Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12
2 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Abych pravdu rekl, mam strach co bude pristi rok az tam pujdu zase
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
fockewulf píše: jsem zvědavý jak moc budou buzerovat padací rámy, kryty pod motorem a nosiče kufrů....
Nechápu, co se na těch fórech pořád řeší. Proč by tě měl někdo buzerovat za padací rámy, kryt pod motorem a nosiče kufrů???
Naposledy editováno 22.01.2016 15:49:47
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
hrochino píše: celý se to tak nějak posralo s těma všema předpisama a vyhláškama....do prdele s tím vším
Nic se neposralo, vyhláška která řeší tuto problematiku je od roku 2001 pořád stejná a nikdo nic neměnil...
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
chilli.pepers píše: Nechápu, co se na těch fórech pořád řeší. Proč by tě měl někdo buzerovat za padací rámy, kryt pod motorem a nosiče kufrů???
když tam najdou E tak nikdo buzerovat nebude
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
mluzny20 píše: Stev> jo tak to bylo dal si E a bylo. Ale ted musi udelat fotografii kazdého vozidla a poslat na ministerstvo dopravy. A fotografie musi souhlasit s originální motorkou tak jak byla vyrobena. a nevím jestli kvuli 1000 kc navíc bude riskovat zamestnáni.
to je podle mě blbost, homologace vozidla snad nemá tolik co dělat s tím že nevypadá jako z továrny. Pokud si dám na motorku schválený prvek pro daný model, tak to projít musí.
Respektive jestli to tak je, najděte někdo vyhlášku která říká že vozidlo musí vypadat jako když vyjelo z továrny jinak je nezpůsobilý provozu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
chilli.pepers píše: Nechápu, co se na těch fórech pořád řeší. Proč by tě měl někdo buzerovat za padací rámy, kryt pod motorem a nosiče kufrů???
No protoze ve vetsine pripadu nejsou homologovany.
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Stev píše: to je podle mě blbost, homologace vozidla snad nemá tolik co dělat s tím že nevypadá jako z továrny. Pokud si dám na motorku schválený prvek pro daný model, tak to projít musí.
Respektive jestli to tak je, najděte někdo vyhlášku která říká že vozidlo musí vypadat jako když vyjelo z továrny jinak je nezpůsobilý provozu.
Přesně tak. Nikde není napsaný, že padací rám, šusplech pod motorem nebo nosiče kufrů musí být homologovany podle směrnic evropské unie, tam je to asi o něčem jiném.
Musí snad mít sedadlo na motorce, madla na motorce, stupačky, držák RZ a spoustu dalších věci Ečko???????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Přesnou formulaci ani vyhlášku samozřejmě z hlavy nedám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Stev píše: chilli.pepers> zrovna kvůli padákům jsem si kdysi četl vyhlášku, a jelikož je to součást která mění původní tvar vozidla, homologaci mít musí. Sedadlo asi nemusí, stejně jako třeba šusplech kterej nemění vnější tvar (třeba nahrazuje původní).
Přesnou formulaci ani vyhlášku samozřejmě z hlavy nedám.
Zřejmě se nejedná o tvar, ale celkové rozměry vozidla..
www.motorkari.cz/tema/
Naposledy editováno 22.01.2016 16:28:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
DRN. píše: panTerek> To bude asi problém. Pravé má držet v brzd. pumpě, ale mám jinou, bez závitu. No mám na to ještě půlrok.
Nestačilo by je chytit nějakou homologovanou izolepou?