja nemel cas a v tu chvili ani penize takze jsem zazimoval uz v srpnu
Nenapada vas v cem by mohl byt problem
Jinak na jare jsem si touhle koupi splnil sen RSV 02 v krasnym stavu