Svíčky nejsou úplně čisté, jde na nich vidět/nahmatat že jsou trochu mastné, ale žádná hrůza to taky není, měnil jsem je cca před týdnem a po vytažení jsou na tom podobně jako ty staré, žádný karbon ani černé usazeniny, jen lehce mastné při doteku. Olej nevypadá, že mi to nějak znatelně žere, je furt uprostřed rysky, ale najel jsem na ní zatím jen asi 2000km.
Teď jak je zima, tak to za studena se sytičem fakt vest kouří bílým kouřem (když ji zahřívám), ale po chvilce jízdy už z výfuku nejde vidět skoro nic, ani s přidaným plynem. Chladící kapalina neubývá.
Před výměnou vzduchového filtru jsem jezdil za 6l/100, po výmněně to kleslo na 5.3l/100. Ještě mě nepadalo jestli by to nemohl dělat hodně starý motorový olej, protože nemám info kdy byl naposledy v motorce měněn, tak jestli už není napytel a neprosakuje.
Zkoušel jsem motorku nastartovat a přiložit k výfuku na chvíli bílý papír, výsledek: ani minimální znečištění. Takže asi to vyloženě olej nepálí.
Bílí kouř po startu je pouze kondenzovaná voda ve výfuku, která se po ohřátí výfuku vypaří.
Podle mě to nic není, jenom bordel z těch sraček co tady tankujeme a možná i ten olej když ho máš mezi ryskama, olej se při výměně dolívá na horní rysku.
edit: ty nevíš jak je olej v motoru starej nebo kolik má nejeto a najel jsi na tom už 2000km ?
Naposledy editováno 14.10.2015 14:59:49
Jediná rozumná možnost je změřit stav oleje, najet s tím významné množství kilometrů a změřit o kolik ubylo a kolik jsi dolíval. Pokud něco ubylo tak buďto že vyteklo nebo skutečně vylétlo komínem, tam pak není co okecat.
dj_hroch: ano přesně tak, teď jak je zima tak jen zahřeju motor a dělám kolečka kolem baráku, řekněme tak po 40km. Nicméně sytič vypínám jen co vyjedu.
1 reakcí na tento příspěvek Co může být příčinou usazenin na pístech?
Mufiozo píše: No vyměním teda olej, pořádně to zahřeju a pak tomu dám za uši na dálnici, protože to obvykle moc netočím, snad se ty usazeniny spálí.
A nameleš si v tem marastu leda čumáček to hodně štěstí teda... Neřeš duchy, jezdi podle svýho pokud to jezdí, mašinu zahřeješ líp poklidnou jízdou postupně jak nechávat ji minuty hulit před barákem, co proto ji dej až na to budou podmínky. Jak povětrnostní tak jezdecké Snažit se bezdůvodně o něco, co normálně neděláš, je nejlepší cesta na zem. Fakt, srat na to, nestojí to za to.
1 reakcí na tento příspěvek Co může být příčinou usazenin na pístech?
Aj tak som nazoru, ze mastne usadeniny v motore nemaju byt, ale ok.
A ten filter mozes vykrutit pomocou remeňa do gatí, alebo ho skrz prepichni skrutkovacom a vykrut tak. Mozes stary prepichnut, uz ti bude na nic aj tak. Ja som to tak riesil na otcovom V-Strome, kde sa to nedalo ani bohovi povolit. Ale aj remenom celkom slusne zapeceny filter povolis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co může být příčinou usazenin na pístech?
robím to tak na autách, na motorkách, žiadny problém.
Naposledy editováno 14.10.2015 19:34:39
A druhak tesneni pred montazi lehce mazni olejem. Jinak ho poskodis. A pritahovat rukou, jak jiz bylo receno a s citem! 10Nm neni skoro nic.
1 reakcí na tento příspěvek Co může být příčinou usazenin na pístech?
1 reakcí na tento příspěvek Co může být příčinou usazenin na pístech?
jardad píše: Co se týká filtru používám KN s matkou na konci, nasadíš golu a povolíš a utáhneš v pohodě..tady
Tak tak, ta matka je šikovná Ale rozhodně golu jen na povolování. Dotahovat namazané s citem a pouze rukou, jak už tu správně zaznělo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co může být příčinou usazenin na pístech?
Danielos píše: Ten olejový filtr povol sikovkama, ten plech filtru můžeš normálně zmáčknout sikovkama, stejně ho vyhazuješ.
Tak presne takhle jsem ho na GSu urval Je totiz utopenej v motoru a je tam pristup jak k penezum. Takze jsem byl zasranej od voleje, pak jsem to zkousel sroubovakem a dalsima nastrojema. Jak rikam, nejdriv ohrat motor, jinak muze byt povoleni blbyho filtru porod
Slávek-TDM píše: Tak presne takhle jsem ho na GSu urval Je totiz utopenej v motoru a je tam pristup jak k penezum. Takze jsem byl zasranej od voleje, pak jsem to zkousel sroubovakem a dalsima nastrojema. Jak rikam, nejdriv ohrat motor, jinak muze byt povoleni blbyho filtru porod
Já už jsem tak povolil nespočetně filtrů na všem možném. A to kolikrát to bylo tak tak že se tam dostalo kleštěma. Zahřátí beru automaticky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
vůle v uchycení třmenů předních brz... Honda CB 600F Hornet | jacobhornet | 5 | 17.10.2024 v 16:17 granylator |
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet | Dzindra23 | 5 | 28.9.2024 v 09:58 ZdenalH |
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | stevenn | 1 | 24.9.2024 v 17:20 nevo7 |
Vůle na spojkovém koši Honda CB 600F Hornet | SisaFree | 6 | 14.9.2024 v 01:18 Shullin |
Honda cb600s Hornet problém se star... Honda CB 600S Hornet | dukon21 | 12 | 5.9.2024 v 10:21 ..Roko.. |