k problému - mám čízu 477, zapalování VAPE (předstih cca 3,2 -3,5), karburátor čistý, bohatost o jednu otáčku, jiskru hází, ale po přeplavení třeba chytne na podruhý, na potřetí, dvakrát, třikrát otočím plynem vše v pohodě, ale pak zdechne. poté už jde nastartovat blbě, ale chytn a zase zdechne..následně začne téct benzín z gumové přechodky, ale svíčka je po vyndání taky mokrá a je cítit benzínem. zkoušel jsem i jiný karburátor, ale bez výsledku..asi dva týdny před, normálně jezdila, blbě sice chytala za tepla, ale jela, až se zastavila takto úplně.
EDIT: tak mě někdo předběhl s tou brusnou pastou sory že to pišu po druhé ...
Naposledy editováno 19.01.2016 21:03:23
ještě mě napadla svíčka, že by mohla umírat ta briska n15c, ale v pionýru normálně jezdí.., navíc by to nedělalo u třech svíček úplně stejně
Naposledy editováno 20.01.2016 10:48:39
Naposledy editováno 21.01.2016 12:14:01
1 reakcí na tento příspěvek čz 175/477 chytne, ale hned chcípne
Naposledy editováno 21.01.2016 01:57:42
Mně se takhle ulejvala a chcípala pořád čezetí 250 dvouválec a nešla seřídit na volnoběhu bohatost - prostě to vůbec nereagovalo na luftšroubek v rozmezí daném výrobcem, když se to podařilo nějak ochudit aby to běželo normálně tak až asi na čtyřech otáčkách od dorazu. Což je pitomost nebezpečná. Pomohlo mi postupné vyměňování plováků za kousky s delší jehlou, čímž jsem dosáhl nižší hladiny. Je možné, že je to i tvůj případ. Původní plovák byl asi o 4mm na jehle kratší než ten s nejdelší jehlou jakej jsem našel a dal tam. A 4 mm rozdílu výšky hladiny v plovákovce holt už udělá svý se směsí.
Naposledy editováno 21.01.2016 12:22:02
1 reakcí na tento příspěvek čz 175/477 chytne, ale hned chcípne
VITEK_M píše: Zkusím poradit... Co takhle gufera na klíče, a dále co takhle vzít máme rozprašovač na kytky a nakopnout a pak prasit na sání karburátoru, pokud to nezabere jeto bud ulity moc takže Vem svíčku, nad plynovým hořákem pořádně vypálit a ocelakem lehce pročistit kolem izolátoru, mrkni na odtrh svíčky cca 0,8mm dal nevím napiš pořádně co to dělá.... A kdybys nám natočil video byla by diagnostika jednodussi
Gufera jsou na vnitřní straně, takže se musí rozpůlit motor.
1 reakcí na tento příspěvek čz 175/477 chytne, ale hned chcípne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čz 175/477 chytne, ale hned chcípne
VITEK_M píše: Na zapalování myslím ne ani na oleji ale rá to nedam ruku do ohně... Mel sem 477 nějaký 3 roky a jen jednou rozpulenu když sem měnil ložiska..
Gufero pod zapalováním pouze těsní převodový olej.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čz 175/477 chytne, ale hned chcípne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čz 175/477 chytne, ale hned chcípne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čz 175/477 chytne, ale hned chcípne
Páč normálně se na dvoutaktech todle dává těsnicím břitem ke klice...ledaže by byla Zetka neco extra .
1 reakcí na tento příspěvek čz 175/477 chytne, ale hned chcípne
1 reakcí na tento příspěvek čz 175/477 chytne, ale hned chcípne
jak se budou mazat ložiska?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Technický průkaz ČZ 175/477 | K-O-Z-E-L | 3 | 18.9.2024 v 21:03 KAWAHAB |
nová kniha - Motocykly v Českoslove... [1, 2] ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... | Dolin | 32 | 18.9.2024 v 20:38 TomasRA |
Výrobní číslo čezeta ČZ 175/477 | plachejD | 8 | 13.8.2024 v 16:45 FJRPEPA |
Originální tlumiče ČZ 477 ČZ 175/477 | kpant | 2 | 1.8.2024 v 15:26 kpant |
čz 175/477 nestartuje ČZ 175/477 | Da-Davor | 30 | 21.6.2024 v 17:20 Diljit |