docela o XT1200Z uvažuji, ale je mi záhada, že jich je plný bazar (inzerce). Motorky tam mají vesměs málo najeto km a cenově to taky není nejhorší, když člověk vezme v potaz, že se jedná maximálně o 5 let staré motorky.
Čím to může být? Nekvalitní motorka, které se každý raději zbavuje ? Nějaké "dětské nemoci" ? Špatné jízdní vlastnosti ?
Má tady s tím někdo zkušenost ?
P.S. Procházel jsem i zdejší diskuzi o závadách a nepřišlo mi tam nic hororového, čeho by se měl člověk bát.
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
Seikos tu psal neco o tom, ze to nezataci kvuli zmrsenemu uhlu krku
Proc to ale lidi prodavaji muze byt kus od kusu jiny duvod
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
Ještě teda otázka jestli neproběhne nějaká modifikace od výrobce a na testovacích dnech nebudou mít už upravenou mašinu. Možná by to pro mě bylo lepší pro porovnání s ojetým starším kusem.
Co jiného jako alternativu s kardanem, Bramboru má už moc lidí, takže jedině Triumph a nebo něco italského ? Řetez už nechci!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
Wakasaki píše: Hm, to je celkom zaujimave. Som zvedavy co sem ludia napisu. Co som cital "recenzie" v sekcii motorkari tak nic negativne som nevidel.
Ty bys o sve motorce napsal ze je to sunt za 400litru kterej nezataci?
alex1.1 píše: KubaLC8> Bohužel jsem na mašině neměl možnost se svézt, tak doufám, že z jara budou nějaké Yamaha dny a budu jí moci vyzkoušet. O tom nezatáčení jsem právě taky četl, takže jsem docela zvědav jaká bude realita.
Ještě teda otázka jestli neproběhne nějaká modifikace od výrobce a na testovacích dnech nebudou mít už upravenou mašinu. Možná by to pro mě bylo lepší pro porovnání s ojetým starším kusem.
Co jiného jako alternativu s kardanem, Bramboru má už moc lidí, takže jedině Triumph a nebo něco italského ? Řetez už nechci!
Vychazim teda z toho co psal Seikos, ale nejaka modifikace tam byla, zmenil se uhel krku.
jestli chces vylozene kardan, tak toho na vyber moc nemas, Bramboru, Triumpha kde se konstrukcni chybou odchazi hlava nebo toto, pak jeste MG Stelvio
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
81kW? A kde? Jeden aby je hledal. Pokud chceš aby to trochu jelo a byla na tom trošku zábava, musíš to pořád držet full gas. I starý vzduchový Gééso dává té Yamaze solidně na prdel a to má o dost nižší výkon.
Přesně tak, když dáš za motorku 400, ve své recenzi nenapíšeš že to je neovladatelný prkno
Naposledy editováno 05.10.2015 11:24:00
Zpet kte tenerce, ikdyz v testech se psalo ze v terenu se to neztrati, kdyz jsem si na to sednul mel jsem ze sedla uplne presnej pocit jako kdyz si sednes na starou 750. Jizda v terenu dost priserna, je to strasne tezky a pusobi to dost neobratnym dojmem.
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
Teď už je v českém registru přes 200ks, takže nějakých 10 ojetin v inzerci není nadbytek (navíc většina je dotažena z ciziny od firem na přihlášení). Svolávačky jsem našel dvě:
http://www.yamaha-mo...CZ_tcm212-604313.pdf
https://www.dtest.cz...ion=8&ft=xt1200
Na 50tkm motorradu, co jsem zběžně koukal, předčila ve spolehlivosti, kvalitě bmw i ktm.
Naposledy editováno 05.10.2015 11:40:36
Co se týče jízdních vlastností, jestli to taky není třeba i tím, že každému prostě sedí trochu něco jiného a tahle mašina je holt zacílena na velice úzký pruh zákazníků, motorkářů, což možná ani výrobce nezamýšlel... Ale to je jen moje domněnka.
Po tom co tady napsal KubaLC8, tak nějak nevím do čeho jít jiného. Uvidím na jaře, třeba se dočkám nějaké testovací jízdy.
Máte někdo srovnání XT1200 x Varadero ? jen tak pro zajímavost.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
Naposledy editováno 05.10.2015 13:09:19
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
Podobně (ale obráceně) tomu bylo u předchozí ST 750. Tam svět pěl ódy, jak je oproti konkurenci úžasně obratná a lehce zatáčí. To sice ano, ale jakmile se podívala do písku nebo měkkého bahna, tak bylo lepší jít dál pěšky. Byla tak vratká, že s ní skoro nešlo jet rovně. Uhýbala, vlnila se, prostě běs a hrůza!
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
edit večer:
tak yamaha kecala, už první ročník 2010 má 126mm
Naposledy editováno 05.10.2015 20:37:48
Ale tohle vlákno jsem nezaložil pro dohady, co je moc a co málo, ale abychom se tady normálně pobavili a řekli si názory k Tenerce a případně jí srovnali s konkurencí.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
- Cestovanie:
Pohodlna motorka na ktorej ked sa kus pohras s nastavenim podvozku tak nemas problem zvladat skoro ziadne cesty. S fabriky pride nastavena na cca 80 Kg jazdca takze ak tomu nezodpovedas tak mas kopec moznosti si to prisposobit.
Ochrana pred vetrom pre 190 cm+ jazdca s origi stitom je mizerna u mna to vyriesil novy neoriginalny stit + maly delektor. Kolena su pekne chranene za kapotazou, i ked uz vela miesta neponukaju - ja mam kolena cca 5 cm od kapotazi a obcas by som si prial viac.
Originalne kufre su relativne male ale na moje tripy do 5 dni postacuju (spim po hoteloch takze stan, karimatku a spacak neriesim).
Inak celkovo pohodlna motorka na ktorej nemam problem zvladat 600 km za den, viac som este neskusal ale dal b som v pohode aj 800.
- Ovladatelnost:
Bolo tu pisane ze je tupa na zatacanie - ano je to velka a tazka motorka, bol som s partiou v juznom tirolsku a tesil som sa ked som mohol ist 2 km rovno inak len zakruta na zakrute, vacsina mala GS ale posledny som nebol :) Je to proste masina kde musis kus rozmyslat ako ju posles do zakruty ale nic zaludne alebo tazkopadne. Navyse mas dost priestoru kym zacnes drhnut stupackami takze znesie slusne naklony.
-Brzdy:
Zadna brzda je uplne super vyriesim s nou cca 80 % vsetkych brzdeni + podradit a nie je o com. Predna je sklamanie ma dost dlhy a vlazny nastup, vyskusam poriesit inymi doskami, ale aj tak najviac pouzivam zadnu brzdu.
-Motor:
nie je to ziadny pretekar, od spodu silne zatiahnu Nm v strede sa k Nm prida par PS a hore sa k Nm pridaju vsetky PS. Ked sa s tym naucis a podradis ked je treba nemas problem. Holt nie je to ten motor co mozes mat na 6ke 60 km/h a potianut plynom a cakat ze vystreli ako raketa. Keby mal 20 PS navyse bol by ten motor uplne super.
-Prevodovka:
Hlucnejsia pri radeni, hlucnejsia v chode najma 5. stupen ale zato super presna ani raz za 14000 km sa mi nepodaril falosny neutral, alebo pri preradeni z vytocenej 1ky na 2ku ze by som ju tam nedostal.
Na zaver: Ak chces sem tam supersportove vykony tak ber KTM 1190 Adv ak sa chces pohodlneho partaka co sa da poprehanat ked vies ako na neho tak ber Tenere
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
bledemon píše: ono je vidět i ve zdejší databázi, že ze 44 registrovaných nenadchly jen 3ks (neaktivní-prodané). A zapátral jsem po těch úhlech řízení, respektive závleku, který je víc vypovídající. Jestli yamaha eu nekecá, tak první ročník na tom byl dobře: 94mm stopa (podobně rychlá jako gs adventure). Od 2011 dosud najednou pomalých stabilních 126mm (jako stelvio):
http://www.yamaha-mo...88,374033 [/quote]ona není stopa jako stopa. Např Stelvio má jen průměrně rychlý úhel řízení a dlouhou (pomalou stopu). Jenže té rychlosti řízení dociluje endurovou přední vidlicí s předsunutou osou, jako KTM Adveture R nebo nová Afrika. Pak se ti jízdní vlastnosti dramaticky mění, aniž by ti trpěla ovladatelnost. DLouhá stopa a vysoký úhel = stabilita v lince, předsazení kola = ochota se rychle sklápět do zatáček.
auslender: jinak abys byl v obraze, těch 20 koní se nahnat dá. V dojčlandu se prodává cinknutá řídící jednotka, které má tuším že o 25 koní navíc. Ale svého času za ni chtěli skoro 500€. Pak je ta motorka už porovnatelná s konkurencí
Naposledy editováno 05.10.2015 18:20:44
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Balkán september Yamaha XT1200Z Super Tenere | Medvedo | 6 | 20.9.2024 v 20:31 MMARTINK |
Balkán september Yamaha XT1200Z Super Tenere | Medvedo | 0 | 18.9.2024 v 10:06 Medvedo |
Jižní Čechy Yamaha XT1200Z Super Tenere | kalous72 | 27 | 11.8.2024 v 10:16 kalous72 |
Yamaha XT 1200 Yamaha XT1200Z Super Tenere | MILOS61 | 14 | 6.8.2024 v 10:05 MILOS61 |
Super Tenere - zapojení přídavných ... Yamaha XT1200Z Super Tenere | dada09 | 22 | 2.7.2024 v 10:45 Antalík |